Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Prácticas externas Código 670503023
Titulación
Mestrado Universitario en Tecnoloxías de Edificación Sostible (plan 2012)
Descriptores Ciclo Periodo Curso Tipo Créditos
Máster Oficial 1º cuatrimestre
Primero Obligatoria 12
Idioma
Castellano
Gallego
Modalidad docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Construcións e Estruturas Arquitectónicas, Civís e Aeronáuticas
Expresión Gráfica Arquitectónica
Coordinador/a
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web http://http://euat.udc.es/es/info/titulaciones/m%C3%A1ster-tes
Descripción general A materia de PE cursase no terceiro cuadrimestre (Q3), que corresponde ao primeiro cuadrimestre do segundo curso. O seu obxetivo é completar a formación do mestrado con estancias nas entidades colaboradoras nas que experimentar o desenvolvemento dla actividad profesional nun marco real
Realizase una actividad dirixida por un Tutor na empresa e outro tutor académico y cun mínimo equivalente a unhas 300 horas de traballo correspondentes a 12 créditos ECTS.
Presentación dunha Memoria final da actividad.
Plan de contingencia 1. Modificacións nos contidos

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen

*Metodoloxías docentes que se modifican

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

4. Modificacións na avaliación

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Competencias del título
Código Competencias del título
B2 Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio.
B3 Que los estudiantes sean capaces de integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de formular juicios a partir de una información que, siendo incompleta o limitada, incluya reflexiones sobre las responsabilidades sociales y éticas vinculadas a la aplicación de sus conocimientos y juicios.
B4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B5 Que los estudiantes posean las habilidades de aprendizaje que les permitan continuar estudiando de un modo que habrá de ser en gran medida autodirigido o autónomo.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma.
C3 Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida.
C4 Desarrollarse para el ejercicio de una ciudadanía abierta, culta, crítica, comprometida, democrática y solidaria, capaz de analizar la realidad, diagnosticar problemas, formular e implantar soluciones basadas en el conocimiento y orientadas al bien común.
C5 Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras.
C6 Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas con los que deben enfrentarse.
C7 Asumir como profesional y ciudadano la importancia del aprendizaje a lo largo de la vida.
C8 Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad.

Resultados de aprendizaje
Resultados de aprendizaje Competencias del título
Poseer experiencia real sobre a actividade profesional dentro das empresas no ámbito da edificación que traballen coa sostenibilidade BM2
BM3
BM4
BM5
CM1
CM3
CM4
CM5
CM6
CM7
CM8

Contenidos
Tema Subtema
Practicas de empresa As prácticas realízanse en empresas colaboradoras
O estudante será tutorizado por un titor profesional e outro académico.
O estudante debe entregar informes e unha memoria final.
O titor profesional debe emitir un informe sobre as actividades realizadas.
O titor académico cualificará ao estudante tendo en conta o seguimento realizado, a memoria final e o informe do titor profesional.

Planificación
Metodologías / pruebas Competéncias Horas presenciales Horas no presenciales / trabajo autónomo Horas totales
Trabajos tutelados B2 B3 B4 B5 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 300 0 300
 
Atención personalizada 0 0 0
 
(*)Los datos que aparecen en la tabla de planificación són de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos

Metodologías
Metodologías Descripción
Trabajos tutelados Prácticas en Empresa que deberán realizarse no terceiro cuadrimestre

Atención personalizada
Metodologías
Trabajos tutelados
Descripción
Débese destacar particularmente a importancia do papel do profesor titor, esencial para un axeitado aproveitamento da estancia do estudante, así como para facilitar a relación da Facultade cas empresas colaboradoras.

A realización das prácticas require a asignación dun titor profesional e dun titor académico.

Evaluación
Metodologías Competéncias Descripción Calificación
Trabajos tutelados B2 B3 B4 B5 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 O estudante informará ao titor académico das tarefas que está a realizar.

Ao rematar a práctica, o estudante entregará un informe donde enumere e explique en detalle as tarefas realizadas, estándares e metodoloxías-, evitando as cuestiones que poidan considerarse confidenciales. A extensión máxima é de aproximadamente 10 páxinas.

O titor profesional entregará un informe avaliando a actividad do estudante, segundo o formulario da UDC.

O titor académico avaliará a práctica e emitirá un informe final:
- Valoración da memoria: 50%
- Seguimento continuado e obxetivable da participación activa por parte do estudante: 50%
100
 
Observaciones evaluación

Fuentes de información
Básica

Complementária


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Otros comentarios


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