Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
A3 |
Desarrollar destrezas para las relaciones interpersonales y la interactuación con agentes del entorno e interno (clientes,proveedores, medios, colaboradores, ... ) |
A9 |
Dominar el proceso logístico de una empresa de moda desde una perspectiva global, abarcando desde el aprovisionamiento hasta el proceso productivo y el transporte, con especial incidencia en los procesos principales propios de la industria textil:selección de tejidos y materiales, patronaje, confección, etc, ... |
A13 |
Conocer el impacto de la tecnología en los distintos procesos de la industria textil. |
B1 |
Que los estudiantes hayan demostrado poseer y comprender conocimientos en un área de estudio que parte de la base de la educación secundaria general, y se suele encontrar a un nivel que, si bien se apoya en libros de texto avanzados, incluye también algunos aspectos que implican conocimientos procedentes de la vanguardia de su campo de estudio |
B2 |
Que los estudiantes sepan aplicar sus conocimientos a su trabajo o vocación de una forma profesional y posean las competencias que suelen demostrarse por medio de la elaboración y defensa de argumentos y la resolución de problemas dentro de su área de estudio |
B3 |
Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética |
B4 |
Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado |
B5 |
Que los estudiantes hayan desarrollado aquellas habilidades de aprendizaje necesarias para emprender estudios posteriores con un alto grado de autonomía |
B8 |
Capacidad de planificación, organización y gestión de recursos y operaciones |
B9 |
Capacidad de análisis, diagnóstico y toma de decisiones |
C2 |
Dominar la expresión y la comprensión de forma oral y escrita de un idioma extranjero |
C3 |
Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida |
C7 |
Desarrollar la capacidad de trabajar en equipos interdisciplinares o transdisciplinares, para ofrecer propuestas que contribuyan a un desarrollo sostenible ambiental, económico, político y social |
C8 |
Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad |
C9 |
Tener la capacidad de de gestionar tiempos y recursos: desarrollar planes, priorizar actividades, identificar las críticas,establecer plazos y cumplirlos. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Coñecer os conceptos básicos da xestión da cadea de subministro. |
A3 A9
|
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9
|
C2 C3 C7 C8 C9
|
Coñecer a cadea de subministro da moda. |
A9
|
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9
|
C2 C3 C7 C8 C9
|
Saber resolver problemas da xestión da cadea de subministro. |
A3 A9 A13
|
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9
|
C2 C3 C7 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Xestión da Cadea de Subministro. |
Introdución: operacións, cadea de subministro e loxística.
Estratexia da cadea de subministro.
Deseño da cadea de subministro.
Indicadores de rendemento. |
Cadea de subministro da moda. |
As cadeas de suministro de moda mundiais.
Materiais.
Desenvolvemento de productos de moda.
Procesos.
Tecnoloxías.
|
Previsión e planificación da demanda. |
Conceptos básicos.
Previsións a curto e longo prazo.
Tendencia e estacionalidade.
Previsión da demanda para novos produtos.
Previsión da demanda para produtos de moda. |
Aprovisionamento. |
Fontes de aprovisionamento.
Selección de provedores.
Métodos de aprovisionamento.
Procesos de aprovisionamento.
Contratos de subministro.
Indicadores de rendemento. |
Ordes de compra |
Cantidade Económica de Pedido.
O modelo 'newsvendor' aplicado aos productos de moda.
Indicadores de rendemento.
Coordinación da cadea de suministro.
O 'efecto látego' |
Planificación de requirimentos de material. |
Niveis de planificación.
Plan mestre de producción.
Lista de materiais.
A metodoloxía MRP.
Tamaño de lote.
ERP. |
Distribución. |
A rede de distribución.
O transporte.
Costes loxísticos.
Indicadores de rendemento. |
Manexo de materiais e almacenaxe. |
Almacéns e sistemas de almacenaxe.
Equipos de manipulación
Sistemas de transporte interno para produtos textís.
Clasificadores.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Solución de problemas |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B5 B8 B9 C2 C8 C9 |
7.5 |
12.5 |
20 |
Prácticas a través de TIC |
A9 A13 B1 B2 B3 B5 B8 B9 C3 C8 C9 |
20 |
40 |
60 |
Traballos tutelados |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C3 C7 C8 C9 |
1 |
49 |
50 |
Proba mixta |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C3 C8 C9 |
0 |
30.5 |
30.5 |
Seminario |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C3 C7 C8 C9 |
3 |
0 |
3 |
Estudo de casos |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C3 C7 C8 C9 |
0 |
30 |
30 |
Sesión maxistral |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B5 B8 B9 C3 C8 C9 |
31.5 |
0 |
31.5 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
0 |
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Solución de problemas |
Resolución de problemas na clase. |
Prácticas a través de TIC |
Resolución de problemas prácticos mediante ordenador. |
Traballos tutelados |
Traballo a realizar en grupo a proposta do profesorado. |
Proba mixta |
Examen parcial e final da materia. |
Seminario |
Seminario sobre un tema da materia. |
Estudo de casos |
Resolución individual ou en grupo de casos propostos polo profesorado. |
Sesión maxistral |
Clases de exposición dos conceptos teóricos da materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Proba mixta |
Estudo de casos |
Sesión maxistral |
Solución de problemas |
Prácticas a través de TIC |
|
Descrición |
A atención personalizada farase en horario de titorías. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C3 C7 C8 C9 |
Avaliación do traballo en grupo proposto polo profesorado. |
20 |
Proba mixta |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C3 C8 C9 |
Examen parcial (15%), exames prácticos (35%) e examen final da materia (15%). |
65 |
Seminario |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C3 C7 C8 C9 |
Participación no seminario que se organice. |
2 |
Estudo de casos |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C3 C7 C8 C9 |
Avaliación dos casos propostos polo profesorado para a súa resolución individual ou en grupo. |
10 |
Prácticas a través de TIC |
A9 A13 B1 B2 B3 B5 B8 B9 C3 C8 C9 |
Avaliación das prácticas resoltas na clase. |
3 |
|
Observacións avaliación |
Para poder aprobar a materia se considerará necesario obter polo menos una nota mínima de 3 sobre 10 na parte de proba mixta. En caso de non cumplirse este requisito a calificación máxima non pasará dun 4, aínda que a sua media sexa máis alta. O "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia" comunicará ao inicio do curso a súa situación ao profesorado da materia, segundo establece a "Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na UDC" (Art.3.b e 4.5) e as “Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario (Art. 3 e 8b). Para a súa avaliación non será necesaria a asistencia a clase pero si deberán entregar igualmente os casos e exercicios feitos en clase e a súa calificación será igual ao resto de alumnado. Os devanditos criterios de avaliación aplicarán tanto na primeira como na segunda oportunidade. Con respecto á cualificación de 'Non presentado', só serán cualificados con 'Non Presentado' as persoas que unicamente se presentaron a actividades que en conxunto supoñan menos do 20% da nota final. Os/as alumnos/as que liberen unha parte da materia mediante unha proba mixta (parcial), só terá validez para o curso actual. Se un/ha alumno/a que ten liberada unha parte non consegue aprobar a materia no seu conxunto nas oportunidades de xuño ou de xullo, a súa cualificación final será suspenso, e terá que repetir toda a materia nos seguintes cursos académicos. O alumnado que o desexe poderá presentarse a subir nota no exame final da materia, previa notificación ao profesorado e autorización por parte deste. Se houbese alumnado que queira presentarse á convocatoria adiantada de decembro, para superar esta materia aplicaránselle os mesmos criterios que na segunda oportunidade. Está prohibido acceder á aula na que se desenvolvan as distintas probas de avaliación con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de información.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Ronald H. Ballou (2004). Business Logistics Management. Pearson
Londrigan, Michael P. (2018). Fashion supply chain management. Bloomsbury Publishing Inc
Rajkishore Nayak and Rajiv Padhye (2015). Garment Manufacturing Technology. Woodhead Publishing
Bureau veritas formación (2011). Logística Integral. FC EDITORIAL
Rohit Verma, Kenneth K. Boyer (2010). Operations & Supply Chain Management. World class theory and practice.. South-WEstern CENGAGE Learning
Collier, Evans (2011). Operations Management. South-WEstern CENGAGE Learning
Robert M. Monczka, Robert B. Handfield, (2015). Purchasing and Supply Chain Management. South-WEstern CENGAGE Learning |
|
Bibliografía complementaria
|
Sridhar Tayur, Ram Ganeshan & Michael Magazine (1999). Quantitative Models for Supply Chain Management. Kluwer Academic Publishers |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Xestión da Cadea de Subministración de Moda II: Xestión de Operacións/710G03017 | Xestión da Cadea de Subministración de Moda III: Loxística e Transporte/710G03019 |
|
Observacións |
Na páxina de Moodle da materia atoparanse os materiais docentes da mesma e as actividades de entrega. Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostido e cumprir co obxetivo da acción número 5: “Docencia e investigación saludable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol", fomentarase, na medida do posible, que a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia sexa en formato virtual e/ou soporte informático, a través de Moodle e sen necesidade de imprimilos. No caso de ser necesaria a entrega en papel seguiranse as seguintes pautas: - Non se empregarán plásticos
- Realizaranse impresións a dobre cara
- Empregrase papel reciclado
- Evitarase a impresión de borradores
|
|