Identifying Data 2020/21
Subject (*) Accounting Code 660G01026
Study programme
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Coruña)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Third Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
English
Teaching method Hybrid
Prerequisites
Department
Coordinador
Cobián Casal, Mercedes
E-mail
m.cobian@col.udc.es
Lecturers
Cobián Casal, Mercedes
Pereira Pardo, María del Carmen
E-mail
m.cobian@col.udc.es
mpereirapardo@erlac.es
Web
General description O obxetivo básico que se quere alcanzar con esta asignatura é que o alumno entenda e interiorice os conceptos e ferramentas máis importantes no proceso de elaboración, interpretación e comunicación da contabilidade.
Contingency plan

1. Modificacións nos contidos
NO se realizaran cambios

2. Metodoloxías.
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
- A sesión maxistral presencial será realizada a través de internet

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
-Correo electrónico: Segundo a necesidade do alumnado. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais, resolver dúbidas e facer seguimento dos traballos tutelados.
- Teams: Unha sesión semanal para o avance dos contidos teóricos na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario da Escola.


4. Modificacións na avaliación
Non haberá modificacións na avaliación

*Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
-No se realizaran cambios


Study programme competencies
Code Study programme competences
A6 Economía e mercado de traballo.
A10 Organización e dirección de empresas.
A13 Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas.
A14 Seleccionar e xestionar información e documentación laboral.
A18 Interpretar datos e indicadores socioeconómicos.
A19 Identificar as fontes de información económica e o seu contido.
A25 Aplicar as distintas técnicas de avaliación e auditoría sociolaboral.
A31 Aplicar os coñecementos á práctica.
A34 Interrelacionar as distintas disciplinas que configuran as relacións laborais.
A35 Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais.
B2 Capacidade de análise e síntese.
B3 Capacidade de organización e planificación.
B4 Capacidade de xestión da información.
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B8 Razoamento crítico.
B9 Traballo en equipos.
B12 Motivación para a calidade.
B13 Adaptación a novas situacións.
B14 Aprendizaxe autónomo.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Acquire the skills to develop and interpret financial information and key features to analyze. A6
A10
A13
A14
A18
A19
A25
A31
A34
A35
Basic / General B2
B3
B4
B6
B8
B9
B12
B13
B14
Transversal / Nuclear C1
C3

Contents
Topic Sub-topic
PART 1

Unit 1: Accounting and accounting regulations.
Unit 2: The heritage.
Unit 3: Inventory.
Unit 4: The accounting record.
Unit 5: The General Accounting Plan.
Unit 6: Expenses and Income.
Unit 7: The accounting process.
PART 2 Unit 8: Active in the current
Unit 9: Current assets
Unit 10: Passive
Unit 11: The Annual Accounts

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Problem solving A18 A19 A25 A31 B2 B3 B4 B9 B13 C1 5 10 15
Document analysis A6 A10 A13 A18 A19 A31 A34 B2 B3 B4 B14 C1 2 1 3
Guest lecture / keynote speech A10 A18 A19 A31 B2 B3 B4 C1 C3 50 25 75
Case study B2 B3 B8 B9 B12 C3 15 0 15
Objective test A10 A13 A14 A18 A19 A31 A35 B2 B3 B4 B6 B8 B14 C1 20 20 40
 
Personalized attention 2 0 2
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Problem solving The methodology will be active/participatory for students to use the knowledge in the exercises held.
Be used to group dynamics to encourage student participation in solving problems.
Document analysis Search documentation, both printed and electronic, about the matter.
Guest lecture / keynote speech Explanations of the subject
Case study Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo.
Objective test Students will solve a practical exercise of the set of the course

Personalized attention
Methodologies
Guest lecture / keynote speech
Problem solving
Description
Clarification of the questions that arise as you go forward in the presentation of the subject.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Objective test A10 A13 A14 A18 A19 A31 A35 B2 B3 B4 B6 B8 B14 C1 Resolution of a practical exercise 40
Problem solving A18 A19 A25 A31 B2 B3 B4 B9 B13 C1 Test y desarrollo de preguntas sobre la materia tratada en las clases magistrales 60
 
Assessment comments

Students must pass both tests to pass the course. The final will be the average of both tests .

The assessment of the opportunity of July held the same criteria used in the announcement ofMay.


Sources of information
Basic HORNGREN, HARRISON Y OLIVER (2010). Contabilidad. Person
RODRIGUEZ ARIZA, L Y LOPEZ PEREZ, M.V. (2011). Contabilidad General.Teoria y práctica. Pirámide
OMEÑACA GARCIA,J (2007). Del PGC de 1990 al Nuevo Plan General de Contabilidad y PCG de PYMES. Deusto
CAMACHO, M. Y RIVERO, M.J. (2010). Introducción a la contabilidad financiera. Pearson
AMADOR FERNANDEZ,S. ROMANO APARICIO (2008). Manual del nuevo Plan General Contable. CEF
FERNANDEZ GONZALEZ,J (2008). Nuevo Plan General Contable. 125 Supuestos prácticos. Francis Lefebvre
FERNANDEZ GONZALEZ,J (2008). Nuevo Plan General Contable.110 Supuestos prácticos. Francis Lefebvre
FERNANDEZ GONZALEZ,J (2007). Nuevo Plan General Contable.205 supuestos prácticos. Francis Lefebvre
MARTINEZ ARIAS, A y GARCIA DIEZ, J (2010). Supuestos de Contabilidad General. Civitas
GÓMEZ, A.P., ALCAREZ, F. J.,RODRÍGUEZ, P. (2009). Supuestos de contabilidad para Pymes. Pearson

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Introduction to Economics/660G01002
Business Administration/660G01003

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus
Accounting Valuation /660G01045

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.