Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Proceso integral de construcción de buques Código 730496006
Titulación
Mestrado Universitario en Enxeñaría Naval e Oceánica (plan 2012)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 4
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Naval e Oceánica
Coordinación
Salamanca Gimenez, Antonio
Correo electrónico
antonio.salamanca@udc.es
Profesorado
Salamanca Gimenez, Antonio
Correo electrónico
antonio.salamanca@udc.es
Web http://www.udc.es/dep/inyo/asalamanca/index.html
Descrición xeral O contido desta materia directamente ligado cos obxectivos finais a conseguir será o seguinte:

- Desenvolver o proceso técnico - comercial que ten lugar nun estaleiro que realiza unha construción integrada dos buques
- Comparacion coa construción tradicional
- definicion do grao de prearmamento, condicionantes.
- Deseño de modulos,Definición de pallet,definición de materiais
-Control de materiais
Planificacion e custo
Organización
Montaxes


Competencias do título
Código Competencias do título
A5 Coñecemento dos mercados da construción e reparación de buques e dos seus aspectos legais e económicos, para a súa aplicación aos correspondentes contratos e especificacións.
A6 Capacidade para definir a estratexia construtiva dos buques e para planificar e controlar o seu desenvolvemento.
B1 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
B5 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo.
B6 Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
B7 Falar ben en público
C1 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Capacidad para definir la estrategia constructiva de los buques AM5
AM6
BM1
BM2
BM3
BM4
BM5
BM6
BM7
CM1

Contidos
Temas Subtemas
UNIDADE DIDÁCTICA 0. - PRESENTACIÓN Presentación persoal.
Presentación do curso.
Formulación xeral
Unidades didácticas
Actividades complementarias

Obxectivos do curso.
Obxectivos
Coñecementos a alcanzar
Calendario do curso

Prácticas
Obxectivo
Traballos prácticos
Visitas
Avaliación
Exames
Outros procedementos de avaliación complementarios

Titorías

UNIDADE DIACTICA 1. - INTRODUCIÓN Introdución á construción Integrada
Evolución da construción dos buques
Prearmamento
Necesidades que formula
Vantaxes e inconvenientes
Modificacións na planificación e abasto
UNIDADE DIACTICA 2. - DESEÑO Deseño de modulos
Definición de pallet
Definición de materiais
Control de materiais
Organización
UNIDADE DIDÁCTICA 3. - BLOQUES Etapa de Deseño
Etapa de Construción
Etapa de prearmamento
Etapa de chorreado e pintado
Etapa de prearmamento final
UNIDADE DIDÁCTICA 4. - MONTAXE DE BLOQUES Etapa de montaxe en grada
Control Dimensional
UNIDADE DIDÁCTICA 5. - BOTADURA Etapa botadura
Etapa finalización de armamento

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral A5 A6 B1 B2 B3 B4 9 7.5 16.5
Traballos tutelados A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 12 23 35
Prácticas a través de TIC A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 8 7 15
Discusión dirixida A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 4 7.5 11.5
Obradoiro A6 B1 B4 B5 B6 C1 5 5 10
 
Atención personalizada 12 0 12
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral clases impartidas polo profesor
presentaciones,esquemas,planos e demais material grafico e ofimático
Traballos tutelados Presentación oral por parte do alumnado sobre temas do programa
Prácticas a través de TIC Prácticas a través de TIC Practicas na aula de informática cun programa de planificación
Discusión dirixida Discusión dirixida sobre:
armadores-estaleiros (contrato)
subministración
garantías
etc.
Obradoiro Visita a talleres de estaleiros e proveedores,Botaduras, e eventos de construción.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Discusión dirixida
Prácticas a través de TIC
Sesión maxistral
Obradoiro
Descrición
Titorías sobre os temas do programa.

Titorías

Primeiro cuadrimestre martes e miercoles de 16 a 20 horas

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 preparada nas tutorias e casa, presentada a todos 58
Discusión dirixida A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 preparada nas tutorias e casa, presentada a todos 15
Prácticas a través de TIC A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 actividade obrigatoria 5
Sesión maxistral A5 A6 B1 B2 B3 B4 Calificando sus conocimientos en dos test eliminatorio de materia o 85% de actividad por parte del alumno 20
Obradoiro A6 B1 B4 B5 B6 C1 actividade obrigatoria 2
 
Observacións avaliación

Preténdese que non sexa necesaria a realización da proba
escrita de final de curso. A formulación será que ao presentar os traballos
tutelados o alumno poida conseguir a máxima nota. Non obstante, o alumno que o
desexe poderá acudir ao exame final da materia. Como a sua puntuacion no exame.


Fontes de información
Bibliografía básica Francisco Javier,Gonzalez de Lema (2002). Tecbología de la construcción del buque. Universidade da Coruña
Primitivo Gonzalez (2000). Técnicas de construcción Naval. Universidade da Coruña

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías