Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A8 |
Ser capaz, con base no coñecemento do contorno social, de deseñar e pór en marcha estratexias de márketing eficaces, que consideren especialmente as variables de comunicación e distribución: mensaxes, medios, canles, relación co cliente etc... |
B1 |
Que o estudantado demostrase posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se adoita atopar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B2 |
Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B4 |
Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B6 |
Capacidade para a cooperación, o traballo en equipo e a aprendizaxe colaborativa en contornos interdisciplinares. |
B7 |
Capacidade para analizar tendencias (razoamento crítico). |
B8 |
Capacidade de planificación, organización e xestión de recursos e operacións. |
B9 |
Capacidade de análise, diagnóstico e toma de decisións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Apreciar a importancia da xestión do canle de marketing para o éxito das firmas de moda |
A8
|
B4 B6 B7 B8 B9
|
C1 C3 C4 C7 C8 C9
|
Identificar as diferenzas entre as estratexias onmicanle e multicanle |
A8
|
B1 B7 B9
|
C3 C5 C8
|
Identificar e describir as tendencias que dan forma ao cambio de estratexias omnicanle no mercado da moda |
A8
|
B6 B7
|
C3 C5 C8
|
Diseñar estratexias omnicanle retallistas para a industria da moda |
A8
|
B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9
|
C3 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Parte I. Canles de distribución na industria da moda |
1.1. Introducción á distribución comercial textil-moda
1.2. Marketing de canle único no campo da moda
1.3. Da estratexia de canle único á multicanle no campo da moda
1.4. Marketing multicanle no campo da moda
1.5. Da estratexia multicanle á omnicanle no campo da moda
1.6. Canle de distribución comercial online e offline no campo da moda
|
Parte II. Estratexias da canle de distribución: aproximación omnicanle na industria da moda |
2.1. Comportamento do consumidor no campo da moda
2.2. Retail de textil-moda rentable, responsable e sostible
2.3. Explorando o omnicanle retallista no campo da moda
2.4. Integración do canle tradicional e dixital: mapa para a creación e implementación da estratexia omnicanle retallista no campo da moda (deseño, implementación e avaliación)
2.5. O novo papel da tenda física nas estratexias de retail offline e online. |
Parte III. Aplicación das tácticas omnicanles na industria da moda |
3.1. Plataformas e marketplace na industria de moda
3.2. Dixitalización da experiencia de compra na moda
3.3 Tecnoloxía para a tenda intelixente para o campo da moda
3.4. Aplicacións móbiles
3.5. Beacons
3.6. Medios de pagos móbiles
3.7 Social CRM
3.8. Realidade aumentad e virtual
3.9 Gamificación
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
A2 A7 B7 B10 C2 |
1 |
19 |
20 |
Presentación oral |
A8 B1 B2 B3 B4 B6 B8 C1 C3 C4 C7 C8 C9 |
2 |
8 |
10 |
Sesión maxistral |
A1 A2 B2 B10 C2 C5 |
21 |
20 |
41 |
Proba de resposta múltiple |
A8 A1 |
1 |
29 |
30 |
Obradoiro |
A5 B9 C3 C5 C7 C8 |
20 |
25 |
45 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
Estudio de casos reais sobre estratexias onmicanle en firmas de moda
|
Presentación oral |
Os alumnos realizarán, de forma grupal, un traballo final que deberán presentar tanto oralmente como por escrito ó final do curso. A defensa oral do traballo, que terá a súa correspondente parte por escrito, realizarase na derradeira semana de clases e será evaluable. |
Sesión maxistral |
Expondranse en clase os fundamentos teóricos da materia mediante o uso de apoio visual e audiovisual.
|
Proba de resposta múltiple |
Exame tipo test de resposta múltiple onde só unha opción é correcta. As respostas incorrectas non penalizarán. |
Obradoiro |
Nos obradoiros os alumnos recibirán instrucións por parte do docente para guiar o traballo práctico. Deberán elaborar, por grupos, un traballo final que será feito tanto na aula (sesión interactiva) coma fora dela (traballo autónomo) y evidenciarase por medio dun traballo escrito ó final do curso.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Obradoiro |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
Si se presenta alguna dúbida relativa ó material explicado na clase, hai horas de tutoría a tal efecto. Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase un horario específico de tutorías, compatible coa dedicación.
Doutra banda, os diferentes membros do grupo poderán consultar as dúbidas correspondientes ó desarrollo dos casos prácticos/lecturas que deberán presentar o expoñer en esta parte da materia. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A5 B9 C3 C5 C7 C8 |
Por grupos, os alumnos deberán presentar un traballo final. Este se desenvolverá tanto na clase práctica como fora de ela (traballoo autónomo). O traballo será presentado por escrito ó final do curso. Este deberá respetar os criterios de avaliación socializados na clase. O trabajo escrito supón un 40% da calificación final. Todos os miembros do grupo obterán a mesma puntaxe. Para superar o traballo práctico, débese acumular unha puntaxe igual ou superior a 2,5 puntos sobre 5, resultante da suma do traballo escrito (40%) e a súa su presentación oral (10%). |
40 |
Presentación oral |
A8 B1 B2 B3 B4 B6 B8 C1 C3 C4 C7 C8 C9 |
Todos os membros do grupo deberán presentar oralmente o traballo final. Na parte oral, os alumnos deberán defender adecuadamente os principais puntos do traballo e demostrar coñecemento do tema, así como responder correctamente ás preguntas formuladas polo el docente no caso de habelas.
A calificación máxima ponderará o 10% da calificación final. Todos os membros do grupo obterán a mesma puntaxe. |
10 |
Proba de resposta múltiple |
A8 A1 |
Valorarase o coñecemento teórico da materia |
50 |
|
Observacións avaliación |
Para aprobar a materia os alumnos deberán aprobar tanto o exame final
coma o traballo final cun mínimo de 2,5 sobre 5 para cada unha das
partes mencionadas. O mínimo para aprobar é de 5 puntos resultante da
suma das dúas partes. Os alumnos con
"dispensa académica de exención de asistencia" requeriráselle da
presentación oral (10% da puntaxe), o traballo escrito final (40% da
puntaxe) e exame (40% da puntaxe). O traballo práctico deberase
traballar de forma autónoma. Para superar a asignatura deberá acadar no
exame final un mínimo de 2,5 puntos sobre 5, así
como na parte práctica (presentación oral e traballo escrito) un mínimo
de 2,5 puntos sobre 5. O mínimo para pasar a materia é de 5 puntos. Para o exame prohíbese a introdución de cualquera dispositivo tecnolóxico na aula.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Cabigiosu, A. (2020). Digitalization in the luxury fashion industry. Springer
Piotrowicz, W., Cuthbertson, R. (2019). Exploring omnichannel retailing . Oxford: Springer
Ozuem, W., Pattern,E., Azemi, Y. (2020). Harnessing omnichannel marketing strategies for fashion and luxury brands. Boca Ratón: Brown Walker Press/Universal Publishers
Ozuem, W., Pattern,E., Azemi, Y. (2020). Harnessing omnichannel marketing strategies for fashion and luxury brands. Boca Ratón: Brown Walker Press/Universal Publishers
Diserhan, T. (2020). Managing customer experiences in an omnichannel world. Business science reference
Palmatier, W., Sivadas, E., Stern, L.W. (2020). Marketing channel strategy: an onmichannel approach. New York: Routledge
Ramadan, S. (2017). Omnichannel marketing . CreateSpace Independent Publishing Platform |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Márketing e Investigación de Mercados de Moda/710G03012 | Tendencias Globais en Moda: Transformación Dixital e Sustentabilidade/710G03008 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|