Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Idioma Moderno: Inglés Código 662G01006
Titulación
Grao en Turismo
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Primeiro Formación básica 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Moss , Sarah Louise
Moss , Sarah
Correo electrónico
sarah.moss@col.udc.es
smoss@udc.es
Profesorado
Montoya Reyes, Ana
Moss , Sarah
Moss , Sarah Louise
Correo electrónico
ana.montoya@udc.es
smoss@udc.es
sarah.moss@col.udc.es
Web
Descrición xeral Esta materia está incluída no ensino de idiomas con fins específicos. Os obxectivos son varios: potenciar a comprensión auditiva, a expresión oral, a comprensión lectora e a expresión escrita na lingua inglesa empregando diversos materiais relacionados co campo do turismo. Inclúe unha introdución á terminoloxía da industria turística, que abarca múltiples campos semánticos como a estrutura do sector turístico, empresas turísticas, historia, arte, patrimonio, gastronomía, comunicación e promoción.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos
Non se modifican

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Clases prácticas nas que o alumno traballará en clase co material necesario e recibirá a información precisa para o desenvolvemento das súas habilidades de comunicación, tanto a nivel escrito como oral. A asistencia presencial substitúese parcialmente por sesións realizadas a través da plataforma de equipos e aumenta a información / contido proporcionado a través da plataforma Moodle

*Metodoloxías docentes que se modifican
Ademais das clases a través de Teams, proporcionaranse materiais complementarios aos estudantes, como lecturas, exercicios de gramática, arquivos de audio, etc. a través da plataforma Moodle.
- As prácticas orais consistirán en sesións para grupos pequenos a través de Teams.


3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico; Foro de Moodle; Chat y llamadas de Teams.

4. Modificacións na avaliación
Proba oral (ruta e presentación de traballos): 30%; Traballo de avaliación continua (Obradoiro / Obradoiro): 30%: Proba final: 40% (tarefas establecidas ao final do semestre para demostrar a comprensión, asimilación e consolidación dos contidos. Esta proba pode realizarse parcialmente e / ou totalmente oralmente

*Observacións de avaliación:
Os estudantes que non seguiron a opción de avaliación continua durante o semestre están obrigados a entregar TODOS os traballos avaliables nas datas indicadas.
Os criterios serán os mesmos para a segunda oportunidade.
Os mesmos criterios aplicaranse á modalidade en liña.


5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se modifican

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica.
A6 Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente.
A7 Recoñecer os principais axentes turísticos.
A13 Manexar técnicas de comunicación.
A15 Traballar en inglés como lingua estranxeira.
A29 Traballar en medios socioculturais diferentes.
B1 Capacidade de análise e síntese.
B2 Comunicación oral e escrita en lingua nativa.
B3 Resolución de problemas.
B4 Razoamento crítico.
B5 Compromiso ético.
B6 Aprendizaxe autónoma.
B7 Adaptación a novas situacións.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Expresar información en inglés, tanto por escrito como oral, sobre cuestións específicas de turismo, empregando o vocabulario e as estruturas gramaticais necesarias estudadas anteriormente A1
A6
A7
A13
A15
A29
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C2
C3
C4
C7
Comprender textos escritos e orais en lingua inglesa de diversas fontes e específicos do ámbito turístico. A1
A6
A7
A13
A15
A29
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C2
C3
C4
C7
Dominar o vocabulario necesario e as estruturas gramaticais necesarias para poder expresarse correctamente en inglés, tanto por escrito como por vía oral, en contextos específicos do turismo A1
A6
A7
A15
A29
B1
B3
B4
B5
B6
B7
C2
C3
C4
C7

Contidos
Temas Subtemas
An introduction to the language of Tourism Reasons for travel over the centuries and in contemporary society
Types of travel and tourist
The structure of the tourism industry - chain of distribution/supply services, etc.
Describing trends in Tourism (numbers, graphs, statistics)
Gastronomy Food and wine tourism
Describing dishes / menus to visitors
Gastronomy in Galicia
Working with visitors Providing information about attractions and amenities.
Giving directions and practical information.
Describing monuments /sites of interest (built and environmental heritage)
Guided tours - working as a guide
The persuasive language of tourism Writing and talking about a destination; the use of specific language (adjectives, verbs, collocations, etc.).

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Proba obxectiva A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 4 18 22
Obradoiro A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 39 47.5 86.5
Proba oral A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 3 18 21
Lecturas A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 0 10 10
Análise de fontes documentais A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 6.5 2 8.5
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Proba obxectiva Proba que se realizará ao final do cuadrimestre para avaliar a expresión escrita e a comprensión lectora do alumno ademais do seu dominio de gramática, sintaxe e campos semánticos especializados.

Modalidade online: Os estudantes do modo en liña realizarán unha proba obxectiva coas mesmas características.
Obradoiro Clases prácticas nas que o alumnado traballará en clase co material necesario e recibirá a información precisa para o desenvolvemento das súas habilidades de comunicación, tanto a nivel escrito como oral.

Modalidade online: o contido facilitarase a través da plataforma Moodle e realizaranse sesións prácticas a través de Teams, que serán gravadas para facilitar a súa posterior visualización.
Proba oral
Diferentes actividades orais improvisadas e guiadas (actividades de rol, discusións sobre artigos, diálogos guiados ...) que se realizarán ao longo do cuadrimestre para avaliar as habilidades de comunicación oral do alumno, mellorar a fluidez e a expresión espontánea.
Modalidade online: sesións orais a través de Teams.
Lecturas Lectura de artigos relacionados co sector turístico para discusión e debate na clase.


Modalidade online: as dúbidas que xurdan en relación a estas actividades resolveranse mediante titorías en liña (Teams) e no foro de Moodle
Análise de fontes documentais Exercicios con material audio ou audiovisual.

Modalidade online: as dúbidas que xurdan en relación con estas actividades resolveranse a través de titorías en liña (Teams) e no foro de Moodle

Atención personalizada
Metodoloxías
Lecturas
Obradoiro
Proba oral
Descrición
Tanto os obradoiros como as diversas exposicións orais e exercicios escritos implican atención personalizada. Ademais, o alumno pode plantexar as súas dúbidas durante as horas de titoría presencial, ou ben a través do correo electrónico e o foro da plataforma Moodle, seguindo as instrucións proporcionadas polos docentes.


Modalidade online: resolveranse tanto durante as sesións prácticas como orais e a través de titorías por Teams, correo electrónico e foro Moodle.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Obradoiro A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 Traballo obxeto a avaliación continua: constará dunha combinación das seguintes tarefas:
Lectura e comprensión de textos, resumos, redacción, tradución, descricións de tendencias do turismo, texto que describe un destino, gastronomía, ben turístico tanxible o intanxible etc.
20
Proba obxectiva A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 Exame final escrito que consistirá nunha combinación dos seguintes exercicios: práctica de vocabulario; comprensión de textos; tradución de textos breves ao inglés; descrición de gráfica / s que ilustran as tendencias do turismo; redacción e/o resume. 50
Proba oral A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 Exposición dunha ruta pola cidade da Coruña e explicación dos seus principais monumentos, lugares de interese, historia e patrimonio natural e construído, etc. (vinte%)

Parte 2: exposición oral / comentario de obras / material cuberto na clase (10%)
30
 
Observacións avaliación

A asistencia é OBRIGATORIA. O 80% da asistencia total permite que o alumno realice un exame escrito que contará o 50% da nota, un exame oral que valerá o 30% e o 20% correspondente á avaliación continua.  Aqueles estudantes que non cumpran este requisito examinaranse segundo a seguinte distribución: 70% exame escrito e 30% exame oral. 

Os estudantes DEBEN aprobar (50%) todas as seccións de avaliación (proba obxectiva, taller e ambas as seccións da proba oral).
 

Aqueles estudantes que non están obrigados a cumprir o requisito de asistencia do 80% por estar exentos segundo a normativa publicada para este fin pola Universidade da Coruña (Art. 3.be 4.5 Normas de avaliación, revisión e reclamación de cualificacións de dous estudos. Os títulos universitarios e os cursos universitarios (art. 3 e 8b) deberán examinarse segundo a seguinte distribución: 70% exame escrito e 30% exame oral: 20% ruta turística e 10% exposición oral na clase (para aprobar esta sección é necesario ter un superación das dúas probas orais) 

Na segunda oportunidade (xullo) os alumnos serán avaliados do seguinte xeito: 70% exame escrito e 30% exame oral. Se os alumnos superaron o exame escrito ou oral na primeira oportunidade, esta nota manterase na segunda oportunidade. Isto é válido SÓ para as dúas oportunidades correspondentes ao presente curso académico.

MODALIDADE ONLINE: O SISTEMA DE AVALIACIÓN É O MESMO PARA OS ALUMNOS INSCRITOS NA MODALIDADE ONLINE DO GRAO EN TURISMO.


Fontes de información
Bibliografía básica 2. Collin, P.H. (1996). Dictionary of hotels, tourism and catering management. . Middlesex: Peter Colling Publishing
(). English for tour guides. https://www.englishclub.com/english-for-work/tour-guide.htm
(). English vocabulary for tour guides. https://es.scribd.com/document/338444961/English-Vocabulary-for-Tour-Guides-EnglishClub-pdf
3. Fussell, Paul (ed.) (1987). The Norton book of travel. New York. Norton
1. Sharpley, Richard & David J.(eds) (2002). Tourism and development: concepts and issues. . Telfer. Clevendon: Channel View Publications.
(). Travel English/English for tourists: . https://www.learnenglishfeelgood.com/travelenglish/
4. Maczak, Antoni (1995). Travel in early modern Europe. Cambdridge. Polity Press
(). Your English Tourism Vocabulary List for connecting with absolutely any traveler. https://www.fluentu.com/blog/english/english-tourism-vocabulary/

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario
Primeiro Idioma Moderno I: Inglés/662G01015
Primeiro Idioma Moderno II: Inglés/662G01028
Inglés no Contorno Profesional/662G01045

Observacións

Os obxectivos de aprendizaxe deste módulo enmárcanse nun nivel B2 dentro da escala descrita no Marco común europeo de referencia para as linguas. Recoméndaselles aos estudantes que esta materia está enfocada a ensinar inglés con fins específicos e, polo tanto, NON é un curso de inglés xeral. Por outra banda, os estudantes tamén deben lembrar que estudar unha lingua require perseveranza e continuidade ao longo do tempo.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías