Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Xestión da calidade do proxecto Código 670471106
Titulación
Mestrado Universitario en Dirección Integrada de Proxectos
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial Anual
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Análise Económica e Administración de Empresas
Coordinación
Martinez Carballo, Manuel
Correo electrónico
manuel.martinez.carballo@udc.es
Profesorado
Guillen Solorzano, Eduardo
Martinez Carballo, Manuel
Correo electrónico
eduardo.guillen@udc.es
manuel.martinez.carballo@udc.es
Web http://www.mdip.es
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 Saber actuar como representantes do promotor do proxecto en tódolos ámbitos de actuación do Director de Proxecto ou Project Manager.
A2 Saber xestionar e dirixir Proxectos de Edificación e Desenvolvemento Territorial na especialidade de Edificación e Desenvolvemento Territorial
A3 Saber xestionar e dirixir Proxectos de Ocio e Deporte na especialidade de Ocio e deporte
A4 Saber xestionar e dirixir Proxectos de Sistemas de Información na especialidade de Sistemas de Información
B1 Capacidade de análise e de síntese.
B2 Capacidade de Organización e Planificación
B4 Capacidade de procura, análise e selección de información relevante.
B5 Capacidade de utilización e xestión da información
B6 Orientación a resultados
B7 Orientación ao cliente
B14 Motivación pola calidade
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
AP1
AP2
AP3
AP4
BP1
BP2
BP4
BP5
BP6
BP7
BP14
CM6
CM7

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral A1 A2 A3 A4 B6 B7 B14 C6 C7 21 21 42
Solución de problemas A1 A2 A3 A4 B1 B2 B4 B5 0 5 5
Proba mixta A1 A2 A3 A4 B1 B2 B4 B5 1 23 24
 
Atención personalizada 4 0 4
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
Solución de problemas Técnica mediante a que se ten que resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución.
Proba mixta Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.

Atención personalizada
Metodoloxías
Sesión maxistral
Solución de problemas
Proba mixta
Descrición
Durante el curso académico se realizará una atención personalizada y continuada a todos los alumnos matriculados en esta materia consistente básicamente en la realización de tutorías encaminadas a la solución de problemas y a las posibles dudas de las sesiones magistrales.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Sesión maxistral A1 A2 A3 A4 B6 B7 B14 C6 C7 20
Solución de problemas A1 A2 A3 A4 B1 B2 B4 B5 40
Proba mixta A1 A2 A3 A4 B1 B2 B4 B5 40
 
Observacións avaliación
A pesar de que en la PRUEBA MIXTA figura una calificación del 100%; al inicio del curso académico, en la presentación de la asignatura; se podrá plantear otro tipo de reparto porcentual entre todas las metodologías. Por ejemplo, un 20% para la solución de problemas y un 80% para la prueba mixta.
De igual forma, se podrá plantear también un aprobado en la asignatura (nota final de 6 puntos), por ejemplo, para aquellos alumnos que asistan y participen de forma habitual en las clases presenciales y realicen correctamente los problemas planteados.

Fontes de información
Bibliografía básica
La bibliografía actualizada de esta materia se dará a conocer en la presentación de la misma al inicio del cuatrimestre correspondiente
Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías