Identifying Data 2020/21
Subject (*) Employment Law II Code 660G01012
Study programme
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Coruña)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Second Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Dereito Público
Coordinador
Munín Sánchez, Lara María
E-mail
l.munin@udc.es
Lecturers
Munín Sánchez, Lara María
E-mail
l.munin@udc.es
Web http://moodle.udc.es
General description Nesta materia estúdanse, o contrato de traballo e a relación que xorde deste nos seus principais aspectos que abranguen tanto a súa orixe, coma o seu contido, modificación e extinción e unha referencia ás denominadas relacións laborais especiais.
Contingency plan

PREVISIÓNS PLAN CONTINXENCIA:


1. Modificacións nos contidos: Non se prevén modificacións.

2. Metodoloxías: Mantense as metodoloxías da asignatura :

Sesión maxistral-ainda que se sustituirá a presencialidade pola docencia e exposición virtual a través de plataforma Teams ou similar que habilite o centro no seu horario habitual.

- Portafolios do alumno: manténse a súa consideración como conxunto de traballos, prácticas e tarefas de calquera índole realizadas e entregadas polo alumno durante o cuatrimestre conforme a os criterios sinalados polo profesor. Nas devanditas tarefas combinaránse igualmente metodoloxías diversas como o estudo de casos , análise de fontes documentais etc. pero excluíndo calquera modalidade que requira presencialidade e empregándose para todas elas a plataforma moodle.

- Proba obxectiva: manterase a proba obxectiva e a súa porcentaxe de valoración no conxunto da asignatura mais realizarase empregando a plataforma Moodle. - tanto para o cuestionario test como para o supuesto práctico no seu caso.

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: empregarase ademáis do correo electrónico diario a requerimento do alumno segundo ás súas necesidades, a plataforma habilitada a tal efecto polo centro no horario habitual de tutorías da asignatura.

4. Modificacións na avaliación

Non se contemplan cambios no sistema de avaliación, toda vez que o modelo deseñado pode manterse nestas circunstancias coa única salvedade do medio empregado para a realización das probas que se sustituirá polo uso da plataforma moodle tanto para a parte teórica como para a parte práctica. En consecuencia:

- Para a cualificación da materia atenderase a todas as prácticas e traballos realizados durante o cuatrimestre ( entregados por Moodle dentro do plazo establecido) , así como á proba obxectiva ou traballo final ( a realizar la fecha que se indique ) que servirá como revisión de conceptos teóricos.

- A proba obxectiva consistirá nun cuestionario con aproximadamente 20 preguntas, que tamén debe ser entregado a través da plataforma Moodle, no tempo permitido para este propósito.

-) A nota final obterase do seguinte xeito:

A media do conxunto de prácticas ou traballos (excepto a práctica final) representará o 60% da puntuación total.

A práctica final representará o 40% restante da nota.

- Os alumnos que tendo dispensa manifestaran a opción pola proba final única, ( e non pola evaluación continua ) deberán realizar a práctica final do mesmo xeito que o resto de alumnos e a maiores una tarefa consistente nun caso práctico que se subirá á plataforma Moodle, correspondendo a ésta o 60% da nota total e o 40% á práctica final (test)
- A nota ou nota total comunicaráselle a cada estudante indicando asi mesmo, a data e os medios virtuais a empregar para a revisión e reclamacións.

- os alumnos que non superasen o curso nesta primeira oportunidade, deberán realizar a proba prevista para a segunda oportunidade na data fixada no calendario do centro, que consistirá en realizar e entregar no plazo que se indique, unha tarefa de cuestionario.a través de moodle. A proba representará o 40% da puntuación total, o 60% restante consistirá realización dunha tarefa que se subirá tamén á plataforma moodle para a su entrega na data especificada. Os alumnos que durante a evaluación continua (ou os de dispensa) que superaran a parte práctica, conservarán a súa puntuación neste apartado, quedando dispensados da realización da parte práctica. Do mesmo xeito, os que tiveran superada a parte teórica conservarán a nota, realizando únicamente a parte práctica.

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Se recomiendan preferentemente ,

- Mercader Urgina, J.R., De la Puebla Pinilla,A. Gomez Abelleira, F.J. (). Lecciones de Derecho del Trabajo. Ed. Tirant Lo Blanch/ Disponible en biblioteca on line ERLAC y udc ( Biblioteca virtual Tirant)
- García Perrote-Escartin, I. (). Manual de Dererecho del trabajo. Ed. Tirant Lo Blanch/ Disponible en biblioteca virtual ERLAC y de la UDC ( Biblioteca virtual Tirant)
- García Ortega , J.y VVAA - Derecho del Trabajo 7ª Edición 2019 Ed. Tirant Lo Blanch/ Disponible en biblioteca virtual ERLAC y de la UDC ( Biblioteca virtual Tirant)


Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Marco normativo regulador das relacións laborais.
A13 Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas.
A14 Seleccionar e xestionar información e documentación laboral.
A16 Asesorar e/ou xestionar en materia de emprego e contratación laboral.
A20 Realizar funcións de representación e negociación en diferentes ámbitos das relacións laborais.
A27 Asesoramento a organizacións sindicais e empresariais, e aos seus afiliados.
A30 Representación técnica no ámbito administrativo e procesual e defensa ante os tribunais.
A31 Aplicar os coñecementos á práctica.
A33 Comprender o carácter dinámico e cambiante das relacións laborais no ámbito nacional e internacional.
A35 Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais.
B1 Resolución de problemas.
B2 Capacidade de análise e síntese.
B5 Toma de decisións.
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B8 Razoamento crítico.
B9 Traballo en equipos.
B12 Motivación para a calidade.
B14 Aprendizaxe autónomo.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Marco normativo regulador das relacións laborais. A1
Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. A13
Seleccionar e xestionar información e documentación laboral. A14
Asesorar e/ou xestionar en materia de emprego e contratación laboral. A16
Realizar funcións de representación e negociación en diferentes ámbitos das relacións laborais. A20
Asesoramento a organizacións sindicais e empresariais, e aos seus afiliados. A27
Representación técnica no ámbito administrativo e procesual e defensa ante os tribunais. A30
Aplicar os coñecementos á práctica. A31
Comprender o carácter dinámico e cambiante das relacións laborais no ámbito nacional e internacional. A33
Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais. A35
Resolución de problemas. B1
Capacidade de análise e síntese. B2
Toma de decisións. B5
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. B6
Razoamento crítico. B8
Traballo en equipos. B9
Motivación para a calidade. B12
Aprendizaxe autónomo. B14
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. C1
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. C3
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. C4
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. C6
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. C7

Contents
Topic Sub-topic
I. BEGINNING OF THE EMPLOYMENT RELATIONSHIP.. LESSON 1: THE EMPLOYMENT CONTRACT.

LESSON 2: CONCLUSION OF THE EMPLOYMENT CONTRACT.

LESSON 3: CONTRACT: FUNTIONS AND DEFECTS.

LESSON 4: DIFFERENT TYPES OF WORK CONTRACT.
II. CONTENT OF THE WORK CONTRACT. LESSON 5: THE RENDERING OF WORK (I).

LESSON 6: THE RENDERING OF WORK (II): WORKING TIME.

LESSON 7: DUTIES OF WORKERS.

LESSON 8: POWERS OF THE EMPLOYER.

LESSON 9: WAGE.

LESSON 10: WORKER PROTECTION.

III. CHANGES IN THE EMPLOYMENT RELATIONSHIP
LESSON 11: THE CHANGE OF THE SUBJECTS OF THE LABOR RELATION.

LESSON 12: THE MODIFICATION OF THE CONTENTS OF THE CONTRACT OF EMPLOYMENT.

LESSON 13: SUSPENSION  OF THE EMPLOYMENT RELATIONSHIP


IV. TERMINATION OF EMPLOYMENT
LESSON 14: TERMINATION OF EMPLOYMENT RELATIONSHIP. REASONS.

LESSON 15: TERMINATION OF EMPLOYMENT RELATIONSHIP. DISMISSAL.

V. SPECIAL EMPLOYMENT RELATIONSHIPS

LESSON 16: THE SPECIAL EMPLOYMENT RELATIONSHIPS.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A1 A13 A14 A16 A20 A27 A30 A33 B1 B2 B6 B8 B12 C3 C4 20 50 70
Student portfolio A1 A13 A14 A16 A27 A31 A35 B1 B2 B5 B8 B9 B12 B14 C1 C3 C4 C6 C7 20 50 70
Objective test A1 A13 A16 A20 A27 A30 A31 B1 B2 B5 B8 C1 C6 2 7 9
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Oral presentation (using audiovisual material and student interaction) designed to transmit knowledge and encourage learning. Presentations of this type are variously referred to as ‘expository method’, ‘guest lectures’ or ‘keynote speeches’. (The term ‘keynote’ refers only to a type of speech delivered on special occasions, for which the lecture sets the tone or establishes the underlying theme; it is characterised by its distinctive content, structure and purpose, and relies almost exclusively on the spoken word to communicate its ideas.)
Student portfolio Folder or binder divided into clearly marked or labelled sections containing record or products of learning activities performed over a given period, with student’s progress charted through marks achieved and comments of teacher.
The portfolio or file folder for the purposes of this asignatura- includes all documents or files to be delivered by the student to score as "work" or "practical" : research, case studies, summaries, project outlines and development, article analysis, summaries, tests, tasks and task outcomes, etc.
Objective test Written learning progress test, characterised by pre-determined answers. Well-designed tests offer objectively quantifiable results in relation to student knowledge, capacities, skills, performance, aptitudes, attitude, intelligence, etc. Used for diagnostic, formative and summative assessment. May consist of all or any of the following types of questions: multiple choice, ordering and sequencing, short answer, binary, completion, multiple matching.

Personalized attention
Methodologies
Guest lecture / keynote speech
Objective test
Student portfolio
Description
This is to facilitate students through personalized attention, information on any matter arising in the development of the subject, such as, methods, skills, proposals, analysis could be done in understanding and learning of the subject etc. .

This activity may be conducted in person (directly in the classroom and at times the teacher has assigned to tutoring office) or non-contact (through email or virtual campus).

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Objective test A1 A13 A16 A20 A27 A30 A31 B1 B2 B5 B8 C1 C6 ritten learning progress test, characterised by pre-determined answers. Well-designed tests offer objectively quantifiable results in relation to student knowledge, capacities, skills, performance, aptitudes, attitude, intelligence, etc. Used for diagnostic, formative and summative assessment. May consist of all or any of the following types of questions: multiple choice, ordering and sequencing, short answer, binary, completion, multiple matching. 40
Student portfolio A1 A13 A14 A16 A27 A31 A35 B1 B2 B5 B8 B9 B12 B14 C1 C3 C4 C6 C7 Folder or binder divided into clearly marked or labelled sections containing record or products of learning activities performed over a given period, with student’s progress charted through marks achieved and comments of teacher.
The portfolio or file folder for the purposes of this asignatura- includes all documents or files to be delivered by the student to score as "work" or "practical" : research, case studies, summaries, project outlines and development, article analysis, summaries, tests, tasks and task outcomes, etc.
60
 
Assessment comments
<p>The student that does not exceed the above criteria approved valuation will undergo a final examination of the subject, on the day and time designated by the Centre.</p>

Sources of information
Basic Albiol Montesinos, I. y otros (). Compendio de Derecho del Trabajo . Ed. Tirant Lo Blanch.
Martín Valverde, A. y otros (). Derecho del Trabajo. Ed. Tecnos
Mercader Urgina, J.R., De la Puebla Pinilla,A. Gomez Abelleira, F.J. (). Lecciones de Derecho del Trabajo. Ed. Tirant Lo Blanch/ Disponible en biblioteca on line ERLAC
Vida Soria, J. y otros (). Manual de Derecho del Trabajo. Ed. Tirant Lo Blanch.

Complementary Palomeque López,M. y Alvarez de la Rosa, M. (). Derecho del Trabajo. Ed. Centro de Estudios Ramón Areces
Alonso Olea, M. y Casas Baamonde, M.E. (). Derecho del Trabajo. Ed. Civitas
Camps Ruiz, L.M., y Ramírez Martínez, J.M., Coord. (). Derecho del Trabajo. Ed. Tirant Lo Blanch
García Perrote-Escartin, I. (). Manual de Dererecho del trabajo. Ed. Tirant Lo Blanch/ Disponible en biblioteca virtual ERLAC

It should have, for its handling during the course of the labor law (Statute of Workers and other complementary provisions) duly updated.

May also consult other sources of information: feature articles, specific studies on a chair, investigations regarding various issues, and internet.

All the literature and recommended legislation should be the last published edition.


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Introduction to Law/660G01001
Theory of Industrial Relations /660G01010
Employment Law I /660G01011
Trade Union Law I /660G01013

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Trade Union Law II/660G01014

Subjects that continue the syllabus
Employment Tribunals/660G01032

Other comments

Esta materia empregará como elemento fundamental da docencia a plataforma Moodle de modo que será responsabilidade do alumno a súa debida utilización para os distintos usos para os que poida ser requirida así como a súa consulta coa debida periodicidade.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.