Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Museos e Novas Tecnoloxías Código 710521009
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Tecnoloxías da Información e as Comunicacións
Coordinación
Gestal Pose, Marcos
Correo electrónico
marcos.gestal@udc.es
Profesorado
Dorado de la Calle, Julian
Gestal Pose, Marcos
Correo electrónico
julian.dorado@udc.es
marcos.gestal@udc.es
Web
Descrición xeral En esta materia se presentarán y estudiarán las nuevas tecnologías relacionadas con el acceso, visualización y presentación de información y datos
multimedia y acceso virtual a museos. También se estudiarán técnicas TIC de virtualización de los fondos de los museos para facilitar el acceso público.

Competencias do título
Código Competencias do título
A10 CE10 – Estar capacitado para deseñar, xestionar e organizar exposicións permanentes e temporais
A13 CE13 – Estar capacitado para deseñar novos recuros para museos, arquivos e bibliotecas no ámbito da Sociedade do Coñecemento
A14 CE14 – Contribuír ao deseño e mellora de dontenedores e de proxectos culturais e patrimoniais
B1 CB6 – Posuir e comprender os coñecementos que acheguen una base u oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 – Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos nunha base ou oportunidade de resolución de problemas en contornos novos ou poco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B8 CG3 – Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicación (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para o aprendizaxe ao longo da súa vida
B10 CG6 – Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información disponible para resolver os problemas cos que deben de enfrontarse
C5 CT5 – Capacidade de innovar
C9 CT10 – Incorporas as TIC no proceso de investigación e a xestión da información, no análise de datos e a difusión e comunicación de resultados
C10 CT11 – Ter capacidade para actualizar os coñecementos, metodoloxías e estratexias na práctica profesional

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Saber diseñar una solución innovadora para un museo con uso intensivo de TICs AP10
AP13
AP14
CP5
Conocer las nuevas tecnologías y sus capacidades, para su implantación en los museos. BP8
BP10
CP9
CP10
Saber evaluar las nuevas tecnologías que aparezcan en el futuro y su posible uso en la mejora o creación de museos. BP1
BP2
CP10

Contidos
Temas Subtemas
Bloque I Nuevas tecnologías relacionadas con el acceso, visualización y presentación de información y datos multimedia
Bloque II Información geoespacial
Bloque III Generación de modelos y estructuras 3D

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral B1 12 12 24
Traballos tutelados A10 A13 A14 C5 5 20 25
Prácticas a través de TIC B2 B8 B10 C9 C10 10 10 20
 
Atención personalizada 6 0 6
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Sesión Maxistral
Traballos tutelados Traballos Tutelados
Prácticas a través de TIC Prácticas a través de TIC

Atención personalizada
Metodoloxías
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Sesión maxistral B1 Exame teórico-práctico dos contidos da materia 40
Traballos tutelados A10 A13 A14 C5 Revisión traballos tutelados propostos ó / polo alumno 20
Prácticas a través de TIC B2 B8 B10 C9 C10 Realización de prácticas 40
 
Observacións avaliación

Aqueles/as alumnos /as que teñan algún tipo de excepcionalidade para vir a clase legalmente concedida, que falen co/a pofesor/a á comezos de curso para establecer as titorías e os sistemas de avaliación correspondentes


Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías