Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Traballo Fin de Grao Código 710G01038
Titulación
Grao en Humanidades
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Traballo fin de grao 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Composición
Filoloxía Española e Latina
Humanidades
Coordinación
Tasset Carmona, Jose Luis
Correo electrónico
jose.tasset@udc.es
Profesorado
Alonso Troncoso, Victor
García Hurtado, Manuel Reyes
Leira Lopez, Jose
Montero Fenollos, Juan Luis
Tasset Carmona, Jose Luis
Yzquierdo Perrin, Ramon Jose
Correo electrónico
v.alonso.troncoso@udc.es
reyes.garcia.hurtado@udc.es
jose.leira@udc.es
juan.fenollos@udc.es
jose.tasset@udc.es
ramon.yzquierdo@udc.es
Web http://www.udc.es/humanidades
Descrición xeral Realización de una memoria bajo la supervisión de un director o más. En este trabajo deben aplicarse los contenidos formativos recibidos, así como las capacidades, competencias y habilidades adquiridas durante el período de docencia del grado. Véase la normativa del TFG de la Facultade de Humanidades e Docuemntación en la web del centro.

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 Coñocemento das producións culturais da Humanidade (Arte, Pensamento, Literatura e Institucións)
A2 Coñocemento do pasado desde un punto de vista diacrónico
A3 Coñocemento do espazo e do territorio
A4 Coñocemento dos diferentes bens e recursos patrimoniais e do seu réxime xurídico
A5 Coñecemento de estratexias de desenvolvemento cultural e medioambiental
A6 Coñecemento do comportamento humano individual e social
A7 Coñecemento sincrónico y diacrónico de diversas realidades culturais actuáis
A8 Coñocemento básico da realidade socio-política contemporánea
A9 Coñocemento de linguas e culturas clásicas
A10 Coñecemento de linguas modernas
A11 Coñecemento das técnicas e métodos de traballo e análise das ciencias humanas e sociais
A12 Uso correcto, oral e escrita, das linguas propias
A13 Uso correcto, oral e escrita, de alomenos unha lingua estranxeira
A14 Deseño e producción de bens culturais
A15 Avaliación de impactos medioambientais e patrimoniais
A16 Avaliación da viabilidade de proxectos
A17 Innovación na presentación e difusión da cultura
A18 Identificación e construción creativa das necesidades do mercado cultural
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa
B5 Traballar de forma colaborativa.
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como ciudadano e como profesional
B7 Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo
B8 Comunicación oral e escrita nas linguas propias
B9 Capacidade de expresión oral e escrita nunha lingua estranxeira
B10 Capacidade de análise e de síntese.
B11 Capacidade de xestión da información relevantes.
B12 Capacidade de integración en equipos multidisciplinares
B13 Recoñecemento da riqueza da diversidade e da multiculturalidade
B14 Saber traballar con equipos internacionais
B15 Saber abordar conflitos interpersonais
B16 Capacidade para a adaptación a cambios no contorno
B17 Capacidade para emprender melloras e propoñer innovacions
B18 Capacidade de dirección e liderazgo
B19 Motivación e compromiso cara á calidade nas actuacións profesionais
B20 Creatividade e orixinalidade no pensamento e na práctica
B21 Sensibilidade social, senso da xustiza e da equidade e sensibilidade cara á desigualdade
B22 Sensibilidade polo medio ambiente e a súa protección.
B29 CB2-Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrar por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B30 CB3-Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
A13
A14
A15
A16
A17
A18
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
B29
B30
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8

Contidos
Temas Subtemas
Antes del 30 de octubre de cada curso académico se hará público tanto en la web como en los tablones del centro el listado de con toda la oferta de temas de los TFG y sus directores. El alumno deberá elegir un tema de los ofertados. El procedimiento deberá estar finalizado antes del 30 de noviembre.
Véase la normativa del TFG de la Facultade de Humanidades e Documentación: artículo 4.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B29 B30 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 0 140 140
 
Atención personalizada 10 0 10
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados Realización de una memoria o estudio bajo la supervisión de un director o más.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Tutorías personalizadas con el director o directores del trabajo para orientar la elaboración y la redacción del TFG.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B29 B30 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Realización y defensa de una memoria o estudio bajo la supervisión de un director o más. 100
 
Observacións avaliación

Defensa pública ente un tribunal de evaluación formado por tres profesores con docencia en el grado. El director no podrá formar parte del tribunal.


Véase el Reglamento del TFG de la Facultade de Humanidades e Documentación: artículos 5, 6 y 7.


Fontes de información
Bibliografía básica (). .

La bibliografía y fuentes de información serán proporcionadas por el director del TFG en función del tema elegido.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías