Identifying Data 2020/21
Subject (*) Workshop on Informational and Digital Skills: Management, Publication and Promotion of Digital Conte Code 710G04048
Study programme
Grao en Xestión Dixital de Información e Documentación
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Second Obligatory 3
Language
Spanish
Teaching method Hybrid
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Humanidades
Coordinador
Cortiñas Álvarez, Alejandro
E-mail
alejandro.cortinas@udc.es
Lecturers
Cortiñas Álvarez, Alejandro
Fernandez Travieso, Carlota
Suárez Golán, Fernando
E-mail
alejandro.cortinas@udc.es
carlota.ftravieso@udc.es
f.suarez.golan@udc.es
Web
General description Os obxectivos desta materia son:

-Coñecer e saber usar as ferramentas básicas de xestión, publicación e promoción de contidos dixitais.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos

Non se realizarán cambios.

2. Metodoloxías

Todas as metodoloxías se manteñen cos seguintes cambios:

- Toda a docencia pasará a facerse a través de medios online (Teams, Moodle e email).
- A proba mixta e a defensa oral dos traballos tutelados, se a hai, será a través de medios online (Moodle, Forms ou Teams).

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

A atención personalizada será a través de medios online (Teams, Moodle e email).

4. Modificacións na avaliación

Non se realizarán cambios.

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Non se realizarán cambios.


Study programme competencies
Code Study programme competences
A17 CE17 - Adopt an orientation to the market and the users of information creating valuable services and products for organizations and entities
A22 CE22 - Acquire computational skills and management of new ICT
B5 CB5 - Possess the learning skills that allow them to continue studying in a way that will be largely self-directed or autonomous
B6 CG1 - Capacity for cooperation, teamwork and collaborative learning
B7 CG2 - Capacity for reflection and critical reasoning
B8 CG3 - Capacity for planning, organization and management of resources, information and operations
B9 CG4 - Capacity for analysis, diagnosis and decision making
B10 CG5 - Ability to work in an international and global context
B11 CG6 - Ability to understand the importance, value and function of the Digital Information and Documentation Management in the current ICT society
C6 CT6 - Develop the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams, to offer proposals that contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development
C7 CT7 - Assess the importance of research, innovation and technological development in the socio-economic and cultural progress of society

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer e saber usar as ferramentas básicas de xestión, publicación e promoción de contidos dixitais. A17
A22
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
C6
C7
Coñecer e saber empregar as redes sociais para promoción de contidos. A17
A22
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
C6
C7

Contents
Topic Sub-topic
Publicación web - Introdución ós estándares web: HTML, CSS e JS
- Ferramentas de publicación: xestores de contido
- Plugins
- Posicionamento (SEO)
Redes sociais : uso, análise e métricas de impacto. - Que é unha rede social?
- Evolución das redes sociais.
- Características e tipoloxías.
- Principais redes sociais. Características e uso.
- Estratexias de comunicación e plan de publicacións.
- Estratexias para a análise e a monitoraxe. Ferramentas.
Presentaciones multimedia de diapositivas.

- Que é unha presentación multimedia?
- Características. Tipoloxías. Elementos.
- Planificación e deseño: principios e técnicas.
- Ferramentas


Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
ICT practicals A17 A22 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 16 0 16
Supervised projects A22 A17 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 6 35 41
Guest lecture / keynote speech A17 A22 B5 B7 B8 B9 B10 B11 C7 8 0 8
Mixed objective/subjective test A22 A17 B5 B7 B8 B9 B10 B11 C7 1 8 9
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
ICT practicals Metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico (demostracións, simulacións, etc.) a teoría dun ámbito de coñecemento, mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións. As TIC supoñen un excelente soporte e canal para o tratamento da información e aplicación práctica de coñecementos, facilitando a aprendizaxe e o desenvolvemento de habilidades por parte do alumnado.
Supervised projects Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
Guest lecture / keynote speech Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade adóitase reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
Mixed objective/subjective test Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
ICT practicals
Description
Tanto na realización de prácticas como de traballos tutelados haberá atención personalizada sobre os traballos concretos a desenvolver por parte do alumnado. O profesor atenderá dúbidas puntuais a cada estudante ou grupo.

A atención personalizada fora do horario de clase se fará por medios online: email, Moodle ou Teams, en horas de tutorías preferentemente.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A22 A17 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 Valorarase a calidade dos traballos realizados: adecuación ás pautas marcadas, contido, aplicación dos coñecementos adquiridos, resolución dos problemas, e entrega do traballo no prazo establecido. Poderase pedir a realización de defensas orais dos traballos.

Non se avaliarán os traballos presentados fóra de prazo ou aqueles que incumpran as indicacións prescritas para a súa elaboración.
60
Mixed objective/subjective test A22 A17 B5 B7 B8 B9 B10 B11 C7 Proba individual escrita sobre os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos na materia. 40
 
Assessment comments

PRIMEIRA OPORTUNIDADE

Para aprobar a materia é obligatorio:

  • Unha NOTA MÍNIMA de 3 (sobre 6) nos traballos tutelados.
  • Unha NOTA MÍNIMA de 2 (sobre 4) na proba mixta.

De
non obter a nota mínima nos traballos tutelados ou na proba mixta, a
nota máxima global da materia non será superior a un 4,5.

Terá cualificación de NON PRESENTADO calquera estudante que non realice a proba mixta.

SEGUNDA OPORTUNIDADE

Poderán
presentarse á segunda oportunidade ÚNICAMENTE aqueles/as estudantes que
non superen a materia na primeira oportunidade. As condicións da avaliación mantéñense con respecto á primeira oportunidade. Por outro lado, se
un/unha estudante decide non realizar a recuperación de algunha das
partes, conservará a nota obtida na primeira oportunidade nesa parte.

Terá cualificación de NON PRESENTADO calquera estudante que non opte á recuperación de ningunha dúas partes.

DISPENSA ACADÉMICA

Dado que a asistencia ás sesións presenciais non é obligatoria,
aqueles/as estudantes con matrícula a tempo parcial e dispensa académica
que lles exima da asistencia ás clases terán as mesmas condicións que o
resto do alumnado.


Sources of information
Basic DUARTE, Nancy (2011). Slide:ology : arte y ciencia para crear presentaciones convincentes. Barcelona: Conecta
ABAJO SUÁREZ, María; HERNÁNDEZ HERNÁNDEZ, Santiago (2016). Domina las redes sociales. Madrid: Udima
ÁLVAREZ MARAÑÓN, Gonzalo (2000). El arte de presentar.. Barcelona: Gestión
MACIÁ, Fernándo y María SANTOJA (2016). Marketing en redes sociales. Madrid: Anaya
REYNOLDS, Garr (2009). Presentación Zen.. Madrid: Pearson Educación

Os profesores poderán proporcionar nas clases bibliografía específica e webgrafía para cada un dos temas e actividades a desenvolver.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.