Identifying Data 2019/20
Subject (*) Tourism Promotion and Communication Skills Code 662G01005
Study programme
Grao en Turismo
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
First Basic training 6
Language
Spanish
Galician
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department
Coordinador
León Sanjuán, María Victoria de
E-mail
victoria.de.leon@udc.es
Lecturers
León Sanjuán, María Victoria de
E-mail
victoria.de.leon@udc.es
Web http://cenpcoruna.es/
General description Interpretar e adaptar os diferentes códigos e canais comunicativos, así como entender a súas diferentes aplicacións e funcións específicas.

Coñecer os usos habituais da comunicación e promoción turística no eido do deseño de contidos, tanto impresos como audiovisuais ou multimedia.

Crear, dirixir e remodelar proxectos para a comunicación, publicidade e promoción turística.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A6 Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente.
A8 Avaliar os potenciais turísticos e a análise prospectivo da súa explotación.
A13 Manexar técnicas de comunicación.
A24 Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico.
A28 Coñecer os obxectivos, a estratexia e os instrumentos públicos da planificación.
A33 Creatividade.
B1 Capacidade de análise e síntese.
B2 Comunicación oral e escrita en lingua nativa.
B3 Resolución de problemas.
B4 Razoamento crítico.
B5 Compromiso ético.
B6 Aprendizaxe autónoma.
B7 Adaptación a novas situacións.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñocer as nociones básicas sobre a comunicación e o seu papel na promoción turística, de xeito que poda afrontar os retos profesionais que se lle presenten cunha perspectiva máis ampla e completa. A6
A8
A13
A33
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Utilizar as tecnoloxías da comunicación nos distintos ámbitos do sector turístico A24
C3
Coñocer os obxectivos, a estratexia e as ferramentas públicas da planificación. A28

Contents
Topic Sub-topic
1- Introdución. 1.1. Información e comunicación.
1.2. Códigos e canais.

2- Comunicación turística. 2.1. Planificación da comunicación turística.
2.2. Estratexias de comunicación turística.
2.3. Tendencias e creatividade.
3- Comunicación impresa.
3.1. Orixe e evolución.
3.2. Tipografía, composición e retículas.
3.3. Xestión de gráficos, tintas e papel.


4- Comunicación audiovisual. 4.1. Linguaxe audiovisual.
4.2. Preprodución: guion, storyboard e dirección artística.
4.3. Produción: realización de vídeo.
4.4. Postproducción: edición, efectos, grafismos.
5- Comunicación digital. 5.1. Linguaxe multimedia.
5.2. Deseño e interactividade.
5.3. Redes sociais e novos medios.
6- Presentacións de proxectos. 6.1. Comunicación oral e escrita
6.2. Proxectos online-offline.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A13 A24 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 7 77 84
Seminar A6 A8 A13 A24 A28 B4 10 10 20
Guest lecture / keynote speech A13 A24 A28 C4 C5 C6 C7 C8 21 0 21
Objective test A13 B1 B2 B3 B4 B7 C1 3 21 24
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Elaboración e presentación dunha proposta dun novo concepto de produto turístico para un tipo de usuario definido.
Elaboración dun flyer e un spot promocional para dito produto turístico.
Presentación do traballo por grupos (15 minutos) o último día de clase.
Seminar Prácticas aplicadas como desenrolo da materia teórica
Guest lecture / keynote speech Parte teórica da asignatura.
Objective test Examen teórico tipo test ou de respostas curtas
Proba obxectiva de coñecementos sobre a parte xeral da asignatura.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Seminar
Guest lecture / keynote speech
Description
Rógase pedir tutorías previa cita, ao mail da profesora.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A13 A24 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 70% Parte práctica
Realizarse un traballo final con exposición oral o último día de curso.
Valorarase a orixinalidade, a viabilidade e o axuste dos obxetivos do proxecto ao público perseguido.
Cada grupo de trabalo terá 15 minutos para presentar o seu proxecto.
70
Objective test A13 B1 B2 B3 B4 B7 C1 Examen teórico tipo test e de respostas curtas
Proba obxectiva de coñecementos sobre a parte xeral da asignatura.
30
 
Assessment comments

Os alumnos con dispensa de asistencia e dedicación a tempo parcial, deberán falar coa profesora.


Sources of information
Basic

· Campo, Sara y Yagüe, M. Jesús: Publicidad y promoción en las empresas turísticas. Madrid, Editorial Síntesis, 2011.

· Bergström, Bo: Tengo algo en el ojo. Técnicas esenciales de comunicación visual. Barcelona, Promopress, 2009.

· Leslie, Jeremy: Nuevo diseño de revistas. Barcelona, Gustavo Gili, 2000.

· Bordwell, David y Thompson, Kirstin: El arte cinematográfico. Una introducción. Barcelona, Paidós, 1995.

· Millerson, Gerald: Técnicas de realización y producción en TV. Madrid, IORTV, 2001. 

· Nielsen, Jakob: Usabilidad, diseño de sitios web. Madrid, Prentice Hall, 2000. 

· Pring, Roger: www.tipografía: 300 diseños tipográficos para sitios web. Barcelona, Gustavo Gili, 2000. 

· Linch, Patrick J. y Horton, Sarah: Principios de diseño básicos para la creación de sitios web. Barcelona, GG, 2000.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus
Tourism Marketing/662G01016
Tourist Product Commercialisation/662G01031
The Image of Tourist Products and Destinations in the Media /662G01046

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.