Identifying Data 2020/21
Subject (*) Seminaries of Current Trends in Museums, Archives and Documentation Code 710521006
Study programme
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatory 3
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Humanidades
Coordinador
Montero Fenollos, Juan Luis
E-mail
juan.fenollos@udc.es
Lecturers
Montero Fenollos, Juan Luis
E-mail
juan.fenollos@udc.es
Web
General description Seminarios: conferencias sobre aspectos relacionados cos museos, arquivos e bibliotecas do século XXI e saída/ s de campo de asistencia obrigatoria. Entrega dun traballo/resumen sobre cada sesión.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Lectura e reseña de dous libros sobre novas tendencias en museos, arquivos ou bibliotecas.

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Ningunha

*Metodoloxías docentes que se modifican

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
Teams, Moodle e email.

4. Modificacións na avaliación:

*Observacións de avaliación: 50% cada reseña.

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: non.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A3 CE3 – Saber manexar e aplicar as novas tecnoloxías no eido do patrimonio cultural e bibliográfico documental
A8 CE8 – Estar capacitado para a posta en valor e a difusión do patrimonio culturale bibliográfico documental
A10 CE10 – Estar capacitado para deseñar, xestionar e organizar exposicións permanentes e temporais
A13 CE13 – Estar capacitado para deseñar novos recuros para museos, arquivos e bibliotecas no ámbito da Sociedade do Coñecemento
A14 CE14 – Contribuír ao deseño e mellora de dontenedores e de proxectos culturais e patrimoniais
B1 CB6 – Posuir e comprender os coñecementos que acheguen una base u oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas a miúdo nun contexto de investigación
B5 CB10 – Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de se en gran medida autodirixido ou autónomo
B8 CG3 – Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicación (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para o aprendizaxe ao longo da súa vida
B9 CG5 – Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras
B10 CG6 – Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información disponible para resolver os problemas cos que deben de enfrontarse
B12 CG8 – Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade
C3 CT3 – Habilidades para localizar e analizar información de fontes diversas
C5 CT5 – Capacidade de innovar
C9 CT10 – Incorporas as TIC no proceso de investigación e a xestión da información, no análise de datos e a difusión e comunicación de resultados

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Conocer las últimas novedades en el sector de los museos, archivos y bibliotecas a nivel de gestión, conservación, difusión, exposición, etc. Aplicar estas novedades a la renovación del discurso en el ámbito del patrimonio cultural y bibliográfico-documental. AJ3
AJ8
AJ10
AJ13
AJ14
Conocer las últimas novedades en el sector de los museos, archivos y bibliotecas a nivel de gestión, conservación, difusión, exposición, etc. Aplicar estas novedades a la renovación del discurso en el ámbito del patrimonio cultural y bibliográfico-documental. BJ1
BJ5
BJ8
BJ9
BJ10
BJ12
Materia muy vinculada a la búsqueda de los alumnos de prácticas extracurriculares como puesta en práctica de las capacidades tratadas en los seminarios. BJ12
Materia muy vinculada a la búsqueda de los alumnos de prácticas extracurriculares como puesta en práctica de las capacidades tratadas en los seminarios. CJ3
CJ5
CJ9

Contents
Topic Sub-topic
Seminarios con conferencias sobre os museos, arquivos e bibliotecas actuais e saída/s de campo.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Field trip A3 A8 A10 A13 C3 C5 C9 6 5 11
Seminar A3 A8 A10 A13 A14 B1 B5 B8 B9 B10 B12 C3 C5 C9 15 44 59
 
Personalized attention 5 0 5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Field trip Visitas a museos, arquivos e bibliotecas.
Seminar Conferencias sobre tendencias actuais.

Personalized attention
Methodologies
Seminar
Description
Tutorías ordinarias de la materia.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Seminar A3 A8 A10 A13 A14 B1 B5 B8 B9 B10 B12 C3 C5 C9 Resumos dos seminarios e saída de campo. 100
 
Assessment comments
<p>Aqueles/as alumnos /as que teñan algún tipo de excepcionalidade para vir a clase legalmente concedida, que falen co/a pofesor/a á comezos de curso para establecer as titorías e os sistemas de avaliación correspondentes</p><p>Entrega de un traballo sobre cada un dos seminarios. Asistencia as tutorías.&nbsp;</p><p>Pode darse o caso de saídas de campo si o require o Seminario. A asistencia é obligatoria salvo ausencia xustificada.&nbsp;</p><table cellspacing="1" cellpadding="5" width="65%"><tbody><tr><td valign="middle" class="Verdana"><br /></td><td class="Verdana"><br /></td></tr></tbody></table>

Sources of information
Basic

bibliografía facilitada polos participantes nos seminarios.&nbsp;

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.