Identifying Data 2022/23
Subject (*) Foreign Language I: French Code 710G05049
Study programme
Grao en Relacións Internacionais
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
First Obligatory 6
Language
French
Teaching method Hybrid
Prerequisites
Department Letras
Coordinador
Luís Gamallo, María Obdulia
E-mail
m.luis@udc.es
Lecturers
Luís Gamallo, María Obdulia
E-mail
m.luis@udc.es
Web http://secretaria.uvigo.gal/docnet-nuevo/guia_docent/?centre=108&ensenyament=O08G440V01
General description A presente materia pretende introducir o estudiante ao francés oral e escrito do mundo profesional das
relacións internacionais a un nivel A1/A2

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 CE1 - To analyze information related to international sources and events in complex geopolitical, economic and legal contexts, in person or online.
A2 CE2 - To understand the structure, powers and functioning of international institutions and organizations, as well as their relationships with other state and non-state actors.
A7 CE7 - To analyze the global reality in its different dimensions, in particular the geographical, political, social, economic and legal.
A10 CE10 - To acquire knowledge of the techniques, working methods and analysis of the humanities, social and legal sciences.
B1 CB1 - To demonstrate that students demonstrate knowledge and understanding in an area of ??study that is part of the foundation of general secondary education, and is usually found at a level that, although supported by advanced textbooks, also includes some aspects involving knowledge from avant-garde of his field of study.
B2 CB2 - That students know how to apply their knowledge to their work or vocation in a professional way and have the skills that are usually demonstrated through the elaboration and defense of arguments and the resolution of problems within their area of ??study.
B3 CB3 - That students have the ability to gather and interpret relevant data (usually within their area of ??study) to make judgments that include reflection on relevant topics of a social, scientific, or ethical nature.
B4 CB4 - That students can share information, ideas, problems and solutions with both specialized and non-specialized audiences.
B5 CB5 - That students develop those learning skills necessary to undertake further studies with a high degree of autonomy.
B6 CG1 - To appreciate diversity and multiculturalism.
B7 CG2 - To acquire the ability to work in an international context.
B8 CG3 - To identify essential aspects of cultures and customs of other countries.
B9 CG4 - To be trained in problem solving.
B11 CG6 - To acquire the ability to organize and plan.
C2 CT2 - To defend oneself in a foreign language and express oneself correctly orally and in writing.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Manexar as tics para comunicarse,buscar, analizar aspectos socioculturais en lingua francesa A1
B1
B4
B8
Ter a capacidade de comprender e expresar mensaxes sinxelos en lingua francesa B1
B2
B3
B5
B8
C2
Comprender a realidade sociopolítica do país de estudo A1
A2
A7
A10
B1
B2
B3
B7
B8
B9
B11
C2
Planificar o estudo da lingua francesa manexando recursos diversos en autonomía B6
B8
B9
B11
Comprender a apreciar a importancia da lingua e cultura francesa no mundo das relacións internacionais e valorala de cara ao seu futuro profesional B1
B2
B3
B4
B5

Contents
Topic Sub-topic
1.Saudar e presentarse. Dar as grazas. Despedirse. Preguntar por novas. Presentar alguén. Preguntar de onde eres. Escribir un email ou carta. 1. Gramática: Os artigos indefinidos; o xénero dos adxectivos de
nacionalidade; as preposicións de lugar à / en + cidade / país. A negación
Ne...pas.
Verbos: o presente o indicativo de "être, avoir, s'appeler". Os verbos do
primeiro grupo en -er. Partir e aller.
Vocabulario: números de 1 a 20. A identificación. A conferencia. A tarxeta
de visita. Os países. As capitales. As linguas.
Fonética: o abecedario.
2. Caracterizar alguén. Falar das responsabilidades profesionais. Empezar unha conversación. Facer preguntas sobre alguén. Preguntar a profesión de alguén. 2. Gramática: os presentativos C'est/Ce sont; o xénero e o número do nome
e do adxetivo; as preposicións à e de; as contracións au, aux, du, des. A
interrogación directa con où, quand, comment, qui/que, qui est-ce qui,
qu'est-ce que.
Verbos: faire, connaître, venir.
Vocabulario: as características físicas e morais; profesións e funcións.
Fonética: as siglas.
3. Escribir un email, unha tarxeta, unha carta. Apreciar. Caracterizar un lugar positivamente e negativamente. Fixar, aceptar, rexeitar unha cita. Falar da súa familia. 3. Gramática: Os indicadores temporais; a interrogación directa con est-ce
que, inversion do suxeito e cambio de intonación; o pasado recente e o
futuro próximo; os adxectivos posesivos.
Verbos: as irregularidades do verbos do 1eiro grupo; os verbos
pronominais.
Vocabulario: os meses, os días, os momentos do día; as actividades
profesionais; os números de máis de 20.
Fonética: a intonación interrogativa.
4. Falar por teléfono. Gravar unha mensaxe nun contestador. Expresar a frecuencia. 4. Gramática:
Verbos: os verbos pouvoir, devoir, vouloir; o imperativo dos verbos parler,
partir, faire, être, avoir, aller, vouloir; o passé composé con être e avoir. A
forma negativa no passé composé. Os verbos en ir do 2do grupo.
Vocabulario: o teléfono; as funcións e as teclas do teléfono; foros e chats;
o ocio con faire du, sortir, rester à la maison.
Fonética: o acento tónico.
5. Situar no espazo. Orientarse nun lugar.
Preguntar/indicar o camiño.
5. Gramática: repaso dos presentativos; as preposicións e os adverbios de
lugar; os adxectivos e os pronomes demonstrativos. os pronomes
adverbiais en/y.
Verbos: os verbos mettre, savoir, attendre, prendre, descendre; a forma
impersonal il y a; o futuro dos verbos arriver, finir, mettre, être, avoir.
Vocabulario: o mobiliario da oficina; o inmoble; a cidade; os
desprazamentos e medios de transporte; os ordinais.
Fonética: o e mudo.
6. Acoller, ser acollido. Tomar/pedir un pedido. Pedir a conta nun restaurante. Pedir unha comida a domicilio. Invitar alguén, aceptar, rexeitar unha invitación. Desculparse. Ofrecer/dar as grazas. Contactar. Propoñer, aceptar, rexeitar. Despedirse. 6. Gramática: a cantidade; os partitivos; os pronomes tónicos; a negación
non/si; o pronome en;
Verbos: boire e servir; o imperfecto dos verbos avoir, être, parler.
Vocabulario: no restaurante, tipos, comida, a carta; a vaixela.
Fonética: as liaisons.


Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Laboratory practice A2 A1 A7 A10 B3 B4 B7 B8 C2 10 10 20
Simulation A2 A1 A7 B2 B3 B11 B1 C2 5 15 20
Glossary A2 A1 A7 B6 B11 B8 C2 4 10 14
Multiple-choice questions A2 A1 A7 B8 C2 10 10 20
Speaking test A2 A1 A7 B6 C2 10 10 20
Problem solving A2 A1 A7 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B1 C2 8.5 15.5 24
Guest lecture / keynote speech A2 A1 A7 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B11 B8 B1 C2 5 17 22
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Laboratory practice Prácticas que inclúen actividades, problemas ou exercicios a resolver.
Simulation Tarefa na que os estudantes simulan situacións en francés para mellorar as súas competencias orais e
escritas en lingua francesa.
Glossary Preparación de diferentes tarefas que se conservarán para retroalimentación en cartafol.
Multiple-choice questions Probas para avaliar as competencias adquiridas que inclúen actividades, problemas ou
exercicios a resolver.
Avaliación.
Speaking test Avaliación das capacidades comunicativas e de comprensión do estudantado en lingua francesa.
Problem solving Actividades que plantexan ao estudantado unha busca que ha de resolver para acadar un resultado.
Guest lecture / keynote speech Exposición e explicación dos contidos gramaticais, léxicos e culturais.

Personalized attention
Methodologies
Multiple-choice questions
Guest lecture / keynote speech
Laboratory practice
Description
Prácticas de laboratorio: Os estudantes han de responder a actividades formuladas aplicando competencias orais e escritas da materia.
Proba de resposta múltiple: Exame de preguntas obxectivas. Probas para avaliar as competencias adquiridas que inclúen actividades, problemas ou exercicios a resolver.
Resolución de problemas: Os estudantes han de responder de maneira directa en base aos coñecementos que adquiriron da materia.
Sesión maxistral: Despois das exposicións de contidos ábrese debate para preguntas e respostas do
estudantado.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Simulation A2 A1 A7 B2 B3 B11 B1 C2 Simulacións que poñan en práctica as competencias de expresión
orais.
10
Multiple-choice questions A2 A1 A7 B8 C2 Probas que avalían as diferentes competencias orais e escritas
postas en práctica na aula.
50
Laboratory practice A2 A1 A7 A10 B3 B4 B7 B8 C2 Actividades, exercicios diversos a resolver na aula ou na casa para
entregar.
Resolución de problemas: tarefas de comprensión ou expresión escrita ou oral a entregar.
40
 
Assessment comments

1. Na primeira oportunidade, os alumnos haberán de asistir a clase para beneficiarse da avaliación continua (con máis de 5
clases sen xustificar perderase o dereito a avaliación continua) que consiste na recollida de tarefas e actividades feitas na clase ou na casa a entregar, ademais de presentacións de simulacións orais a entregar (50 % da nota final). Para avaliación continua
será necesario traer a diario o método de lingua francesa: RIEHL, SOIGNET, AMIOT,

Le français des relations internacionales et européennes, Objectif Diplomatie 1, ed. Hachette, nouvelle édition, 2017.

A avaliación continua inclúe un control a mediados do cuatrimestre e outro final o último día de clase (total: 50% da nota
final). Os controis poderán incluir algún tipo de proba oral de expresión como parte da nota. Haberá alcanzarse cando menos
unha media de 5 no conxunto dos dous controis para facer media coa nota das tarefas de clase que haberá de ser como
mínimo un 4.

Os alumnos que non aproben durante o curso poderán presentarse ao examen final en primeira convocatoria previsto pola
Xunta de facultade, así como aqueles que queiran subir nota. Neste caso o examen final consitirá nunha proba con
preguntas obxectivas que pretende avaliar as 4 competencias da lingua extranxeira. Os alumnos que non superan a avaliación contínua durante o curso, nin o exame da primeira convocatoria, haberán presentarse ao exame final de 2da convocatoria previsto pola Xunta de facultade.

2. Avaliación da segunda oportunidade: De suspender a materia na primeira oportunidade por non acadar a puntuación mínima na proba escrita e/ou na proba oral, o alumnado deberá facela(s) de novo na segunda oportunidade.
A data, horario e ubicación da proba escrita deben ser contrastados polo alumnado na páxina web da facultade.

3. Na convocatoria extraordinaria de decembro
o alumnado será avaliado dos seus coñecementos e competencias nas
distintas destrezas da materia mediante unha proba escrita e unha proba oral.
Para as implicacións da realización fraudulenta ou irregular da proba escrita ou oral, ver apartado 6.

4. En cada oportunidade de avaliación o alumnado recibirá a cualificación NP
de non terse presentado a
ningunha das probas de avaliación (escrita e oral).

5. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial con dispensa académica,
previa comunicación e acreditación documental de dita situación á
profesora, pode, sen asistir ás aulas, realizar e entregar as
actividades de avaliación continua
programadas para a primeira oportunidade, segundo o disposto no
apartado 1. As actividades
presenciais serán sustituídas por outras non presenciais equivalentes.
Seranlle de aplicación as demáis metodoloxías avaliables (proba escrita e
oral) cos mesmos requisitos e características que para o resto do
alumnado.
Para a avaliación da segunda oportunidade, aplicaráselle o disposto no apartado 2.

6. Os traballos académicos (entendendo por tal todo o material que o
alumnado presente para ser obxecto de avaliación) deberán ser de elaboración individual (agás
indicación expresa da profesora) e persoal.
A
realización fraudulenta ou irregular das probas e/ou de calquera das
actividades de avaliación continua implicará automaticamente a
cualificación de suspenso '0' na materia na convocatoria correspondente,
invalidándose as cualificacións obtidas nas distintas metodoloxías
avaliables.

Sources of information
Basic

Bibliografía Básica

RIEHL, L; SOIGNET, M.; AMIOT, M.-H., Objectif Diplomatie 1, 987-2-01-513535-9, Hachette, 2017

GRÉGOIRE, M.; THIÉVENAZ, O., Grammaire progressive du français, CLE International,

Bibliografía Complementaria

ABRY, D.; CHALARON, M.-L., Phonétique, 350 exercices, Hachette, 2011.

Collectif, Bescherelle La conjugaison pour tous, Hatier, 2012

FAFA, C.; LOISEAU, Y. ; PETITMENGIN, V. Grammaire et conjugaison du français A1 (470 exercices et corrigés), Didier, 2020.

GLAUD, L. ; LANNIER, M. et LOISEAU, Y. ; PETITMENGIN, V. Grammaire et conjugaison du français A2 (470 exercices et corrigés), Didier, 2020

MIQUEL, C., Vocabulaire progressif du français, CLE International,

BLANC, J; CARTIER, J.-M.; LEDERLIN, P., Scénarios professionnels. Niveau 1, CLE International, 1994

CLOOSE, E., Le français du monde du travail, PUG, 2014

DANILO, M.; PENFORNIS, J.-L., Le français de la communication professionnelle, CLE International, 1993

FERRE, A.; GERRIER, N., Points de vue : Culture, société, littérature, art, CIDEB/Black Cat Publishing, 2014

LAMOUREUX, J., Les combines du téléphone, PUG, 2009

LESOT, A., Bescherelle L'essentiel, Hatier, 2013

PENFORNIS, J.-L., Vocabulaire du français des affaires avec 200 exercices, CLE Internacional, 2004

ZOUARI, I., Petit dictionnaire du monde francophone : tout ce qu'il faut savoir sur les 45 pays et territoires francophones, L'Harmattan, 2015

Sites web

TV5monde, www.tv5monde.com

Le point du fle, www.lepointdufle.net

Alfabeto fonético internacional para el francés,https://easypronunciation.com/es/french-letters-pronunciation-ipa-chart#french_nasal_vowels

Phonétique FLE, cours de prononciation,http://flenet.unileon.es/phon/indexphon.html

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

Recoméndase asistir a clase con regularidade e seguir a avaliación contínua, coas indicacións que se atopan no portal Moovi
da materia.

Recoméndaselle ao alumnado que lea atentamente esta guía docente: nos seus diferentes apartados atopará resposta a moitas preguntas que lle xurdan sobre a concepción, organización e obxectivos do curso. Non dubide en acudir á profesora para aclarar calquera cuestión ao respecto. Debe prestar especial atención aos seguintes aspectos: • Realice puntualmente as actividades encomendadas. Os retrasos acumulados prexudican a evolución da súa aprendizaxe e o desenvolvemento progresivo de competencias, e fan que o seu aproveitamento sexa progresivamente menor; ademais, lembre que, agás causa xustificada, e sempre co acordo expreso da profesora, non se permite a entrega de actividades fóra do prazo establecido. • Procure observarse e autoavaliarse, tomando conciencia das súas carencias e dos seus avances. • As súas exposicións ou intervencións escritas e orais deben ser adecuadas ao nivel de estudos no que se atopa e á actividade que está a desenvolver.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.