Datos Identificativos 2018/19
Asignatura (*) Primeiro Idioma Moderno I: Inglés Código 662G01015
Titulación
Grao en Turismo
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Moss , Sarah
Correo electrónico
smoss@udc.es
Profesorado
Cogdill , Kevin
Montoya Reyes, Ana
Moss , Sarah
Correo electrónico
cyork@udc.es
anamontoyaes@yahoo.com
smoss@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica.
A6 Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente.
A13 Manexar técnicas de comunicación.
A15 Traballar en inglés como lingua estranxeira.
A16 Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira.
A17 Comunicarse de forma oral e escrita nunha terceira lingua estranxeira.
A24 Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico.
A29 Traballar en medios socioculturais diferentes.
A33 Creatividade.
A35 Motivación por calidade.
B1 Capacidade de análise e síntese.
B2 Comunicación oral e escrita en lingua nativa.
B3 Resolución de problemas.
B4 Razoamento crítico.
B5 Compromiso ético.
B6 Aprendizaxe autónoma.
B7 Adaptación a novas situacións.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Dominar vocabulario relacionado có ámbito turístico. A1
A15
A29
B6
B7
C2
C7
Comunicarse por escrito e falado en distintos ámbitos profesionais relacionados có turismo. A1
A6
A13
A15
A29
A33
A35
B1
B2
B4
B5
B6
B7
C2
C3
C6
C7
Redactar e discursar sobre medios de transporte, intinerarios e destinos turísticos a públicos diversos. A1
A6
A13
A15
A24
A29
A33
A35
B1
B3
B6
B7
C1
C2
C6
C7
Discernir as diferencias entre inglés británico e inglés americano e producir textos escritos e diálogos en inglés británico e inglés americano. A1
A15
A29
A33
A35
B1
B6
B7
C3
Dominar cutro clases de verbos frasales - os separables, os inseparables, os verbos intransitivos e os verbos intransitivos. A15
A29
A35
B6
C2
Explicar procedementos a unha variedade de públicos a través de textos escritos e falados. A1
A6
A13
A15
A16
A17
A24
A29
A33
A35
B1
B3
B6
B7
C2
C3
C4
C5
C8
Dominar vocabulario relacionado có ámbito turístico. A1
A15
A29
B6
B7
C2
C7

Contidos
Temas Subtemas
Travel by sea and river-cruises and ferries Cruise information (the cruise brochure, passive voice vs active voice, speaking vs writing)
Ticket information and itineraries (planning and explaining cruises, talking about future arrangements and travel arrangements, vocabulary: ships and cabins)
On-board information
Air Travel Announcements and procedures: airport procedures (departures, arrivals, flight crew, cabin crew , ground stewards etc), the grammar of procedures (sequence linkers, active vs passive voice, speaking vs. writing).
Flight attendants: job interviews, role plays.
Customs
Tickets, reservations, and insurance. Facts and Figures: travel documents, calculating and quoting prices.
Bookings and reservations: Stages in booking a holiday.
When things go wrong: travel insurance, phrasal verbs and idiomatic expressions.
Phrasal Verbs Four major types will be studied: separable, inseparable, transitive and intransitive.
Varieties of English American and British English: Differences will be explored along with dialogues and role plays.
Human Resource Seminar Study of vocabulary related to human resources, how to write a CV or resumé, and how to conduct and participate in job interviews.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Seminario A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 45 68 113
Proba mixta A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 4 20 24
Proba oral A1 A6 A13 A15 A16 A17 A29 A33 A35 B1 B5 B6 B7 C2 2 9 11
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Seminario Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario.


Proba mixta Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
Proba oral Proba na que se busca que o alumno desenvolva total ou parcialmente algunha práctica que previamente tivese feito durante as clases prácticas. A proba práctica pode incluír previamente a resolución dunha pregunta/problema que teña como resultado a aplicación práctica dunha determinada técnica ou práctica aprendida.

Atención personalizada
Metodoloxías
Seminario
Descrición
To be scheduled to respond to questions before each of the two quizzes and final examination.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba oral A1 A6 A13 A15 A16 A17 A29 A33 A35 B1 B5 B6 B7 C2 Proba na que se busca que o alumno desenvolva total ou parcialmente algunha práctica que previamente tivese feito durante as clases prácticas. A proba práctica pode incluír previamente a resolución dunha pregunta/problema que teña como resultado a aplicación práctica dunha determinada técnica ou práctica aprendida.
30
Seminario A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 The Seminar is divided into two parts: Seminar and Human Resource Seminar. In order to obtain assessment for the Human Resource Seminar, a minimum of 80% attendance rate will be required. The Human Resource Seminar assessment will include a vocabulary test (5%), a written CV or resumé (written assignment to be handed in) (10%); and a job interview speaking test (10%). Students are required to obtain an overall passing grade in this seminar in order to pass the course. For the second opportunity in July, this seminar will be assesed by means of a written test. 25
Proba mixta A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
45
 
Observacións avaliación

 

Attendance is COMPULSORY. All students are entitled to an evaluation, which will consist of one final examination, involving a written exam (45), a speaking text (30%), and the Human Resource Seminar (25%). An 80% attendance rate entitles students who fail the written exam and/or speaking test (first opportunity) to repeat only the failed part of the exam in July (second opportunity). This is only valid for the two opportunities corresponding to the academic year in course. Students not meeting the 80% attendance rate will be required to take both the written exam AND the speaking text in July.


Fontes de información
Bibliografía básica (). .
(). .
Alcaraz Varó, Enrique - et al. (2000). Diccionario de términos de turismo y de ocio. Inglés-Español, Spanish-English. Ariel Reference
Harding, Keith (2009). Going International. Oxford Univ. Press
Duckworth, Michael (). Going International: English for Tourism. Workbook.. Oxford Univ. Press
(). Howjsay.com.
(). http://englishfortourismstudies.blogspot.com/.
(). http://grammar.ccc.commnet.edu/grammar/.
(). http://topics.blogs.nytimes.com/author/philip-b-corbett/.
(). http://www.aresearchguide.com/.
(). http://www.businesstraveller.com/loyalty/.
(). http://www.englishclub.com/english-for-work/airline.htm.
(). http://www.eslflow.com/Tourismlessons.html.
(). http://www.seatalk.info/.
(2003). New Oxford Dictionary of English. Oxford Univ. Press

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías