Identifying Data 2020/21
Subject (*) End Degreee Work Code 660G01047
Study programme
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Coruña)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Hybrid
Prerequisites
Department
Coordinador
Romaní de Gabriel, María
E-mail
maria.romani@udc.es
Lecturers
Romaní de Gabriel, María
E-mail
maria.romani@udc.es
Web http://http://www.erlac.es/
General description O TFG supón a realización, por parte do estudante, dunha memoria baixo a supervisión dun tutor.
Neste traballo, o estudante, debe recoller e por de manifiesto todos os contidos formativos, así como as capacidades, competencias e habilidades que adquiriu ao longo do Grao en Relaciones Laborales e Recursos Humanos
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios

2. Metodoloxías
Non se realizarán cambios
No caso de transferir todas as sesións a virtual, utilizaranse as ferramentas Moodle e Teams.

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

Correo electrónico: a petición das partes. Para facer consultas, solicitar titorías virtuais e resolve dúbidas.

Moodle: a petición das partes. Empregaranse, entre outras, as diferentes ferramentas dispoñibles como tarefas, foros e chat.

Teams: realizaranse titorías con esta ferramenta cando non poidan ser presenciais. A petición dos estudantes, realizaranse conexións para aclarar dúbidas. Esta dinámica permite un seguimento normalizado e axustado das necesidades de aprendizaxe dos estudantes para desenvolver os contidos do traballo


4. Modificacións na avaliación
Non se realizarán cambios
*Observacións de avaliación:
Se as circunstancias impiden a lectura e defensa do TFG de xeito presencial, faranse practicamente usando a ferramenta Teams.

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios

Study programme competencies
Code Study programme competences
B18 Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
B19 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B20 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
B21 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
B22 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vanguardia do seu campo de estudo B18
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo B19
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética B20
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado B21
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grado de autonomía B22
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. C1
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. C3
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. C4
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. C5
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. C6
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. C7
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. C8

Contents
Topic Sub-topic
The TFG is the working paper, by the student, of a memory under the supervision of a tutor. In this work, the student must collect and bring out all training and skills, competencies and skills acquired throughout the Degree in Labor Relations and Human Resources Those established by tutor of the TFG

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Document analysis B19 B20 C3 C5 C6 C7 C8 10 15 25
Oral presentation B18 B21 C1 C4 1 0 1
Supervised projects B22 C4 C5 C6 C8 5 115 120
 
Personalized attention 4 0 4
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Document analysis Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a análise dos mesmos. Pódese empregar como introdución xeral a un tema, como instrumento de aplicación do estudo de casos, para a explicación de procesos que non se poden observar directamente, para a presentación de situacións complexas ou como síntese de contidos de carácter teórico ou práctico.
Oral presentation Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica.
Supervised projects Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.

Personalized attention
Methodologies
Oral presentation
Supervised projects
Description
The TFG will be monitored by a professor of the Degree in Labor Relations and Human Resources, who will guide the students about the characteristics and development work, do a monitoring of it and authorize its presentation and defense.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Oral presentation B18 B21 C1 C4 Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. 30
Supervised projects B22 C4 C5 C6 C8 Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
70
 
Assessment comments

O TFG será valorado conforme ás seguintes porcentaxes:


MEMORIA/TRABALLO TUTELADO (70%): Dentro desta porcentaxe o 30% será valorado polo tutor do TFG e o 40% restante polo Tribunal evaluador.
PRESENTACIÓN ORAL (30%). Dentro desta o porcentaxe do 20% corresponde a Exposición e o 10% a Defensa







Sources of information
Basic (). .

Establish that each tutor the TFG.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.