Identifying Data 2022/23
Subject (*) Second Modern Language II: French Code 662G01029
Study programme
Grao en Turismo
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Third Obligatory 6
Language
Spanish
French
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Letras
Coordinador
Suárez , Jean-Paul
E-mail
jean-paul.suarez@col.udc.es
Lecturers
Regueiro Diehl, Maria Mercedes
Suárez , Jean-Paul
E-mail
mercedes.regueiro.diehl@udc.es
jean-paul.suarez@col.udc.es
Web
General description Esta materia foi deseñada para proporcionar ao alumno os coñecementos linguísticos e comunicativos necesarios para desenvolverse a nivel medio nun francés usual e técnico en situacións cotidiás e en situacións profesionais do mundo do turismo.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A6 Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente.
A13 Manexar técnicas de comunicación.
A15 Traballar en inglés como lingua estranxeira.
A16 Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira.
A17 Comunicarse de forma oral e escrita nunha terceira lingua estranxeira.
A29 Traballar en medios socioculturais diferentes.
A33 Creatividade.
A35 Motivación por calidade.
B1 Capacidade de análise e síntese.
B2 Comunicación oral e escrita en lingua nativa.
B3 Resolución de problemas.
B4 Razoamento crítico.
B5 Compromiso ético.
B6 Aprendizaxe autónoma.
B7 Adaptación a novas situacións.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Aprender as estruturas gramaticais da lingua a nivel medio. A6
A13
A16
A17
A29
A35
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Aprender termos relacionados con distintos campos semánticos, facendo especial fincapé no léxico de carácter profesional. A6
A13
A15
A16
A17
A29
A35
B1
B3
B4
B5
B6
B7
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Coñecer aspectos da vida cultural, costumes, normas de convivencia, etc. en Francia. A6
A13
A16
A17
A29
A35
B1
B3
B4
B5
B6
B7
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Participar en conversacións simples con francófonos. A6
A16
A17
A29
A33
A35
B6
B7
C2
Comprender e producir mensaxes orais en situacións diversas de comunicación : habituais, persoais e profesionais. A6
A13
A16
A17
A29
A33
A35
B1
B3
B4
B5
B6
B7
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8

Contents
Topic Sub-topic
Situation 2 : " À l'hôtel". COMMUNICATION :
- Savoir présenter et parler d'un hôtel
VOCABULAIRE :
La maison, les repas
Les hôtels (vocabulaire pour décrire et valoriser un hôtel)
- Verbes pour exprimer les goûts et les préférences
- Les couleurs
Situation 3 : "Avec un groupe de touristes francophones" COMMUNICATION:
- Savoir parler au Futur
- Savoir utiliser le mode conditionnel
- Savoir formuler des hypothèses au présent et au passé
- Lire, comprendre et savoir s’informer sur les horaires et les jours d’ouverture
- Savoir renseigner sur les magasins
- Savoir faire un programme de visite
- Savoir présenter aux touristes ce qui est dans le programme
- Savoir exprimer son état de santé et ses émotions
GRAMMAIRE:
- Futur
- Conditionnel présent
- Temps composés
- Hypothèse au présent et au passé
- Oui et Si ; moi si, moi aussi, moi non, etc.
- Formation des Adjectifs
- Prononoms complément "y" et "en"
- Constructions verbales avec "à" et "de"
- Système des pronoms relatifs
- Pronoms démonstratifs et formes abrégées des pronoms démonstratifs
- Les comparatifs, les superlatifs et les structures qui en dérivent
- La possession : adjectifs possessifs, pronoms possessifs, complément d’attribution
VOCABULAIRE:
Les magasins et leurs articles
Vocabulaire pour rédiger le programme d’une excursion d'une journée
Vocabulaire pour présenter le programme
OBSERVATION :
En plus du vocabulaire étudié dans les situations :
- Le visage
- Le corps
- Etat physique et émotions
Situation 5 : "Au restaurant" COMMUNICATION:
Savoir caractériser un plat
Savoir donner une recette
VOCABULAIRE:
Les aliments - fruits, légumes, nourriture et boissons
Vocabulaire de cuisine et de gastronomie




Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Introductory activities A6 A13 A16 A17 A29 A35 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 1 0 1
Guest lecture / keynote speech A6 A13 A16 A17 A29 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 25 37.5 62.5
Glossary A6 A13 A15 A16 A17 A29 A35 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 0 10 10
Workshop A16 A17 A35 B6 B7 C2 C7 18 45 63
Oral presentation A16 A17 A33 B1 B3 B4 C2 2 4 6
Supervised projects A16 A17 A33 B1 B3 B4 C2 3 0 3
Mixed objective/subjective test A16 A17 A33 B1 B3 B4 C2 1.5 0 1.5
 
Personalized attention 3 0 3
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Introductory activities Presentación da materia e consignas de traballo.
Guest lecture / keynote speech As clases maxistrais están orientadas cara á adquisición dos coñecementos linguísticos e culturais necesarios para a desarollar as competencias estudadas.
Glossary Ademais do vocabulario complementario, o alumnado terá que estudar de forma autónoma as diferentes listas temáticas de vocabulario que aparecen nas " Situations" estudadas.
Workshop Os obradoiros coinciden na sua temporalización cos temas teóricos aos que corresponden. Neles, practicaranse ben con exercicios gramaticais, ben con frases, ben con prácticas do oral, os temas abordados nas sesións maxistrais.
Oral presentation O alumnado terá que facer dúas presentacións orais : 1- Presentación detallada e completa do programa do paquete turístico desenvolvido no traballo tutelado. 2- Presentación dun menú de degustación de comida típica do país, dunha rexión ou dunha cidade da viaxe e dun aloxamento turístico.
Supervised projects O alumnado terá que realizar o programa completo e detallado dun paquete turístico. As pautas do traballo serán explicadas en clase.
Mixed objective/subjective test Exame escrito de 2h de duración centrado nos coñecementos gramaticais, estruturais e lexicales do alumnado así como nos seus coñecementos acerca das situacións de comunicación abordadas durante o curso e os traballos realizados. O exame constará das seguintes partes: exercicios de gramática, tipo test, tradución do español ao francés na que entrarán o vocabulario explicado, as estruturas e os puntos gramaticais abordados. Haberá igualemente un exercicio de redacción sobre o traballo tutelado ou as presentacións orais realizadas.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Oral presentation
Description
Observaciones para el "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e
dispensa académica de exención de asistencia”:

O alumnado exento de asistencia a clase, deberá poñerse en contacto individualmente co profesor para a elaboración dun plan de traballo personalizado.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A16 A17 A33 B1 B3 B4 C2 O alumnado terá que realizar o programa completo e detallado dun paquete turístico. 15
Oral presentation A16 A17 A33 B1 B3 B4 C2 Ou alumnado terá que facer dúas presentacións orais:
1- Presentación detallada e completa do programa do paquete turístico.
2- Presentación dun menú de degustación de comida típica do país e dun aloxamento turístico, dunha rexión ou dunha cidade onde levará a cabo a viaxe.
25
Mixed objective/subjective test A16 A17 A33 B1 B3 B4 C2 O exame estará centrado nos coñecementos gramaticais, estruturais e lexicais do alumno así como nos seus coñecementos acerca das situacións de comunicación abordadas durante o curso e os traballos realizados. O exame constará das seguintes partes: exercicios de gramática, tipo test, tradución do español ao francés na que entrarán o vocabulario explicado, as estruturas e os puntos gramaticais abordados. Haberá igualmente un exercicio de redacción sobre o traballo tutelado ou as presentacións orais realizadas. No exame escrito, o alumnado deberá obter unha nota mínima igual ou superior a 5 para poder aprobar a materia. 60
 
Assessment comments
Na convocatoria ordinaria, se o exame escrito está suspenso, a nota final será a do exame escrito.



- Na Convocatoria Ordinaria,co exame escrito aprobado, valorarase a asistencia obrigatoria do alumnado ao longo do cuadrimestre (o alumnado non poderá superar un 10% de faltas con ou sen xustificación). Sumarase 0.5 puntos ou se restará un punto á nota final.

- Para aprobar a materia, o alumnado deberá obrigatoriamente obter unha cualificación final igual ou superior a 5.

- O aprobado da materia estará supeditado, calquera que sexa a convocatoria, á realización das presentacións orais e á entrega dos traballos escritos, aínda que, só puntuarán na convocatoria ordinaria se a proba escrita foi superada.

Observacións para o "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia”:
Este alumnado deberá realizar os traballos e as presentacións orais de obrigado cumprimento segundo as pautas marcadas no plan de traballo personalizado e aprobar o exame, non valorándolle a asistencia.


O alumnado que non se presente ao exame, obterá a
calificación de "no presentado", calquera que sexa a convocatoria.

Atención a diversidade: "A materia
poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas
encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva,
de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán
contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos
oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico,
coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Turismo.




Sources of information
Basic

Complementary (). Dictionnaire Français-Espagnol/Espagnol-Français. Larousse
Guy Capelle, Jean-Louis Frérot, Amparo Domínguez, Alicia Ruiz (). Gramática Básica de la Lengua Francesa. Sociedad Española de Librería, S.A
(). Gramática Francesa. Larousse
(). Grammaire Cours de Civilisation Française de la Sorbonne: 350 exercices Niveau Débutant. Hachette
Monnerie Annie (). Le Français au Présent. Alliance Française, Didier/Hatier


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Second Modern Language I: French/662G01019

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus
Second Modern Language III: French/662G01034

Other comments

Recomendamos ao alumnado que planifique o seu traballo durante todo o curso, seguindo a materia de forma continuada e realizando puntualmente as tarefas. O continuo esforzo permitiralle levar a materia de forma cómoda, apoiar os contidos novos nos previamente adquiridos e asumir as pautas así como o ritmo de traballo que irá marcando o profesor. Nesta liña, o alumnado deberá facer as frases e os exercicios propostos para a sesión na que se vaian a corrixir. As actividades prácticas están relacionadas coa teoría que se trate en cada momento e, por iso, a súa realización debe ir á vez co estudo desta. O alumnado deberá estudar de forma crítica e selectiva, aprendendo a distinguir os contidos teóricos fundamentais dos exemplos e deberá saber relacionalos. A participación e implicación no traballo colectivo permitiranlle asentar os contidos e desenvolver a súa capacitación comunicativa. O profesor proporcionará ao alumnado as pautas de estudo e traballo e resolverá as dúbidas expostas.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.