Identifying Data 2018/19
Subject (*) Museums and New Technologies Code 710521009
Study programme
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Obligatory 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Computación
Coordinador
Dorado de la Calle, Julian
E-mail
julian.dorado@udc.es
Lecturers
Dorado de la Calle, Julian
E-mail
julian.dorado@udc.es
Web
General description En esta materia se presentarán y estudiarán las nuevas tecnologías relacionadas con el acceso, visualización y presentación de información y datos
multimedia y acceso virtual a museos. También se estudiarán técnicas TIC de virtualización de los fondos de los museos para facilitar el acceso público.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A10 CE10 – Estar capacitado para deseñar, xestionar e organizar exposicións permanentes e temporais
A13 CE13 – Estar capacitado para deseñar novos recuros para museos, arquivos e bibliotecas no ámbito da Sociedade do Coñecemento
A14 CE14 – Contribuír ao deseño e mellora de dontenedores e de proxectos culturais e patrimoniais
B1 CB6 – Posuir e comprender os coñecementos que acheguen una base u oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 – Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos nunha base ou oportunidade de resolución de problemas en contornos novos ou poco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B8 CG3 – Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicación (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para o aprendizaxe ao longo da súa vida
B10 CG6 – Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información disponible para resolver os problemas cos que deben de enfrontarse
C5 CT5 – Capacidade de innovar
C9 CT10 – Incorporas as TIC no proceso de investigación e a xestión da información, no análise de datos e a difusión e comunicación de resultados
C10 CT11 – Ter capacidade para actualizar os coñecementos, metodoloxías e estratexias na práctica profesional

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Saber diseñar una solución innovadora para un museo con uso intensivo de TICs AJ10
AJ13
AJ14
CJ5
Conocer las nuevas tecnologías y sus capacidades, para su implantación en los museos. BJ8
BJ10
CJ9
CJ10
Saber evaluar las nuevas tecnologías que aparezcan en el futuro y su posible uso en la mejora o creación de museos. BJ1
BJ2
CJ10

Contents
Topic Sub-topic
Bloque I Nuevas tecnologías relacionadas con el acceso, visualización y presentación de información y datos multimedia
Bloque II Información geoespacial
Bloque III Generación de modelos y estructuras 3D

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech B1 12 12 24
Supervised projects A10 A13 A14 C5 5 20 25
Objective test B1 B2 B8 B10 C9 2 2 4
ICT practicals B2 B8 B10 C10 C9 10 10 20
 
Personalized attention 2 0 2
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Sesión Maxistral
Supervised projects Traballos Tutelados
Objective test Exame escrito de preguntas curtas sobre os contidos da materia
ICT practicals Prácticas a través de TIC

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
ICT practicals
Description
Prácticas durante as clases de teoría sobre os contidos que se van explicando

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Guest lecture / keynote speech B1 Asistencia activa ás sesións maxistrais 10
Supervised projects A10 A13 A14 C5 Revisión traballos tutelados propostos ó / polo alumno 50
Objective test B1 B2 B8 B10 C9 Exame teórico 40
 
Assessment comments

Aqueles/as alumnos /as que teñan algún tipo de excepcionalidade para vir a clase legalmente concedida, que falen co/a pofesor/a á comezos de curso para establecer as titorías e os sistemas de avaliación correspondentes

Na avaliación dos traballos tutelados terase en conta a calidade do traballo e a presentación do mesmo.

Requeríse unha calificación mínima na proba obxetiva para poder aprobar a materia 


Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.