Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A6 |
Coñecer e manexar as ferramentas necesarias para a realización, conceptualización e lanzamento de coleccións. |
A9 |
Dominar o proceso loxístico dunha empresa de moda desde unha perspectiva global, abarcando desde o aprovisionamento ata o proceso produtivo e mais o transporte, con especial incidencia nos procesos principais propios da industria téxtil: selección de tecidos e materiais, padronaxe, confección etc.... |
A13 |
Coñecer o impacto da tecnoloxía nos distintos procesos da industria téxtil. |
A18 |
Coñecer as linguaxes plásticas e visuais no ámbito do deseño da industria da moda, para entender e interpretar as creacións artísticas de prendas de moda. |
B1 |
Que o estudantado demostrase posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se adoita atopar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B2 |
Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B4 |
Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B5 |
Que o estudantado desenvolvera aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B7 |
Capacidade para analizar tendencias (razoamento crítico). |
B8 |
Capacidade de planificación, organización e xestión de recursos e operacións. |
B9 |
Capacidade de análise, diagnóstico e toma de decisións. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Conocer y manejar las herramientas necesarias para la realización, conceptualización y lanzamiento de colecciones. |
A6 A9 A13 A18
|
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9
|
C3 C8
|
Dominar el proceso logístico de una empresa de moda desde una perspectiva global, abarcando desde el aprovisionamiento hasta el proceso productivo y el transporte, con especial incidencia en los procesos principales propios de la industria textil:selección de tejidos y materiales, patronaje, confección, etc, ... |
A6 A9 A13 A18
|
B1 B2 B3 B8 B9
|
C3 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Introducción |
|
2. Historia e estética |
|
3. Deseño na cultura contemporánea |
|
4. Introducción ó deseño de patróns |
4.1 O cuerpo: estrutura e forma.
4.2 O patrón: pensamento construtivo.
4.3 Debuxo técnico: Principios e conceptos básicos.
4.4 Representación gráfica: función e construción.
|
5. Introducción ó deseño CAD/CAM. |
|
6. Prototipado |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A6 A9 A13 A18 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 C3 C8 |
20 |
20 |
40 |
Obradoiro |
A6 A9 A13 A18 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 C3 C8 |
18 |
45 |
63 |
Traballos tutelados |
A6 A18 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 C3 |
3 |
24 |
27 |
Proba obxectiva |
A6 B1 B3 B4 B5 B7 B9 C3 C8 |
2 |
16 |
18 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clases teóricas e exposicións orais complementadas co uso de medios audiovisuais, coa finalidade de transmitir ó alumnado as bases fundamentais dos coñecementos e facilitar a súa aprendizaxe. |
Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Traballos tutelados |
Como complemento ás clases expositivas e interactivas, e có obxecto de promover a aprendizaxe autónoma e grupal. Os estudantado desenvolverá continuadamente traballos prácticos de tipo analítico en diversos formatos baixo a tutela do profesorado. |
Proba obxectiva |
Plantexaranse cuestións sobre o temario para ser respondidas en papel tanto de forma escrita en formato test, extenso ou gráfico |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Para o seguemento e supervisión das actividades non presenciais vinculadas ós traballos tutelados |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A6 A18 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 C3 |
Como complemento das clases expositivas e das interactivas, e co obxecto de promover a aprendizaxe autónoma e grupal. Os estudantado desenvolverá continuadamente traballos prácticos de tipo analítico en diversos formatos baixo a tutela do profesorado. |
60 |
Proba obxectiva |
A6 B1 B3 B4 B5 B7 B9 C3 C8 |
Plantexaranse cuestións sobre o temario para ser respondidas en papel tanto de forma escrita en formato test, extenso ou gráfico |
40 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
VV.AA (2013). Historia y estilos de Moda.. DK |
Donato, Antonio. Tecnicas de Patronaje de moda Vol.1. (Barcelona: Promopress 2014) Donato, Antonio. Tecnicas de Patronaje de moda Vol.2. (Barcelona: Promopress 2014) Fischer, Anett. Construccion de prendas.(Barcelona: GG 2010) López López, Ana M. Diseño digital de moda. (Madrid: Anaya, 2018) Munari, Bruno. Desing as Art. (Nueva York: Penguin Books 2008) Nakamichi, Tomoko. Pattern Magic: la magia del patronaje. (Barcelona: GG 2012) Paris, Pat. Fundamentos del patronaje creativo. La arquitectura de la moda. (Barcelona: Promopress 2015) Smith, Alison. Gran libro de la costura. (Barcelona: Drac 2009) Soriau, Etienne. Diccionario de estética. (Ed. Akal, 2010) Tatarkiewicz, Wladyslaw. Historia de la estética I-III. (Ed. Akal, 1991) Tatarkiewicz, Wladyslaw. Historia de seis ideas: arte, belleza, forma, creatividad, mímesis, experiencia estética. (Tecnos, 2002) |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Deseño de Moda/710G03010 | Debuxo e Expresión Gráfica Aplicados á Moda/710G03006 | Fundamentos de Deseño Artístico da Moda/710G03002 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|