Identifying Data 2018/19
Subject (*) Project Quality Management Code 670471106
Study programme
Mestrado Universitario en Dirección Integrada de Proxectos (Plan 2017)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree Yearly
First Obligatory 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Economía
Empresa
Coordinador
Martinez Carballo, Manuel
E-mail
manuel.martinez.carballo@udc.es
Lecturers
Martinez Carballo, Manuel
E-mail
manuel.martinez.carballo@udc.es
Web http://www.mdip.es
General description Consulte la guía docente en la pestaña del idioma CASTELLANO.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Saber actuar como representantes do promotor do proxecto en tódolos ámbitos de actuación do Director de Proxecto ou Project Manager.
A2 Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Edificación e Desenvolvemento Territorial na especialidade de Edificación e Desenvolvemento Territorial
A3 Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Lecer e Deporte na especialidade de Lecer e deporte
A4 Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Sistemas de Información na especialidade de Sistemas de Información
A13 Capacidade de planificar, executar e controlar a xestión da calidade do proxecto
A21 Capacidade para gestionar a obtención do resultado acorde aos criterios de prazo, custo e calidade, e do cliente
B1 Capacidade de análise e de síntese.
B2 Capacidade de Organización e Planificación
B4 Capacidade de procura, análise e selección de información relevante.
B5 Capacidade de utilización e xestión da información
B6 Capacidade para actuar con velocidade e sentido de urxencia para concretar resultados con altos niveis de calidade e rendemento a fin de atender as necesidades do cliente.
B7 Capacidade de enfocar os esforzos en xerar valor para o cliente, buscando a súa satisfacción e a súa fidelización.
B14 Desenvolver o compromiso e motivación para o aseguramiento da calidade na dirección de proxectos.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma.
C6 Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas con los que deben enfrentarse.
C7 Asumir como profesional y ciudadano la importancia del aprendizaje a lo largo de la vida.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
AJ1
AJ2
AJ3
AJ4
AJ13
AJ21
BJ1
BJ2
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ14
CJ1
CJ6
CJ7

Contents
Topic Sub-topic

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A3 A4 A13 A21 B6 B7 B14 C1 C6 C7 21 21 42
Problem solving A1 A2 A3 A4 A13 B1 B2 B4 B5 C1 0 5 5
Mixed objective/subjective test A1 A2 A3 A4 A13 A21 B1 B2 B4 B5 1 23 24
 
Personalized attention 4 0 4
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
Problem solving Técnica mediante a que se ten que resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución.
Mixed objective/subjective test Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.

Personalized attention
Methodologies
Guest lecture / keynote speech
Problem solving
Mixed objective/subjective test
Description


Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A3 A4 A13 A21 B6 B7 B14 C1 C6 C7 20
Problem solving A1 A2 A3 A4 A13 B1 B2 B4 B5 C1 40
Mixed objective/subjective test A1 A2 A3 A4 A13 A21 B1 B2 B4 B5 40
 
Assessment comments


Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.