Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A9 |
A08 - Coñecemento dos elementos de oceanografía física (ondas, correntes, mareas, etc.) necesarios para a análise do comportamento das estruturas oceánicas, e dos elementos das oceanografías química e biolóxica que deben ser tidos en conta para a seguridade marítima e para o tratamento da contaminación, e do impacto ambiental producido polos buques e artefactos mariños. |
B5 |
CB10 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B7 |
G02 Capacidade para concibir e desenvolver solucións técnica, económica e ambientalmente adecuadas a necesidades de transporte marítimo ou integral de persoas e mercadorías, de aproveitamento de recursos oceánicos e do subsolo mariño (pesqueiros, enerxéticos, minerais, etc.), uso adecuado do hábitat mariño e medios de defensa e seguridade marítimas. |
B19 |
G14 Capacidade para analizar, valorar e corrixir o impacto social e ambiental das solucións técnicas |
C2 |
C1 Capacidade pra desenrolar a actividade profesional nun entorno multilingue |
C7 |
ABET (e) An ability to identify, formulate, and solve engineering problems. |
C12 |
ABET (j) A knowledge of contemporary issues. |
C13 |
ABET (k) An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecemento dos elementos de oceanografía física (ondas, correntes, mareas, etc.) necesarios para a análise do comportamento das estruturas oceánicas e dos seus compoñentes. |
AJ8
|
BC5 BJ2 BJ14
|
CC2 CC7 CC12 CC13
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
A contorna oceánica dende un punto de vista físico e de interacción co clima |
- estudo de las masas de auga
- propiedades físico-químicas do auga de mar (temperatura, salinidade, cor, densidad, etc)
- dispersión de contaminantes no
medio mariño. |
Teoría de olas |
- tratamiento estadístico del estado de la mar
- análisis de distintos espectros de respuesta de
ola |
Técnicas de predicción de ondas, ventos e correntes |
. |
Forzas no entorno oceánico |
-Vento
-Ondas
-Correntes |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Objective test |
A9 B5 B7 B19 C2 C7 C12 C13 |
1 |
0 |
1 |
Guest lecture / keynote speech |
A9 B5 B7 B19 C2 C7 C12 C13 |
30 |
40 |
70 |
Laboratory practice |
A9 B5 B7 B9 B19 C2 C4 C7 C12 C13 |
10 |
15 |
25 |
Supervised projects |
A9 B5 B7 B19 C2 C7 C12 C13 |
20 |
30 |
50 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas.
A proba ten 2 partes: proba teórica e resolución de problemas
|
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe |
Laboratory practice |
Realización de prácticas de laboratorio sobre os conceptos da materia |
Supervised projects |
Realización de traballos e exercios relacionados coa asignatura para sua exposición na aula |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
A resolución de problemas pode motivar o plantexamento de dúbidas polo alumno |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
A9 B5 B7 B19 C2 C7 C12 C13 |
Exame escrito que cubre toda a asignatura. Parte teórica e parte problemas. E necesario superar ambas partes para aprobar |
70 |
Supervised projects |
A9 B5 B7 B19 C2 C7 C12 C13 |
Traballo persoal do alumno en áreas do seu interese e relacionados coa materia |
30 |
|
Assessment comments |
Na segunda oportunidade o alumnado terá que realizar novamente a
entrega revisados dos traballos tutelados calificanos como non aptos. Dado que a asistencia ás clases non se evalúa dentro da asignatura, os requisitos que aqueles alumnos con
dispensa de asistencia a clase terán que cumprir, tanto en primeira
comoen segunda oportunidade, serán os mesmos requisitos que aqueles sen
esta dispensa, sendo necesaria a entrega en prazo dos traballos
tutelados así como a realización da proba obxetiva.
A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:
Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos.
|
Sources of information |
Basic
|
Myers, Holm and McAllister. (1969). Handbook for ocean and underwater engineering. SNAME
S.K. Chakrabarti (1987). Hydrodynamics of Offshore Structures. WIT Press (UK)
Various (). Principles of Naval Architecture.. EPS Ferrol
Charles I. Bretscheneider. (1969). Topics in Ocean Engineering.. Gulf |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Dynamics of Offshore Units/730496009 |
|
|