Identifying Data | 2020/21 | ||||||
Subject (*) | Mathematics and Games | Code | 652G01031 | ||||
Study programme |
|
||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | ||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Optional | 4.5 | |||
Language |
|
||||||
Teaching method | Face-to-face | ||||||
Prerequisites | |||||||
Department | Pedagoxía e Didáctica |
||||||
Coordinador |
|
|
|||||
Lecturers |
|
|
|||||
Web | |||||||
General description |
Os obxectivos perseguidos nesta materia son: Valorar o xogo como unha das dimensións fundamentais da vida infantil. Asumir que o xogo é un importante recurso didáctico na escola infantil. Entende-lo xogo como elemento globalizador dos procesos de aprendizaxe. Aplicar recursos innovadores. Traballar as emocións a través do xogo. Coñecer xogos e xoguetes , para o seu uso escolar. Descubrir estratexias para aprender a pensar. Valorar ou ter estratexias como método de resolución de problemas. Valorar ou ter estratexias como xeito de traballo interdisciplinar. Asumir os xogos de estratexia como un importante recurso didáctico. |
||||||
Contingency plan |
1. Modificacións nos contidos Non se realizan cambios significativos 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Docencias expositivas. Realización de traballos tutelados. Lecturas guiadas. *Metodoloxías docentes que se modifican Incorpóranse docencias a través da plataforma Microsoft Teams. As presentacións orais por parte do alumnado poderanse realizar por medios telemáticos. Parte dos traballos tutelados previstos para realizar en equipo pasan a ser individuais. Inclúese a avaliación entre pares como recurso pedagóxico. A proba mixta poderase realizar por medios telemáticos. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo corporativo -->Diariamente. Moodle da UDC -->Dúas veces á semana. Microsoft Teams -->No horario previsto para as sesións presenciais. 4. Modificacións na avaliación Traballo tutelado 20 % Revisión guíada de teorías do xogo (en equipo) Traballo tutelado 15 % Deseño guíado de dous xogos (individual) Traballo tutelado 15 % Propostas didácticas guíadas (individual) Traballo tutelado 15 % Documento multimedia sobre a elaboración dun xogo (individual) Avaliación entre pares 5 % Avaliación guíada dos documentos anteriores (individual) Traballo tutelado 10 % Clasificación guíada de xogos (individual) Traballo tutelado 10 % Elaboración de dinámicas nas que se relaciona a intelixencia emocional coas matemáticas (individual) Lectura guiada 10 % Lectura guíada *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Axustarase ás novedades relevantes que xurdan. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |