Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
A1 |
Coñecer os fundamentos básicos de xestión dunha empresa de téxtil/moda, tanto a nivel estratéxico como operativo e funcional. |
A2 |
Coñecer os aspectos da contorna que inflúen na evolución do mundo da moda e as súas empresas, con especial incidencia no impacto das cuestións económicas e legais. |
A12 |
Ter os coñecementos básicos de inglés necesarios para as relacións internacionais de negocio (acreditando nivel mínimo B1). |
A13 |
Coñecer o impacto da tecnoloxía nos distintos procesos da industria téxtil. |
A14 |
Ter unha perspectiva clara do papel das persoas na organización, e coñecer as ferramentas de xestión de recursos humanos necesarias para conseguir delas a máxima implicación e rendemento. |
A15 |
Coñecer e asumir a perspectiva ética e os valores imprescindibles en que debe descansar o mundo da moda e as súas empresas. |
A16 |
Incorporar criterios de sostibilidade nos procesos de toma de decisión da empresa (e por extensión aos mercados de moda). |
A17 |
Saber implantar programas de responsabilidade social corporativa (nos mercados de moda). |
B1 |
Que o estudantado demostrase posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se adoita atopar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B2 |
Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B4 |
Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B5 |
Que o estudantado desenvolvera aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B6 |
Capacidade para a cooperación, o traballo en equipo e a aprendizaxe colaborativa en contornos interdisciplinares. |
B8 |
Capacidade de planificación, organización e xestión de recursos e operacións. |
B9 |
Capacidade de análise, diagnóstico e toma de decisións. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. |
C7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Comprender a importancia da xestión da cadea de valor como elemento estratéxico das empresas da industria da moda e a súa relevancia para as áreas de negocio.
Comprender a importancia da sustentabilidade como enfoque para xerar valor económico, social e ambiental que contribúa ao benestar a longo prazo da sociedade. |
A1 A2 A12 A13 A14 A15 A16 A17
|
B1 B3 B4 B5 B6 B8 B9
|
C2 C4 C5 C6 C7 C8 C9
|
Analizar, comprender e aplicar criterios de sustentabilidade en todas as áreas da cadea de valor da industria da moda e as súas empresas para a toma de decisións estratéxicas e operativas.
Extender a sustentabilidade cara a unha aplicación de responsabilidade social en todos os ámbitos da compañía, así como nas súas relacións cos grupos de interese. |
A1 A2 A12 A13 A14 A16 A17
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9
|
C2 C4 C5 C6 C7 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
PARTE I. XESTIÓN DA CADEA DE VALOR DA INDUSTRIA DA MODA. |
01. Cadea de valor: concepto, elementos e xestión estratéxica.
02. Cadea de valor da industria da moda e as súas empresas.
03. Xestión da cadea de valor e sustentabilidade. |
PARTE II. XESTIÓN SOSTIBLE DA CADEA DE VALOR DA INDUSTRIA DA MODA. |
04. Transformación sostible: produtos e procesos da industria da moda.
05. Transformación sostible: sistemas da industria da moda.
06. Transformación sostible: industria da moda e do deseño.
07. Transformación sostible: comunicación da industria da moda.
08. A moda como vehículo de transmisión de valores. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
A1 A2 A12 A13 C2 C4 |
5 |
0 |
5 |
Lecturas |
A14 A15 A16 A17 B5 B9 C2 C5 C8 |
10 |
15 |
25 |
Proba de resposta múltiple |
B1 B5 B9 C2 |
2 |
28 |
30 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A12 A13 A17 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C2 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
20 |
40 |
60 |
Presentación oral |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C2 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
15 |
15 |
30 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Para familiarizarse cos estudos de caso presentados por profesionais da materia, os estudantes tamén deben asistir a actividades prácticas complementarias (conferencias, seminarios, talleres, etc.). Deberían reflexionar sobre o contido e producir unha análise, que será sometida a avaliación. |
Lecturas |
Para complementar as conferencias, facilitaranse análises, textos e lecturas e / ou tarefas prácticas baseadas nunha variedade de temas. Os estudantes deben traballar en grupo para responder a preguntas establecidas. |
Proba de resposta múltiple |
Proba individual ou proba de elección múltiple. Cada resposta incorrecta diminuirá a puntuación da proba. |
Sesión maxistral |
Os contidos do programa teórico da materia presentaranse en sesións maxistrais, normalmente coa axuda de medios audiovisuais. As diapositivas utilizadas poranse a disposicón dos estudantes. O profesor supervisará a asistencia á sesión. A asistencia regular é unha obriga no procedemento de avaliación. |
Presentación oral |
Nas clases prácticas, o grupo designado polo profesor deberá presentar as actividades sinaladas e o traballo / proxecto correspondente en grupo. Os membros do grupo deberán responder ás preguntas formuladas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Lecturas |
|
Descrición |
Os estudantes poderán facer calquera pregunta mentres traballan nos estudos de caso ou nas lecturas que deben presentar. Tamén poden facer preguntas sobre temas explicados na clase. O profesor ten asignada dispoñibilidade para realizar tutorías. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Presentación oral |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C2 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
LECTURAS E PRESENTACIÓN ORAL: 40% da nota final.
Presentaranse informes orais sobre as lecturas, análises bibliográficas e traballos prácticos, así como a realización dun proxecto final ou traballo. Faranse en grupo.
Os criterios de avaliación inclúen comprobar a inclusión e aplicación da parte teórica, a calidade e claridade da presentación, a precisión e calidade das respostas, a calidade das fontes primarias e secundarias utilizadas e a revisión da literatura correspondente. |
40 |
Proba de resposta múltiple |
B1 B5 B9 C2 |
PROBA DE OPCIÓNS MÚLTIPLES: 50% da nota final.
Test ou proba de elección individual (catro opcións). Cada resposta incorrecta reducirá a puntuación final. |
50 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A12 A13 A17 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C2 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
ASISTENCIA: 10% da nota final.
A asistencia ás sesións maxistrais, así como a clases prácticas, representarán o 10% da nota final. |
10 |
|
Observacións avaliación |
ESTUDANTES CON DISPENSA DE ASISTENCIA A CLASE E EN SEGUNDA OPORTUNIDADE.
PROBA DE ELECCIÓN MÚLTIPLE. A nota obtida significará o 100% da calificación final da asignatura.
Test ou prueba de elección individual múltiple (catro opcións). Cada resposta incorrecta baixará a puntuación da proba.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Black, S. (2013): “The Sustainable
Fashion Handbook”, Thames & Hudson, London (UK). Fletcher, K. and Grose, L. (2012): “Fashion and
Sustainability: Design for Change”, Laurence King Publishing, London (UK). Gardetti, M. A. and Torres, A. L.
(2013): “Sustainability in Fashion and Textiles: Values, Design, Production and
Consumption”, Greenleaf Publishing, Sheffield (UK). |
Bibliografía complementaria
|
|
Burns, L. D. (2019): “Sustainability
and Social Change in Fashion”, Fairchild Books, Bloomsbury Publishing Plc,
London (UK). Ehrenfeld, J. R. (2008):
“Sustainability by Design”, Yale University Press, New Haven (USA), p9. Fletcher, K. (2008): “Sustainable
Fashion and Textiles: Design Journeys”, Earthscan, London, p86. Freese, B. (2007) in Gores, L.
(2009): “Sustainable Textiles. Life Cycle and Environmental Impact”, Woodhouse
Publishing, London, p37. Korten, D. C. (2009): “Agenda for a
New Economy: From Phantom Wealth to Real Wealth”, Berret Koehler, San
Francisco. Little, T. (2018): “The Future of
Fashion: Understanding Sustainability in the Fashion Industry”, New Degree
Press, Potomac (USA). McDonough, W. and Braungart, M.
(2002): “Cradle to Cradle”, North Point Press, NY. Orr, D. W. (2002): “The Nature of
Design: Ecology, Cultures and Human Intention”, Oxford University Press, NY,
p31. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Fundamentos de Xestión da Empresa de Moda/710G03004 | Xestión da Cadea de Subministración de Moda I: Aprovisionamento/710G03005 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Xestión da Cadea de Subministración de Moda II: Xestión de Operacións/710G03017 |
|
Materias que continúan o temario |
Xestión da Cadea de Subministración de Moda III: Loxística e Transporte/710G03019 |
|
|