Identifying Data 2022/23
Subject (*) Digital Content Editing Code 710G04033
Study programme
Grao en Xestión Dixital de Información e Documentación
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Fourth Optional 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Coordinador
Dorado de la Calle, Julian
E-mail
julian.dorado@udc.es
Lecturers
Dorado de la Calle, Julian
E-mail
julian.dorado@udc.es
Web
General description Nesta materia os estudantes aprenderán sobre os fundamentos, a creación e xestión de contidos dixitais, en canto o almacenamento como as ferramentas para traballar con eles.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A6 CE6 - Search and retrieve information in various media to respond to the demand of information users
A8 CE8 - Master the different methods of representation of data, information and knowledge that ensure efficient recovery
A10 CE10 - Design computer tools for representation and retrieval of information from the user's perspective
A19 CE19 - Determine and apply methods, measures and techniques designed to order, protect, preserve and restore data, information and documents of different nature
A22 CE22 - Acquire computational skills and management of new ICT
B2 CB2 - Apply the knowledge acquired and their ability to solve problems in new or unfamiliar environments within broader (or multidisciplinary) contexts related to their area of study
B5 CB5 - Possess the learning skills that allow them to continue studying in a way that will be largely self-directed or autonomous
C1 CT1 - Express correctly, both orally and in writing, in the official languages ??of the autonomous community
C2 CT2 - Use the basic tools of information and communication technologies (ICT) necessary for the exercise of their profession and for learning throughout their lives

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
A6
A8
A19
B2
C1
A10
A22
B5
C2

Contents
Topic Sub-topic
Introducción os contenidos dixitais Introducción os contenidos dixitais
Creación de documentos dixitais Creación de documentos dixitais
Formatos multimedia: imaxe, vídeo, son Formatos multimedia: imaxe, vídeo, son
Contenidos dixitais avanzados modelos 3D, realidade virtual, realidade aumentada

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
ICT practicals A22 B2 C2 20 20 40
Objective test A8 A19 B2 C1 4 4 8
Guest lecture / keynote speech A8 B5 C1 24 24 48
Supervised projects A6 A10 A22 B2 B5 C1 C2 10 40 50
 
Personalized attention 4 0 4
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
ICT practicals Localización de recursos en Internet, proba de tecnoloxías e desenrolo de recursos dixitais
Objective test Exame presencial da totalidade dos contidos na data oficial de exame da materia.
Guest lecture / keynote speech O profesor fará disponibles en Moodle diapositivas sobre os contidos teóricos previamente á clase.
Nas clases de aula discutirase sobre os contidos xa publicados e realizaranse explicacións sobre os contidos máis complexos
Supervised projects Realización por parte do alumno dun traballo sobre temas da materia que será dirxido polo profesor nas fases de selección do traballo, prantexamento, desenrolo e presentación

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
ICT practicals
Description
Sesións cos alumnos para definir e traballar no avance dos traballos.
Desenrolo de prácticas na aula para creación de contidos dixitais

As tutorías serán presenciais con opción online a través de Teams se fora necesario

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A6 A10 A22 B2 B5 C1 C2 Realización de traballos a partires das prácticas e outros a proposta dos alumnos, que serán titorizados polo profesor 50
Objective test A8 A19 B2 C1 Exame de preguntas cortas e/ou tipo test 40
Guest lecture / keynote speech A8 B5 C1 Participación activa nas clases 10
 
Assessment comments

Para superar a materia, o alumno deberá obter unha calificación
mínima de 5
sobre 10 na suma das calificacións da proba obxectiva, traballo tutelado
e traballo en clase. Para poder sumar as tres notas o estudante deberá
obter unha nota mínima de 3,5 sobre 10 na proba obxectiva. Se non obtén
esta
nota mínima, a nota da materia será a correspondente a nota da proba
obxectiva.

Estudantes con matrícula a tiempo parcial e dispensa académica:

Indicar
o profesor a situación de este tipo de estudantes. A entrega dos
traballos ten que realizarse nada datas establecidas para tódolos
estudantes.

Segunda oportunidade e Convocatoria adelantada:

O estudante ten que facer o exame da proba obxectiva nestas convocatorias,
sendo os criterios para obter a nota total os indicados ó principio deste
apartado. Poderá entregar o traballo tutelado, o entregara ou non con
anterioridades, e a nota do traballo entregado sustituirá a que teña previamente
neste apartado. En canto a nota obtida nos traballos na clase manterase,
non
podendo recuperar esta parte da nota que se corresponde co traballo feito nas clases.

Plaxio:

En calquiera entrega na que se detecte plaxio, a entrega será valorada cun
cero. O plaxio na proba obxectiva será sancionado dacordo coa normativa vixente
da universidade


Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.