Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Seminarios sobre Tendencias Actuales en Museos, Arquivos e Bibliotecas Código 710521006
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Humanidades
Coordinación
Montero Fenollos, Juan Luis
Correo electrónico
juan.fenollos@udc.es
Profesorado
Montero Fenollos, Juan Luis
Correo electrónico
juan.fenollos@udc.es
Web
Descrición xeral Seminarios: conferencias sobre aspectos relacionados cos museos, arquivos e bibliotecas do século XXI e saída/ s de campo de asistencia obrigatoria. Entrega dun traballo/resumen sobre cada sesión.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos
Lectura e reseña de dous libros sobre novas tendencias en museos, arquivos ou bibliotecas.

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Ningunha

*Metodoloxías docentes que se modifican

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
Teams, Moodle e email.

4. Modificacións na avaliación:

*Observacións de avaliación: 50% cada reseña.

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: non.

Competencias do título
Código Competencias do título
A3 CE3 – Saber manexar e aplicar as novas tecnoloxías no eido do patrimonio cultural e bibliográfico documental
A8 CE8 – Estar capacitado para a posta en valor e a difusión do patrimonio culturale bibliográfico documental
A10 CE10 – Estar capacitado para deseñar, xestionar e organizar exposicións permanentes e temporais
A13 CE13 – Estar capacitado para deseñar novos recuros para museos, arquivos e bibliotecas no ámbito da Sociedade do Coñecemento
A14 CE14 – Contribuír ao deseño e mellora de dontenedores e de proxectos culturais e patrimoniais
B1 CB6 – Posuir e comprender os coñecementos que acheguen una base u oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas a miúdo nun contexto de investigación
B5 CB10 – Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de se en gran medida autodirixido ou autónomo
B8 CG3 – Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicación (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para o aprendizaxe ao longo da súa vida
B9 CG5 – Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras
B10 CG6 – Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información disponible para resolver os problemas cos que deben de enfrontarse
B12 CG8 – Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade
C3 CT3 – Habilidades para localizar e analizar información de fontes diversas
C5 CT5 – Capacidade de innovar
C9 CT10 – Incorporas as TIC no proceso de investigación e a xestión da información, no análise de datos e a difusión e comunicación de resultados

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Conocer las últimas novedades en el sector de los museos, archivos y bibliotecas a nivel de gestión, conservación, difusión, exposición, etc. Aplicar estas novedades a la renovación del discurso en el ámbito del patrimonio cultural y bibliográfico-documental. AP3
AP8
AP10
AP13
AP14
Conocer las últimas novedades en el sector de los museos, archivos y bibliotecas a nivel de gestión, conservación, difusión, exposición, etc. Aplicar estas novedades a la renovación del discurso en el ámbito del patrimonio cultural y bibliográfico-documental. BP1
BP5
BP8
BP9
BP10
BP12
Materia muy vinculada a la búsqueda de los alumnos de prácticas extracurriculares como puesta en práctica de las capacidades tratadas en los seminarios. BP12
Materia muy vinculada a la búsqueda de los alumnos de prácticas extracurriculares como puesta en práctica de las capacidades tratadas en los seminarios. CP3
CP5
CP9

Contidos
Temas Subtemas
Seminarios con conferencias sobre os museos, arquivos e bibliotecas actuais e saída/s de campo.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Saídas de campo A3 A8 A10 A13 C3 C5 C9 6 5 11
Seminario A3 A8 A10 A13 A14 B1 B5 B8 B9 B10 B12 C3 C5 C9 15 44 59
 
Atención personalizada 5 0 5
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Saídas de campo Visitas a museos, arquivos e bibliotecas.
Seminario Conferencias sobre tendencias actuais.

Atención personalizada
Metodoloxías
Seminario
Descrición
Tutorías ordinarias de la materia.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Seminario A3 A8 A10 A13 A14 B1 B5 B8 B9 B10 B12 C3 C5 C9 Resumos dos seminarios e saída de campo. 100
 
Observacións avaliación
<p>Aqueles/as alumnos /as que teñan algún tipo de excepcionalidade para vir a clase legalmente concedida, que falen co/a pofesor/a á comezos de curso para establecer as titorías e os sistemas de avaliación correspondentes</p><p>Entrega de un traballo sobre cada un dos seminarios. Asistencia as tutorías.&nbsp;</p><p>Pode darse o caso de saídas de campo si o require o Seminario. A asistencia é obligatoria salvo ausencia xustificada.&nbsp;</p><table cellspacing="1" cellpadding="5" width="65%"><tbody><tr><td valign="middle" class="Verdana"><br /></td><td class="Verdana"><br /></td></tr></tbody></table>

Fontes de información
Bibliografía básica

bibliografía facilitada polos participantes nos seminarios.&nbsp;

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías