Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Psicoloxía I Código 653G01103
Titulación
Grao en Terapia Ocupacional
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Primeiro Formación básica 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Pedagoxía e Didáctica
Psicoloxía
Coordinación
Valle-Inclan Alsina, Fernando del
Correo electrónico
fernando.valle-inclan@udc.es
Profesorado
Valle-Inclan Alsina, Fernando del
Correo electrónico
fernando.valle-inclan@udc.es
Web http://https://sites.google.com/site/udctopsicologia1/informacion-general
Descrición xeral Se trata de presentar la forma actual de entender la percepción, la memoria, la atención y la consciencia
Plan de continxencia Contenidos: No se modificarán
Metodologías: Sesión magistral on line, atención personalizada
Atención al alumnado: correo electrónico y reuniones por Teams
Evaluación: examen oral 100%

Competencias do título
Código Competencias do título
A5 Constatar e influir en el debate racional y su razonado en relación a la ocupación humana y la terapia ocupacional.
A22 Demostrar continuamente el proceso de aprendizaje y cambios en la TO.
A28 Interpretar, analizar, sintetizar y criticar los hallazgos de investigación.
B1 Aprender a aprender.
B3 Aplicar un pensamiento crítico, lógico y creativo.
B5 Trabajar de forma colaborativa.
B8 Capacidad de análisis y de síntesis.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma.
C3 Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida.
C4 Desarrollarse para el ejercicio de una ciudadanía abierta, culta, crítica, comprometida, democrática y solidaria, capaz de analizar la realidad, diagnosticar problemas, formular e implantar soluciones basadas en el conocimiento y orientadas al bien común.
C5 Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras.
C6 Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas con los que deben enfrentarse.
C7 Asumir como profesional y ciudadano la importancia del aprendizaje a lo largo de la vida.
C8 Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Capacidade para indagar e producir coñecemento nun determinado campo. A5
A22
A28
B1
B3
B5
B8
C1
C3
C4
C5
C6
C7
C8

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral A5 A22 A28 B1 B3 B5 B8 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 40 107 147
 
Atención personalizada 3 0 3
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral

Atención personalizada
Metodoloxías
Sesión maxistral
Descrición
Unha vez publicada a listaxe definitiva de asignación de temáticas e dirección académica, o alumnado terá que poñerse en contacto coa súa dirección académica nun prazo máximo de dez días naturais.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Sesión maxistral A5 A22 A28 B1 B3 B5 B8 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 100
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Tutis Vilis (). http://www.tutis.ca/Senses/index.htm.
Wolfe, J. et al . ((2011)4ª Edición). Sensation & Perception.
Goldstein, E.B. (). Sensation & Perception..

As propostas pola dirección académica do Traballo de Fin de Grao

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións
Recoméndanse evitar imprimir borradores, e se non é posible, non utilizar plásticos, elixir a impresión a doble cara, empregar papel reciclado.


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías