Identifying Data 2021/22
Subject (*) Project Time Management Code 670471104
Study programme
Mestrado Universitario en Dirección Integrada de Proxectos (Plan 2017)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree Yearly
First Obligatory 5
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Empresa
Coordinador
Guillén Solórzano, Eduardo
E-mail
eduardo.guillen@udc.es
Lecturers
Guillén Solórzano, Eduardo
Martinez Carballo, Manuel
E-mail
eduardo.guillen@udc.es
manuel.martinez.carballo@udc.es
Web http://www.mdip.es
General description ESTA GUÍA É VÁLIDA TANTO PARA A MODALIDADE PRESENCIAL COMO PARA A MODALIDADE A DISTANCIA

Abórdanse as técnicas e ferramentas máis coñecidas para a Xestión do Tempo do Proxecto, e bríndase algunha das ferramentas máis comúns para a súa implementación
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos.
No suposto caso dunha volta á non presencialidade, os contidos da asignaturamantélense inalterados polo que o estudiante poderá cumplimentar o programa inicial de contidos, tanto na modalidade presencial que pasaría a ser non presencial, como por suposto na modalidade online, que xa de por sí non require ningún tipo de presencialidade ao tratarse dunha docencia principalmente asíncrona.

2. Metodoloxías

*Metodoloxías docentes que se manteñen


No caso dunha situación sobrevida de non presencialidade, manterase sen cambios as metodoloxías docentes previstas na modalidade online
xa que non veríase alterada por esta circunstancia

*Metodoloxías docentes que se modifican

No caso da modalidade presencial, a principal modificación reside na virtualización das sesións maxistrais previstas no curso e fixadas no calendario.
Estas sesións sustituiránse por sesións telemáticas a realizarse por TEAMS, tanto de maneira síncrona como asíncrona para facilitar o seguemento das mesmas por parte do alumnado. Igualmente
as explicacións de cara ao traballo tutelado realizaránse neste caso a través de videoconferencias por TEAMS.

Adicionalmente proporase como complemento o visionado de videos explicativos para a Xestión do Tempo de Proxectos

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumno.

Mo caso de non presencialidade, as tutorías presenciais previstas como atención personalizada ao alumno realizaranse de xeito telemático, xa sexa a través de email, videoconferencia, TEAMS ou calqueroutra plataforma.

4. Modificacións na evaluación

Os sistemas de evaluación mantense ao considerarse xa dende un primeiro momento como non presenciais, e por conseguinte, centraránse na revisión dun caso práctico proposto ao inicio de curso, e que se enrtegará en formato de MS Project, acompañándolo dun video explicativo a realizar polo equipo responsable.

*Observacións de evaluación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Non se contemplan grandes cambios na bibliografía, pois toda esta dispoñible a través de Internet. En todo caso, recoméndase especialmente o visionado de documentáis e series nas que se revisa a execución de grandes proxectos de enxeñería nos que se presta especial atención á xestión do tempo.

Algúns destas series documentais poden ser

Megaestructuras-National Geographic

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Saber actuar como representantes do promotor do proxecto en tódolos ámbitos de actuación do Director de Proxecto ou Project Manager.
A2 Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Edificación e Desenvolvemento Territorial na especialidade de Edificación e Desenvolvemento Territorial
A3 Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Lecer e Deporte na especialidade de Lecer e deporte
A4 Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Sistemas de Información na especialidade de Sistemas de Información
A11 Capacidade de planificar, executar e controlar a xestión do tempo do proxecto
A21 Capacidade para gestionar a obtención do resultado acorde aos criterios de prazo, custo e calidade, e do cliente
B1 Capacidade de análise e de síntese.
B2 Capacidade de Organización e Planificación
B4 Capacidade de procura, análise e selección de información relevante.
B5 Capacidade de utilización e xestión da información
B6 Capacidade para actuar con velocidade e sentido de urxencia para concretar resultados con altos niveis de calidade e rendemento a fin de atender as necesidades do cliente.
B7 Capacidade de enfocar os esforzos en xerar valor para o cliente, buscando a súa satisfacción e a súa fidelización.
B8 Capacidade de comunicación e motivación
B9 Capacidade para a resolución de problemas
B10 Capacidade para a toma de decisións
B11 Capacidade para traballar nun equipo de carácter interdisciplinar
B13 Capacidade de liderado, diálogo e negociación
B14 Desenvolver o compromiso e motivación para o aseguramiento da calidade na dirección de proxectos.
B15 Asumir a importancia fundamental da seguridade laboral, accesibilidade, sustentabilidade e medioambiente na planificación, dirección e xestión de proxectos.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma.
C3 Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida.
C4 Desarrollarse para el ejercicio de una ciudadanía abierta, culta, crítica, comprometida, democrática y solidaria, capaz de analizar la realidad, diagnosticar problemas, formular e implantar soluciones basadas en el conocimiento y orientadas al bien común.
C5 Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras.
C6 Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas con los que deben enfrentarse.
C7 Asumir como profesional y ciudadano la importancia del aprendizaje a lo largo de la vida.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Planificar asactividades necesarias para acometer un proxecto AJ1
AJ2
AJ3
AJ4
AJ11
AJ21
BJ1
BJ2
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ9
BJ10
BJ11
BJ13
BJ14
BJ15
CJ1
CJ3
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7
Deseñar cronogramas e programar tarefas de acordo cos recursos dispoñibles AJ1
AJ2
AJ3
AJ4
AJ11
AJ21
BJ1
BJ2
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ9
BJ10
BJ11
BJ13
BJ14
BJ15
CJ1
CJ3
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7
Establecer asignacións óptimas dos recursos necesarios para acometer un proxecto AJ1
AJ2
AJ3
AJ4
AJ11
AJ21
BJ1
BJ2
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ9
BJ10
BJ11
BJ13
BJ14
BJ15
CJ1
CJ3
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7
Xestionar a planificación de tempos e costes dun proxecto de forma óptima AJ1
AJ2
AJ3
AJ4
AJ11
AJ21
BJ1
BJ2
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ9
BJ10
BJ11
BJ13
BJ14
BJ15
CJ1
CJ3
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7
Utilizar as ferramientas para a xestión de tempos e recursos máis habituais na actualidade AJ1
AJ2
AJ3
AJ4
AJ11
AJ21
BJ1
BJ2
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ9
BJ10
BJ11
BJ13
BJ14
BJ15
CJ1
CJ3
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7

Contents
Topic Sub-topic
TEMA 1: LA GESTIÓN DEL TIEMPO Y SU IMPORTANCIA Revisión de los aspectos generales de la gestión del tiempo
TEMA 2: LA GESTIÓN DEL TIEMPO EN EL PROYECTO Relevancia de la gestión del tiempo como recurso principal en el proyecto
TEMA 3: LA GESTIÓN DEL TIEMPO EN LA METODOLOGÍA PMBOK Análisis del grupo de procesos vinculados a la gestión del tiempo de acuerdo con el PMBOK
TEMA 4: LA PLANIFICACIÓN DE LAS ACTIVIDADES DEL PROYECTO Y SUS TIEMPOS Revisión de las técnicas de planificación y programación de actividades en el proyecto
TEMA 5: LA ASIGNACIÓN DE RECURSOS Establecimiento de las técnicas de asignación de recursos a las actividades del proyecto y su vinculación con los tiempos.
TEMA 6: LA GESTIÓN DEL PROYECTO (TIEMPOS Y COSTES) Técnicas de programación
TEMA 7: LA HERRAMIENTAS PARA LA GESTIÓN DE PROYECTOS: MS PROJECT Y OPEN PROJECT Revisión de Herramientas y Software para la Gestión de Proyectos

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A1 A2 A3 A4 A11 A21 B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B14 C1 C3 C4 C5 C6 C7 5 80 85
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A3 A4 A11 A21 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B14 B15 C1 C3 C4 C5 C6 C7 30 10 40
 
Personalized attention 0 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Plantéxase a realización dun traballo práctico sobre a xestión do tempo dun proxecto para a seres realizado por grupos de entre 4 e 6 alumnos. Nel se aplicarán todolos conceptos vistos na materia e será entregado en data posterior ao remate do módulo.
Guest lecture / keynote speech Consiste na exposición dos contenidos en clase con pizarra e soporte multimedia

Personalized attention
Methodologies
Guest lecture / keynote speech
Supervised projects
Description
Prevénse tutorías presenciáis para os alumnos que así o precisen, así como a resolución de dudas e consultas por email.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A1 A2 A3 A4 A11 A21 B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B14 C1 C3 C4 C5 C6 C7 O traballo plantearáse durante o módulo e será entregado algúns días posterior ao remate do mesmo. Será realizado por equipos, e a calificación será a mesma para todolos seus integrantes. 100
 
Assessment comments

Sources of information
Basic
  • Project Management Institute, PMI et alt  PMBOK Project Management Base Of Knowledge. PMI .5ª edición..
  • Jennifer Greene, Andrew Stellman et alt PMP Head First. O’Reilly.
  • Información acerca de la certificación PMP et alt Información acerca de la certificación PMP. PMI [en línea] www.pmi.org/Certification/Project-Management-Professional-PMP.aspx.
  • Office of Government Commerce (OGC) et alt (2009) Éxito en la Gestión de Proyectos con PRINCE2. The Stationery Office .2009ª edición..
  • Harold D. Kerzner et alt Project Management: A Systems Approach to Planning, Scheduling, and Controlling. John Wiley & Sons .10ª edición..
  • R. WYSOCKI, R. Beck, D. B. Crane et alt Effective Project Management. Wiley .2ª edición..
Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.