Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A5 |
Coñecemento dos mercados da construción e reparación de buques e dos seus aspectos legais e económicos, para a súa aplicación aos correspondentes contratos e especificacións. |
A16 |
Capacidade para desenvolver e xestionar a enxeñaría de apoio loxístico, mantemento e reparación de buques e artefactos. |
B5 |
CB10 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B10 |
G05 Capacidade para deseñar e controlar os procesos de construción, reparación, transformación, mantemento e inspección dos enxeños anteriores. |
B12 |
G07 Capacidade de integración de sistemas marítimos complexos e de tradución en solucións viables. |
B17 |
G12 Capacidade para a xestión da explotación de buques e artefactos marítimos, e da enxeñaría necesaria para a súa seguridade, operación, apoio loxístico e mantemento |
C2 |
C1 Capacidade pra desenrolar a actividade profesional nun entorno multilingue |
C7 |
ABET (e) An ability to identify, formulate, and solve engineering problems. |
C12 |
ABET (j) A knowledge of contemporary issues. |
C13 |
ABET (k) An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Capacidade para desenvolver e xestionar a enxeñaría de apoio loxístico, mantemento e reparación de buques e artefactos |
AC5 AC16
|
|
|
Coñecemento da enxeñaría de sistemas aplicada á definición dun buque, artefacto ou plataforma marítima mediante a análise e optimización do seu ciclo de vida |
|
BJ5 BJ7 BJ12
|
|
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
BC5
|
CC7 CC12 CC13
|
Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones -y los conocimientos y razones últimas que las sustentan- a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades |
|
|
CC2
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
OS TEMAS SEGUINTES DESENVOLVEN OS CONTIDOS DESCRITOS NA MEMORIA DE VERIFICACIÓN DO TÍTULO, QUE SON |
Conceptos xerais. Planificación da loxística. A loxística no ciclo de vida dos sistemas. Xestión loxística. Análise do custo do ciclo de vida. O Apoio Loxístico na Armada. Tipos de mantemento. O plan de mantemento. |
1. INTRODUCIÓN Á MATERIA |
1.1. Contorna actual
1.2. Termos e definicións
1.3. Elementos da loxística |
2. A LOXÍSTICA NO CICLO DE VIDA DO SISTEMA |
2.1. Requisitos de apoio loxístico
2.2. Análise de apoio loxístico
2.3. Deseño para soportabilidade
2.4. Proba e avaliación do sistema
2.5. Obtención e adquisición de elementos de apoio loxístico
2.6. Apoio temporal do contratista
2.7. Servizo ao cliente e apoio durante o ciclo de vida
2.8. Retirada do sistema e reciclaxe do material |
3. XESTIÓN LOXÍSTICA |
3.1. Requisitos do programa de loxística
3.2. Organización para a loxística
3.3. Contratación para a loxística
3.4. Xestión e control do programa |
4. PLAN DE MANTEMENTO |
4.1. Introdución
4.2. Funcións do mantemento
4.3. Tipos de mantemento
4.4. Implantación dun plan mantemento
4.5. Periodicidade e alcance das inspeccións
4.6. Custo do mantemento
4.7. Evolución histórica do mantemento |
5. MECANISMOS DE FALLO E CONCEPTOS ASOCIADOS |
5.1. Xeneralidades
5.2. Clasificación dos fallos
5.3. Mecanismos de fallo
5.4. Funcións de distribución de fallo
5.5. MTBF
5.6. Taxa de fallos
5.7. A curva de bañeira
5.8. Fiabilidade
5.9. Mantenibilidade
5.10. Dispoñibilidade |
6. O MANTEMENTO PREDICTIVO DE AVARÍAS |
6.1. Introdución
6.2. Mantemento predictivo de avarías
6.3. Etapas do manteniimiento predictivo
6.4. Normas sobre vibracións en máquinas
6.5. Monitoraxe permanente de máquinas
6.6. Implantación dun sistema de mantemento predictivo de avarías |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
A16 A5 C7 C12 C13 |
3 |
15 |
18 |
Oral presentation |
B5 |
0.5 |
3 |
3.5 |
Problem solving |
A16 B10 |
4 |
4 |
8 |
Case study |
A5 A16 B12 B17 C2 C7 C12 C13 |
8 |
4 |
12 |
Objective test |
A16 A5 B12 B10 |
3.5 |
0 |
3.5 |
Guest lecture / keynote speech |
B10 B5 |
50 |
45 |
95 |
|
Personalized attention |
|
10 |
0 |
10 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
Os alumnos realizarán traballos tutelados para obter:
- Coñecemento da materia
- Habilidades para o traballo en grupo
- Habilidades para a profesión |
Oral presentation |
Consiste na exposición na aula dos traballos realizados |
Problem solving |
Técnica mediante a que ha de resolverse unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución |
Case study |
Metodoloxía onde o alumno enfróntase ante a descrición dunha situación específica que expón un problema que ha de ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Objective test |
Realización dunha proba na que o alumno reflicte os coñecementos adquiridos |
Guest lecture / keynote speech |
Explicación de conceptos teóricos e prácticos para que o alumno adquira as habilidades para o desenvolvemento da profesión |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Supervised projects |
|
Description |
Informar o alumno sobre a forma e o fondo para a realización dos traballos propostos en clase, indicando as directrices básicas e aclarando as posibles dúbidas. Tutorías e consulta de dúbidas por correo electrónico.
Permítese dispensa académica. Os alumnos que a soliciten deberanse de poñer en contacto co profesor ao inicio do curso |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
B10 B5 |
Explicación de conceptos teóricos e prácticos para que o alumno adquira as habilidades para o desenvolvemento da profesión.
Evaluación continua (participación en las clases, etc.) |
5 |
Supervised projects |
A16 A5 C7 C12 C13 |
Realización e entrega dos traballos prácticos propostos en clase.
Terase en conta:
- Estrutura do traballo.
- Calidade da documentación.
- Orixinalidade.
- Presentación.
- Exposición.
- Referencias |
15 |
Oral presentation |
B5 |
Atenderase á capacidade do alumno para presentar en público, a súa capacidade de síntese, e o seu dominio da materia presentada |
5 |
Objective test |
A16 A5 B12 B10 |
Realización dunha proba escrita na que o alumno reflicta os coñecementos adquiridos durante o curso |
75 |
|
Assessment comments |
Na 1ª oportunidade: A avaliación realizarase en función das Metodoloxías
expostas. A cualificación das metodoloxías realizarase con notas sobre 10 e
será condición necesaria para superar a avaliación da 1ª oportunidade: non ter
ningunha nota inferior a 4 en ningunha das metodoloxías, ademais de ter unha
asistencia ás actividades presenciais superior ao 80%. Na 2ª oportunidade ou Alumnos con Dispensa
Académica: Realizarase
mediante unha proba selectiva presencial que engloba os contidos teóricos e
prácticos desenvolvidos na materia. Nota: O alumnado con recoñecemento de dedicación
a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia comunicará ó
inicio do curso a súa situación o profesor da materia, segundo establece a
"Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo dos estudantes de grao
na UDC" (Art.3.b e 4.5) e as “Normas de avaliación, revisión e reclamación
das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario (Art. 3 e
8b). O alumnado nesta situación será avaliado
mediante unha proba obxectiva na mesma data que o resto de alumnos ou ben en
data aprobada na Xunta de Escola. En calquera caso é condición necesaria para
todos os alumnos a asistencia e superación das prácticas e traballos
obrigatorios da materia. A non superación dos mesmos impide presentarse ao
exame final da materia durante o presente curso académico, tanto en primeira
como en segunda oportunidade.
|
Sources of information |
Basic
|
Rowland Freeman (1995). CALS (Adquisición y apoyo continuado durante el ciclo de vida. ISDEFE
Alberto Sols (2000). Fiabilidad, Mantenibilidad, Efectividad: un enfoque sistémico. Pontificia de Comillas
Benjamín Blanchard (1995). Ingeniería de Sistemas. ISDEFE
Benjamín Blanchard (1995). Ingeniería Logística. ISDEFE
González Fernández, Francisco Javier (2011). Teoría y práctica del mantenimiento industrial avanzado. Fundación Confemetal |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":
A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia realizarase exclusivamente a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos.
Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural |
|