Identifying Data 2018/19
Subject (*) Seminaries of Current Trends in Museums, Archives and Documentation Code 710521006
Study programme
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatory 3
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Humanidades
Coordinador
Díaz Seijas, Raquel
E-mail
raquel.dseijas@udc.es
Lecturers
Díaz Seijas, Raquel
E-mail
raquel.dseijas@udc.es
Web
General description Asignatura del Departamento de Humanidades, impartida por el Área de Filosofía Moral.
Seminarios con soporte de conferencias sobre los museos, archivos y bibliotecas del siglo XXI. ASistencia obligatoria a las conferencias. Debate y puesta en cuestión en el aula de los temas presentados bajo la dirección del docente . Entrega de un trabajo sobre cada sesión de los seminarios.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A3 CE3 – Saber manexar e aplicar as novas tecnoloxías no eido do patrimonio cultural e bibliográfico documental
A7 CE7 – Coñecer o marco xurídico e as institucións que regulan a protección e conservación do patrimonio cultural e bibliográfico-documental
A8 CE8 – Estar capacitado para a posta en valor e a difusión do patrimonio culturale bibliográfico documental
A10 CE10 – Estar capacitado para deseñar, xestionar e organizar exposicións permanentes e temporais
A13 CE13 – Estar capacitado para deseñar novos recuros para museos, arquivos e bibliotecas no ámbito da Sociedade do Coñecemento
A14 CE14 – Contribuír ao deseño e mellora de dontenedores e de proxectos culturais e patrimoniais
B1 CB6 – Posuir e comprender os coñecementos que acheguen una base u oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas a miúdo nun contexto de investigación
B4 CB9 – Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sin ambigüidades
B5 CB10 – Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de se en gran medida autodirixido ou autónomo
B8 CG3 – Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicación (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para o aprendizaxe ao longo da súa vida
B9 CG5 – Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras
B10 CG6 – Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información disponible para resolver os problemas cos que deben de enfrontarse
B12 CG8 – Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade
C2 CT2 – Capacidade de resolución de problemas
C3 CT3 – Habilidades para localizar e analizar información de fontes diversas
C5 CT5 – Capacidade de innovar
C6 CT6 – Capacidade de organización e planificación
C7 CT7 – Traballar de forma autónoma e con iniciativa
C9 CT10 – Incorporas as TIC no proceso de investigación e a xestión da información, no análise de datos e a difusión e comunicación de resultados

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Conocer las últimas novedades en el sector de los museos, archivos y bibliotecas a nivel de gestión, conservación, difusión, exposición, etc. Aplicar estas novedades a la renovación del discurso en el ámbito del patrimonio cultural y bibliográfico-documental. AJ3
AJ8
AJ10
AJ13
AJ14
BJ1
BJ5
BJ8
BJ9
BJ10
BJ12
CJ3
CJ5
CJ9
Materia muy vinculada a la búsqueda de los alumnos de prácticas extracurriculares como puesta en práctica de las capacidades tratadas en los seminarios. AJ3
AJ7
AJ8
AJ10
AJ13
AJ14
BJ1
BJ4
BJ5
BJ9
BJ10
BJ12
CJ2
CJ3
CJ6
CJ7

Contents
Topic Sub-topic
Seminarios con soporte de conferencias sobre los museos, archivos y bibliotecas actuales. Asistencia obligatoria a las conferencias. Debate y puesta en cuestión en el aula de los temas presentados bajo la dirección del docente . Entrega de un trabajo sobre cada sesión de los seminarios. Asistencia a tutorías.
Puede darse el caso de salidas de campo si lo requiere el seminario.
Los seminarios abarcarán cualquier temática relacionada con todas las materias cursadas en el Máster, incluyendo ambas especialidades: Museos; Archivos y Bibliotecas.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A3 A7 A8 A10 A13 A14 B4 C2 C6 C7 10 30 40
Seminar B1 B5 B8 B9 B10 B12 C3 C5 C9 10 20 30
 
Personalized attention 5 0 5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Explicaciones teóricas sobre la temática de la materia ya sea en la facultad o mediante la visita a museos, archivos y bibliotecas
Seminar Conferencias sobre tendencias actuales

Personalized attention
Methodologies
Seminar
Guest lecture / keynote speech
Description
Tutorías ordinarias de la materia. Se valora de forma positiva la revisión en tutorías de los trabajos individuales para ampliar conocimientos o perfeccionar los trabajos previa entrega oficial.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Seminar B1 B5 B8 B9 B10 B12 C3 C5 C9 Reseña de lecturas. 70
Guest lecture / keynote speech A3 A7 A8 A10 A13 A14 B4 C2 C6 C7 Entrega de resumen. 30
 
Assessment comments

Aqueles/as alumnos /as que teñan algún tipo de excepcionalidade para vir a clase legalmente concedida, que falen co/a pofesor/a á comezos de curso para establecer as titorías e os sistemas de avaliación correspondentes

Entrega de un traballo sobre cada un dos seminarios. Asistencia as tutorías. 

Pode darse o caso de saídas de campo si o require o Seminario. A asistencia é obligatoria salvo ausencia xustificada. 




Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.