Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
(CE-G1)Coñecer as características dos estudantes, os seus contextos sociais e motivacións |
A3 |
(CE-G3)Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecementos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais. |
A4 |
(CE-G4)Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e ritmos de aprendizaxes |
A5 |
(CE-G5)Coñecer os procesos de interacción e comunicación no aula e no centro, abordar e resolver posibles problemas |
A6 |
(CE-G6) Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país |
A7 |
(CE-G7)Coñecer e aplicar recursos e estratexias de información, tutoría e orientación académica e profesional |
A8 |
(CE-G8)Promover accións de educación emocional, en valores e formación cidadá |
A9 |
(CE-G9)Participar na definición do proxecto educativo e nas actividades xerais do centro atendendo a criterios de mellora da calidade, atención á diversidade, prevención de problemas de aprendizaxe e convivencia |
A10 |
(CE-G10)Relacionar a educación co medio e comprender a función educadora da familia e a comunidade, tanto na adquisición de competencias e aprendizaxe como na educación no respecto dos dereitos e liberdades, na igualdade de dereitos e oportunidades entre homes e mulleres e na igualdade de trato e non discriminación das persoas con discapacidade. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Coñecer as materias da especialidade e a súa contribución na formación.
Coñecer a evolución das materias e as súas didácticas.
Os desenvolvementos didácticos das materias na práctica educativa.
|
AJ1 AJ3 AJ5
|
|
CC5
|
Coñecer as materias da especialidade e a súa contribución na formación.
Desenvolverse nos diversos contextos dos contidos curriculares.
Entender a avaliación como un proceso continuo de mellora da práctica educativa
|
AJ1 AJ4 AJ10
|
|
CC4 CC8
|
Desenvolvementos teórico-práctico das materiais a nivel de secundaria e artes.
Criterios pedagóxicos e adecuación as metodoloxías.
Fomentar a participación e colaboración.
Integrar os novos medios en recursos adecuados.
|
AJ5 AJ7 AJ8 AJ9
|
|
CC6 CC8
|
Os desenvolvementos didácticos das materias na práctica educativa.
Traballar a partir do currículo para una práctica educativa eficaz.
Selección dos materiais en función da didácticas.
|
AJ5 AJ6 AJ7
|
|
CC6 CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Materia e recurso educativo. |
Apoyo a docencia na aula.
Correspondencia entre a didáctica e os recursos empregados.
Os recursos como material para o alumnado.
A autoformación. Apoios necesarios
|
2. Os obxectivos da docencia específica e o valor dos recursos auxiliares. |
Apoyo a docencia na aula.
Correspondencia entre a didáctica e os recursos empregados.
Os recursos como material para o alumnado.
A autoformación. Apoios necesarios
|
3. Adecuación dos materiais e recursos a didáctica empregada. |
Apoyo a docencia na aula.
Correspondencia entre a didáctica e os recursos empregados.
Os recursos como material para o alumnado.
A autoformación. Apoios necesarios |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Case study |
A1 A3 A5 A6 A7 A8 A9 C4 C5 C8 |
12 |
24 |
36 |
Workshop |
A1 A4 A10 C4 C6 |
24 |
48 |
72 |
Student portfolio |
A1 A3 A4 A6 A7 |
0 |
26 |
26 |
Oral presentation |
A1 A3 A6 A8 A10 |
6 |
0 |
6 |
|
Personalized attention |
|
10 |
0 |
10 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Case study |
Estudiar e analizar os materiais elaborados polo profesorado e disponibles nos portáis de recursos educativos das distintas institucións. |
Workshop |
Creación de materiais e recursos educativos para o seu emprego nas aulas en función dos currículos e as metodoloxías didácticas. |
Student portfolio |
Traballo persoal. Adecuación ao nivel establecido. |
Oral presentation |
Defensa do realizado. Debate e mellora. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Case study |
Workshop |
Student portfolio |
Oral presentation |
|
Description |
Análise dos recursos a disposición da comunidade educativa.
Traballo colaborativo na elaboración de recursos.
Preesentación dos traballos e discusión sobre os mesmos.
O alumnado de matrícula parcial e/ou con dispensa académica realizará os traballos e tarefas de forma individual, con entregas nas datas marcadas polo docente, e terá atención personalizada no horario de titorías, para aclarar dúbidas sobre os traballos e tamén sobre o marco teórico e práctico da materia. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Case study |
A1 A3 A5 A6 A7 A8 A9 C4 C5 C8 |
A importancia do traballo previo. Estudio das realizacións alleas. |
15 |
Workshop |
A1 A4 A10 C4 C6 |
Traballo en común, na aula e a distancia. |
35 |
Student portfolio |
A1 A3 A4 A6 A7 |
Amosasr a personalidade e realizacións persoais. |
40 |
Oral presentation |
A1 A3 A6 A8 A10 |
Capacidade de comunicación. |
10 |
|
Assessment comments |
A avaliación atenderá a consecución dos obxectivos propostos. No caso do presente módulo, a avaliación versará sobre a capacidade de comunicación didáctica e artística do traballo do alumno.
Os materiais serán considerados en función de que logren a comunicación pretendida, e que esta teña a cualidade plástica demandada.
Os instrumentos de avaliación serán os traballos, recursos, que o alumno elabore. NORMAS ESPECÍFICAS DE AVALIACIÓN PARA:
Alumnado con recoñecemento de dispensa
académica
Segundo o establecido na " NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO E A
PERMANENCIA E A PROGRESIÓN DOS ESTUDANTES DE GRAO E MÁSTER UNIVERSITARIO NA
UNIVERSIDADE DA CORUÑA (aprobada polo Consello Social do 04/05/2017):
1. Deberá poñelo en
coñecemento do docente na primeira semana de clase, ou, se isto non fora
posible, nun prazo non superior a 7 días desde que lle fora concedido o
recoñecemento.
2. Terán que realizar,
individualmente, todas as actividades/traballos propostos ao longo do curso e
entregalos nas datas establecidas polo docente. Se non se cumpre a entrega na data sinalada considerarase non presentado.
A cualificación será a media ponderada das notas das actividades e
traballos realizados durante o curso e da nota da proba realizada na data do
calendario oficial de exames, debendo obter en cada unha das partes un aprobado
(5 sobre 10) para poder superar a materia. No caso de non superar algunha das
partes na segunda oportunidade, deberán repetir todas as partes non aprobadas
(actividades/traballos e/ou proba).
|
Sources of information |
Basic
|
|
As principais fontes de información serán as publicacións actualizadas de recursos e materiais educativos.
Decretos curriculares das materias da especialidade.
Programacións didácticas de departamentos de artes.
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Teaching Methology, Syllabuses and School Organisation/652611001 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Information and communication technologies in plastic and visual arts/652611B12 |
|
Subjects that continue the syllabus |
Proxectos de innovación e investigación educativa en artes plásticas e visuais/652611E31 |
|
|