Datos Identificativos 2022/23
Asignatura (*) Traballo Fin de Grao Código 710G04053
Titulación
Grao en Xestión Dixital de Información e Documentación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 6
Idioma
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Coordinación
Rodriguez Luaces, Miguel
Correo electrónico
miguel.luaces@udc.es
Profesorado
Rodriguez Luaces, Miguel
Correo electrónico
miguel.luaces@udc.es
Web http://https://humanidades.udc.es/estudos/gdid
Descrición xeral Presentación dun Traballo de Fin de Grao escrito e oralmente tras finalizar o Grao. A realización do Traballo de Fin de Grao pretende que o alumnado desenvolva as competencias que lle permitan comprender e aplicar os coñecementos, habilidades e aptitudes adquiridos ao longo da súa formación no grao, así como tomar contacto co mundo da investigación. Tamén pretende concienciar ao estudante da importancia da formación continua no exercicio como profesional. As pautas e requisitos para a elaboración e defensa do TFG figuran no "Regulamento dous TFG nos títulos de grao da Facultade de Humanidades e Documentación da Universidade da Coruña".

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 CE1 - Coñecer e comprender os principios teóricos e metodolóxicos da xestión e documentación da información para aplicalos na súa actividade profesional
A2 CE2 - Ter o coñecemento humanístico que lle permita ter unha cultura sólida para contextualizar os coñecementos adquiridos
A3 CE3 - Coñecer a realidade e os condicionantes sociais que inflúen na xestión da información
A5 CE5 - Dominar as fontes de información relevantes que permitan satisfacer de forma efectiva as demandas dos usuarios tanto para a actividade investigadora como para a empresarial
A14 CE14 - Aplicar as disposicións e procedementos legais e regulamentarios relacionados coa actividade de información e documentación en xeral e no ámbito dixital en particular
A15 CE15 - Coñecer e asumir a perspectiva ética e os valores deontolóxicos da xestión da información no seu conxunto e do ámbito dixital en particular
A20 CE20 - Dominar as bases para desenvolver actividades de investigación utilizando métodos e principios multidisciplinares
B1 CB1 - Posuír e comprender coñecementos que proporcionan unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e / ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB2 - Aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade para resolver problemas en ambientes novos ou descoñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB3 - Ser capaz de integrar coñecementos e afrontar a complexidade de facer xuízos a partir de información que, estando incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre responsabilidades sociais e éticas relacionadas coa aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 CB4 - Saber comunicar as súas conclusións -e os coñecementos e os motivos finais que os sustentan- a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades
B5 CB5 - Posuír as habilidades de aprendizaxe que lles permitan seguir estudando dun xeito que sexa en gran parte autodirixido ou autónomo
B7 CG2 - Capacidade de reflexión e razoamento crítico
B8 CG3 - Capacidade de planificación, organización e xestión de recursos, información e operacións
B9 CG4 - Capacidade de análise, diagnóstico e toma de decisións
B10 CG5 - Capacidade para traballar nun contexto global e internacional
B11 CG6 - Capacidade para comprender a importancia, valor e función da xestión dixital da información e documentación na actual sociedade das TIC
C1 CT1 - Expresarse correctamente, oralmente e por escrito, nas linguas oficiais da comunidade autónoma
C2 CT2 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e comunicación (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo das súas vidas
C5 CT5 - Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables
C7 CT7 - Valorar a importancia da investigación, a innovación eo desenvolvemento tecnolóxico no progreso socioeconómico e cultural da sociedade
C8 CT8 - Ter a capacidade para xestionar o tempo e os recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar críticas, establecer prazos e cumprirlos

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Ser capaz de aplicar, organizar e reflexionar sobre todos os coñecementos teórico-prácticos adquiridos durante o Grao en Xestión Dixital da Información e a Documentación arredor dunha temática ou problema específico relacionado con esta área de coñecemento. A1
A2
A3
A5
A14
A15
A20
B1
B2
B3
B4
B5
B7
B8
B9
B10
B11
C1
C2
C5
C7
C8
Adquirir e aplicar estratexias e metodoloxías de traballo do proceso de investigación. A1
A2
A3
A5
A14
A15
A20
B1
B2
B3
B4
B5
B7
B8
B9
B10
B11
C1
C2
C5
C7
C8
Comprender o carácter multidisciplinar da Información e a Documentación. A1
A2
A3
A5
A14
A15
A20
B1
B2
B3
B4
B5
B7
B8
B9
B10
B11
C1
C2
C5
C7
C8
Coñecer e comprender os retos aos que se enfronta a actual sociedade da información na era dixital a través do estudo e análise dun dos seus problemas ou manifestacións. A1
A2
A3
A5
A14
A15
A20
B1
B2
B3
B4
B5
B7
B8
B9
B10
B11
C1
C2
C5
C7
C8
Ser capaz de buscar, xestionar, organizar e interpretar datos relevantes na súa área de estudo co fin de emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre cuestións relevantes de carácter social, tecnolóxico ou ético e que faciliten o desenvolvemento do pensamento crítico, lóxico e creativo. . A1
A2
A3
A5
A14
A15
A20
B1
B2
B3
B4
B5
B7
B8
B9
B10
B11
C1
C5
C7
C8

Contidos
Temas Subtemas
Investigación e aplicación das metodoloxías
Redacción do Traballo Fin de Grao
Exposición oral da investigación

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Presentación oral A1 A2 A3 A5 A14 A15 A20 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 C1 C2 C5 C7 C8 2 6 8
Investigación (Proxecto de investigación) A1 A2 A3 A5 A14 A15 A20 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 C1 C2 C5 C7 C8 8 128 136
 
Atención personalizada 6 0 6
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Presentación oral Presentación e defensa do traballo realizado.
Investigación (Proxecto de investigación) Actividade orientada á identificación do obxecto de estudo, formulación, desenvolvemento, interpretación de resultados e obtención de conclusións.

Atención personalizada
Metodoloxías
Presentación oral
Investigación (Proxecto de investigación)
Descrición
Realizaranse titorías individualizadas nas que se abordarán dúbidas, interpretacións e outras cuestións vinculadas cos contidos da materia e os traballos.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral A1 A2 A3 A5 A14 A15 A20 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 C1 C2 C5 C7 C8 O/a titor/a avaliará numericamente o TFG/TFM en base á rúbrica de avaliación do TFG/TFM publicada pola Comisión Académica de cada titulación. A calificación máxima é de 3 puntos. 30
Investigación (Proxecto de investigación) A1 A2 A3 A5 A14 A15 A20 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 C1 C2 C5 C7 C8 O/a titor/a avaliará numericamente o TFG/TFM en base á rúbrica de avaliación do TFG/TFM publicada pola Comisión Académica de cada titulación. A calificación máxima é de 7 puntos. 70
 
Observacións avaliación

Plaxio: 

A realización fraudulenta do TFG implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia na oportunidade correspondente.


Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías