Identifying Data 2018/19
Subject (*) The Image of Tourist Products and Destinations in the Media Code 662G01046
Study programme
Grao en Turismo
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Third Optional 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department
Coordinador
Ramírez Gómez, Cristobal
E-mail
Lecturers
E-mail
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica.
A2 Analizar a dimensión económica do turismo.
A3 Comprender o carácter dinámico e evolutivo do turismo e da nova sociedade do lecer.
A4 Coñecer as principais estruturas político-administrativas turísticas.
A5 Converter un problema empírico nun obxecto de investigación e elaborar conclusións.
A6 Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente.
A7 Recoñecer os principais axentes turísticos.
A8 Avaliar os potenciais turísticos e a análise prospectivo da súa explotación.
A9 Analizar, sintetizar e resumir criticamente a información económico-patrimonial das organizacións turísticas.
A10 Xestionar os recursos financeiros.
A11 Definir obxectivos, estratexias e políticas comerciais.
A12 Dirixir e xestionar (management) os distintos tipos de entidades turísticas.
A13 Manexar técnicas de comunicación.
A14 Comprender o marco legal que regula as actividades turísticas.
A15 Traballar en inglés como lingua estranxeira.
A16 Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira.
A17 Comunicarse de forma oral e escrita nunha terceira lingua estranxeira.
A19 Xestionar o territorio turístico de acordo cos principios de sustentabilidade.
A20 Coñecer o procedemento operativo do ámbito de aloxamento.
A21 Coñecer o procedemento operativo do ámbito de restauración.
A22 Coñecementos a adquirir no ámbito dos procedementos operativos das empresas de intermediación.
A25 Comprender un plan público e as oportunidades que se derivan para o sector privado.
A26 Planificar e xestionar os recursos humanos das organizacións turísticas.
A27 Comprender o funcionamento dos destinos, estruturas turísticas e os seus sectores empresariais no ámbito mundial.
A28 Coñecer os obxectivos, a estratexia e os instrumentos públicos da planificación.
A30 Coñecer as principais iniciativas de posta en valor do patrimonio cultural.
A31 Comprender as características da xestión do patrimonio cultural.
A32 Detectar necesidades de planificación técnica de infraestruturas e instalacións turísticas.
A33 Creatividade.
A34 Iniciativa e espírito emprendedor.
A35 Motivación por calidade.
B1 Capacidade de análise e síntese.
B2 Comunicación oral e escrita en lingua nativa.
B3 Resolución de problemas.
B4 Razoamento crítico.
B5 Compromiso ético.
B6 Aprendizaxe autónoma.
B7 Adaptación a novas situacións.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Conseguir que o alumnado entenda o papel dos medios de comunicación na sociedade actual. A1
A2
A3
A5
A6
A8
A9
A10
A12
A13
A15
A16
A17
A32
A33
B3
B4
B5
B6
B7
C1
C3
C5
C6
C8
Entender que os medios son un aliado do sector turístico. A6
A8
A12
A14
A15
A19
A20
A21
A33
A34
A35
B3
B4
B7
C2
C3
C5
C6
C8
Analizar a presenza do sector turístico nos medios de comunicación. A7
A12
A13
A25
A30
A31
A32
A33
A34
B1
B2
B4
B5
B6
C1
C5
C6
C7
C8
Deseñar en soporte papel publicacións turísticas. A3
A4
A5
A6
A9
A10
A11
A31
A32
A33
A34
B2
B4
B5
B6
C1
C2
C3
C4
C6
C7
C8
Entender practicar coas novas tecnoloxías aplicadas ao sector turístico. A1
A4
A5
A9
A20
A21
A22
A26
A27
A28
A33
A34
B3
B4
B5
B6
C3
C4
C5

Contents
Topic Sub-topic
Bloque 1. Conceptos.
Información, comunicación, emisor, receptor, medio, mensaxe.
Bloque 2. Historia dos medios A Roma Imperial
A Edade Media
Periodismo premoderno: as Gazzetas.
Periodismo de combate: século XIX
A evolución do periodismo no sécuo XX
A aparición das TIC e a súa influencia na cidadanía
Bloque 3: Programas Photoshop
InDesign
Bloque 4: Prácticas de montaxe de publicacións turísticas Dípticos
Folletos
Carteis
Bloque 5. Blog Mantenemento diario de Minimundos.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Collaborative learning A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A19 A20 A21 A22 A25 A26 A27 A28 A30 A31 A32 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 15 30 45
Online forum A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A19 A20 A21 A22 A25 A26 A27 A28 A30 A31 A32 A33 A34 A35 B2 B3 B4 B6 B7 C1 C2 C3 5 10 15
Workshop A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A19 A20 A21 A22 A25 A26 A27 A28 A30 A31 A32 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 20 20 40
ICT practicals A13 A15 A16 A17 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C6 C8 12 36 48
Document analysis A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A14 A15 A16 A17 A20 A21 A22 A25 A27 A28 A30 A31 B1 B2 B4 B5 B6 B7 C1 C6 C7 1 0 1
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Collaborative learning Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e as comunicacións, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e a dos outros membros do grupo.
Online forum Espazo de discusión informal destinado aos estudantes para o tratamento dun tema ou problema, que se desenvolve a través dun contorno virtual de aprendizaxe mediante ferramentas de comunicación asíncrona (foro).
Workshop Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado.
ICT practicals Metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico (demostracións, simulacións, etc.) a teoría dun ámbito de coñecemento, mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións. As TIC supoñen un excelente soporte e canal para o tratamento da información e aplicación práctica de coñecementos, facilitando a aprendizaxe e o desenvolvemento de habilidades por parte do alumnado.
Document analysis Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a análise dos mesmos. Pódese empregar como introdución xeral a un tema, como instrumento de aplicación do estudo de casos, para a explicación de procesos que non se poden observar directamente, para a presentación de situacións complexas ou como síntese de contidos de carácter teórico ou práctico.

Personalized attention
Methodologies
Collaborative learning
Online forum
Workshop
Description
Seguir de xeito próximo e individualizado a evolución do alumno.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Collaborative learning A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A19 A20 A21 A22 A25 A26 A27 A28 A30 A31 A32 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Terase en conta a participación solidaria en todas e cadunha das clases. 33
Online forum A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A19 A20 A21 A22 A25 A26 A27 A28 A30 A31 A32 A33 A34 A35 B2 B3 B4 B6 B7 C1 C2 C3 A participación no blog Minimundos será obrigatoria. 33
Workshop A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A19 A20 A21 A22 A25 A26 A27 A28 A30 A31 A32 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Valorarase non só a capacitación senon o interese en desenvolver os traballos encargados 34
 
Assessment comments

Non se tolerarán ausencias.
Todos os traballos teñen que ser presentados na data indicada.
Aqueles que non participen na parte práctica non serán avaliados.
Os traballos que non reúnan a calidade necesaria terán que ser repetidos.

Os alumnos con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa
académica de exención de asistencia solicitada á Dirección da EUT-CENP
ten que falar co profesor.


Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

Asignatura recomendada para quienes quieran comprender cuál es el papel que juegan -y jugarán todavía más en el futuro- las nuevas tecnologías aplicadas al sector turístico, incidiendo en los errores más habituales que se cometen.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.