Identifying Data 2016/17
Subject (*) Proceso integral de construcción de buques Code 730496006
Study programme
Mestrado Universitario en Enxeñaría Naval e Oceánica (plan 2012)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatoria 4
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Naval e Oceánica
Coordinador
Salamanca Gimenez, Antonio
E-mail
antonio.salamanca@udc.es
Lecturers
Salamanca Gimenez, Antonio
E-mail
antonio.salamanca@udc.es
Web http://www.udc.es/dep/inyo/asalamanca/index.html
General description O contido desta materia directamente ligado cos obxectivos finais a conseguir será o seguinte:

- Desenvolver o proceso técnico - comercial que ten lugar nun estaleiro que realiza unha construción integrada dos buques
- Comparacion coa construción tradicional
- definicion do grao de prearmamento, condicionantes.
- Deseño de modulos,Definición de pallet,definición de materiais
-Control de materiais
Planificacion e custo
Organización
Montaxes


Study programme competencies
Code Study programme competences
A5 Coñecemento dos mercados da construción e reparación de buques e dos seus aspectos legais e económicos, para a súa aplicación aos correspondentes contratos e especificacións.
A6 Capacidade para definir a estratexia construtiva dos buques e para planificar e controlar o seu desenvolvemento.
B1 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
B5 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo.
B6 Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
B7 Falar ben en público
C1 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Capacidad para definir la estrategia constructiva de los buques AC5
AC6
BC1
BC2
BC3
BC4
BC5
BC6
BC7
CC1

Contents
Topic Sub-topic
UNIDADE DIDÁCTICA 0. - PRESENTACIÓN Presentación persoal.
Presentación do curso.
Formulación xeral
Unidades didácticas
Actividades complementarias

Obxectivos do curso.
Obxectivos
Coñecementos a alcanzar
Calendario do curso

Prácticas
Obxectivo
Traballos prácticos
Visitas
Avaliación
Exames
Outros procedementos de avaliación complementarios

Titorías

UNIDADE DIACTICA 1. - INTRODUCIÓN Introdución á construción Integrada
Evolución da construción dos buques
Prearmamento
Necesidades que formula
Vantaxes e inconvenientes
Modificacións na planificación e abasto
UNIDADE DIACTICA 2. - DESEÑO Deseño de modulos
Definición de pallet
Definición de materiais
Control de materiais
Organización
UNIDADE DIDÁCTICA 3. - BLOQUES Etapa de Deseño
Etapa de Construción
Etapa de prearmamento
Etapa de chorreado e pintado
Etapa de prearmamento final
UNIDADE DIDÁCTICA 4. - MONTAXE DE BLOQUES Etapa de montaxe en grada
Control Dimensional
UNIDADE DIDÁCTICA 5. - BOTADURA Etapa botadura
Etapa finalización de armamento

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A5 A6 B1 B2 B3 B4 9 7.5 16.5
Supervised projects A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 12 23 35
ICT practicals A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 8 7 15
Directed discussion A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 4 7.5 11.5
Workshop A6 B1 B4 B5 B6 C1 5 5 10
 
Personalized attention 12 0 12
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech clases impartidas polo profesor
presentaciones,esquemas,planos e demais material grafico e ofimático
Supervised projects Presentación oral por parte do alumnado sobre temas do programa
ICT practicals Prácticas a través de TIC Practicas na aula de informática cun programa de planificación
Directed discussion Discusión dirixida sobre:
armadores-estaleiros (contrato)
subministración
garantías
etc.
Workshop Visita a talleres de estaleiros e proveedores,Botaduras, e eventos de construción.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Directed discussion
ICT practicals
Guest lecture / keynote speech
Workshop
Description
Tutorías sobre los temas del programa.

Tutorías

Primer cuatrimestre lunes y martes de 16 a 20 horas
Segundo cuatrimestre jueves y viernes de 10 a 14 horas

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 preparada nas tutorias e casa, presentada a todos 58
Directed discussion A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 preparada nas tutorias e casa, presentada a todos 15
ICT practicals A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 actividade obrigatoria 5
Guest lecture / keynote speech A5 A6 B1 B2 B3 B4 Calificando sus conocimientos en dos test eliminatorio de materia o 85% de actividad por parte del alumno 20
Workshop A6 B1 B4 B5 B6 C1 actividade obrigatoria 2
 
Assessment comments

Preténdese que non sexa necesaria a realización da proba
escrita de final de curso. A formulación será que ao presentar os traballos
tutelados o alumno poida conseguir a máxima nota. Non obstante, o alumno que o
desexe poderá acudir ao exame final da materia. Como a sua puntuacion no exame.


Sources of information
Basic Francisco Javier,Gonzalez de Lema (2002). Tecbología de la construcción del buque. Universidade da Coruña
Primitivo Gonzalez (2000). Técnicas de construcción Naval. Universidade da Coruña

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.