Identifying Data 2020/21
Subject (*) Tourism Promotion and Communication Skills Code 662G01005
Study programme
Grao en Turismo
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
First Basic training 6
Language
Spanish
Galician
English
Teaching method Hybrid
Prerequisites
Department
Coordinador
León Sanjuán, María Victoria de
E-mail
victoria.de.leon@udc.es
Lecturers
León Sanjuán, María Victoria de
E-mail
victoria.de.leon@udc.es
Web
General description Interpretar e adaptar os diferentes códigos e canais comunicativos, así como entender a súas diferentes aplicacións e funcións específicas.

Coñecer os usos habituais da comunicación e promoción turística no eido do deseño de contidos, tanto impresos como audiovisuais ou multimedia.

Crear, dirixir e remodelar proxectos para a comunicación, publicidade e promoción turística.
Contingency plan 1. Contidos teóricos que se modifican: suprímese a parte de creatividade(dentro do Tema 2.3) e o Tema 6 na súa totalidade.

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen: Comunicación de calquera aspecto da asignatura vía Moodle.

*Metodoloxías docentes que se modifican: clases maxistraies teóricas vía telemática (Teams ou similar). Clases prácticas presenciais realizaranse vía telemática (Teams ou similar).

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: correo electrónico, Moodle e Teams.

4. Modificacións na evaluación: Non se fará a presentación oral final do traballo.

*Observaciones de evaluación: no caso de non poderse facer o exame vía presencial ou telemática, valorarase soamente a parte práctica, sendo esta o 100% da nota final.

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: ningunha. Os apuntes colgaranse no Moodle.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A6 Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente.
A8 Avaliar os potenciais turísticos e a análise prospectivo da súa explotación.
A13 Manexar técnicas de comunicación.
A24 Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico.
A28 Coñecer os obxectivos, a estratexia e os instrumentos públicos da planificación.
A33 Creatividade.
B1 Capacidade de análise e síntese.
B2 Comunicación oral e escrita en lingua nativa.
B3 Resolución de problemas.
B4 Razoamento crítico.
B5 Compromiso ético.
B6 Aprendizaxe autónoma.
B7 Adaptación a novas situacións.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
The key aim is to know the basics of Communication and its role in tourism promotion in order to face professional challenges from a complete and broad view. A6
A8
A13
A33
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
To use communication technologies in different areas of the tourism sector. A24
C3
To manage the language and basic communication tools. A28

Contents
Topic Sub-topic
1- Introduction. 1.1. Information and communication.
1.2. Codes and channels.
2- Tourism Communication. 2.1. Planning of tourism communication.
2.2. Tourism communication strategies.
2.3. Trends and creativity.
3- Print Media.
3.1. Historical evolution.
3.2. Typography, composition and grids.
3.3. Graphics, ink and paper management.
4- Audiovisual Communication. 4.1. Audiovisual language.
4.2. Pre-production: script, storyboard and art direction.
4.3. Production: video making.
4.4. Postproduction: editing, effects, graphics.
5- Digital Communication. 5.1. Multimedia language.
5.2. Design and interactivity.
5.3. Social networks and new media.
6- Project presentations. 6.1. Verbal and written communication
6.2. Online-offline projects.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A13 A24 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 7 77 84
Workshop A6 A8 A13 A24 A28 B4 10 10 20
Guest lecture / keynote speech A13 A24 A28 C4 C5 C6 C7 C8 21 0 21
Objective test A13 B1 B2 B3 B4 B7 C1 3 21 24
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Face-to-face teaching. Complete explanation at Campus Virtual (Moodle).

- Long project: New concept of tourism product for defined target
Making a flyer, promotional spot and web page.
Spoken presentation in working groups (15 minutes).

Online Classes: Same project in working groups on Teams
Workshop Face-to-face teaching. There will be required a variety of tasks explained at the beginning of the course. Complete explanation at Campus Virtual (Moodle).

- Short projects, hands-on learning. Theoretical implementation.

All tasks are demanded and developed in groups.

Online Classes: Same methodology in working groups on Teams
Guest lecture / keynote speech Theoretical explanations with Power Point and audiovisual examples.

Online Classes: Theoretical explanations on Teams
Objective test Final exam on site of theoretical part.

Online Exams: On Moodle

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Workshop
Guest lecture / keynote speech
Description
Personalized tutoring at class or at teacher's office.
Please, by appointment, sending a mail to the teacher: victoria.de.leon@udc.es

Face-to-face teaching.


Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A13 A24 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 70% Parte práctica
Realizarse un traballo final con exposición oral o último día de curso.
Valorarase a orixinalidade, a viabilidade e o axuste dos obxetivos do proxecto ao público perseguido.
Cada grupo de trabalo terá 15 minutos para presentar o seu proxecto.
70
Objective test A13 B1 B2 B3 B4 B7 C1 Examen teórico tipo test e de respostas curtas
Proba obxectiva de coñecementos sobre a parte xeral da asignatura.
30
 
Assessment comments

Online Teaching

40% evaluation online projects

60% evaluation final exam (on site)

Lockdown Plan (Online Teaching)

40% evaluation online projects

60% evaluation final exam (on line)

--------------------------------------------------------

It is obligatory to pass each block for getting through the subject. 

Passed parts will be kept for following calls.

Full information about the subject (notes, project specifications, delivery datas, personalized tutoring, etc) at Moodle platform.


Sources of information
Basic

· Campo, Sara y Yagüe, M. Jesús: Publicidad y promoción en las empresas turísticas. Madrid, Editorial Síntesis, 2011.

· Bergström, Bo: Tengo algo en el ojo. Técnicas esenciales de comunicación visual. Barcelona, Promopress, 2009.

· Leslie, Jeremy: Nuevo diseño de revistas. Barcelona, Gustavo Gili, 2000.

· Bordwell, David y Thompson, Kirstin: El arte cinematográfico. Una introducción. Barcelona, Paidós, 1995.

· Millerson, Gerald: Técnicas de realización y producción en TV. Madrid, IORTV, 2001. 

· Nielsen, Jakob: Usabilidad, diseño de sitios web. Madrid, Prentice Hall, 2000. 

· Pring, Roger: www.tipografía: 300 diseños tipográficos para sitios web. Barcelona, Gustavo Gili, 2000. 

· Linch, Patrick J. y Horton, Sarah: Principios de diseño básicos para la creación de sitios web. Barcelona, GG, 2000.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus
Tourism Marketing/662G01016
Tourist Product Commercialisation/662G01031
The Image of Tourist Products and Destinations in the Media /662G01046

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.