Identifying Data 2018/19
Subject (*) Brand Design and Development Code 730529002
Study programme
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatory 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Análise Económica e Administración de Empresas
Empresa
Coordinador
Blazquez Lozano, Felix
E-mail
felix.blazquez@udc.es
Lecturers
Blazquez Lozano, Felix
Sánchez Amboage, Eva
E-mail
felix.blazquez@udc.es
eva.sanchez.amboage@udc.es
Web
General description A materia "Desenvolvemento de Produtos e Marcas de Videoxogos" conta cos seguintes obxectivos que axudan a describir a materia: 1. Introducir ao alumno na investigación da política de produtos
2. Coñecer o proceso de innovación e desenvolvemento de produtos
3. Xestionar as marcas e o seu valor

Study programme competencies
Code Study programme competences
A3 CE03 - Conceptualizar a idea dun videoxogo
A4 CE04 - Coñecer o proceso de produción dun videoxogo
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B5 CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo
B6 CG1 - Capacidade de organización e planificación, especialmente na formulación de traballos conducentes á creación dos contidos audiovisuais dixitais que compoñen un videoxogo
B9 CG4 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras
B10 CG5 - Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas con que deben enfrontarse
B12 CG7 - Traballo en equipo. Capacidade de abordar proxectos en colaboración con outros estudantes, asumindo roles e cumprindo compromisos de fronte ao grupo
B14 CG9 - Capacidade de deseño e xestión de proxectos, resolvendo os aspectos narrativos, técnicos e de xestión do proxecto de videoxogo
C1 CT1 - Habilidades comunicativas e claridade de exposición oral e escrita
C2 CT2 - Capacidade de traballo persoal, organizado e planificado
C3 CT3 - Habilidade para a xestión da información
C4 CT4 - Capacidade de abstracción, análise, síntese e estruturación da información e as ideas
C6 CT6 - Capacidade de enfrontarse a situacións novas e utilizar o coñecemento, tecnoloxía e información dispoñibles para resolver os problemas cos que debe de enfrontarse
C7 CT7 - Comprender e valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico na profesión e no avance socioeconómico e cultural da sociedade
C8 CT8 - Coñecemento e utilización das novas tecnoloxías necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida
C9 CT9 - Capacidade para dirixir e xestionar equipos de persoas e grupos de empresa

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer os procedementos e fases da creación e lanzamento de novos produtos de videoxogos AJ3
AJ4
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ9
BJ10
BJ12
BJ14
CJ1
CJ2
CJ3
CJ4
CJ6
CJ7
CJ8
CJ9
Adquirir os coñecementos tanto teóricos como prácticos para o desenvolvemento de produtos e marcas no ámbito dos videoxogos, así como implementar unha estratexia de marca que o posicione no mercado AJ3
AJ4
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ9
BJ10
BJ12
BJ14
CJ1
CJ2
CJ3
CJ4
CJ6
CJ7
CJ8
CJ9

Contents
Topic Sub-topic

PARTE I: FUNDAMENTOS E XESTIÓN DE PRODUTOS
Tema 1.Introdución: importancia das variables produto e marca
Tema 2.Innovación e desenvolvemento de novos produtos
Tema 3.Concepto de produto e xestión da carteira de produto
Tema 4.Ciclo de vida do produto
PARTE II: FUNDAMENTOS E XESTIÓN DE MARCAS Tema 5. Fundamentos do valor de marca
Tema 6. Decisións de marca (I)
Tema 7. Decisións de marca (II): a marca nos mercados internacionais

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B12 B14 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 25 50 75
Multiple-choice questions A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 2 24 26
Guest lecture / keynote speech A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 17 17 34
 
Personalized attention 15 0 15
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Resolución de caso ou traballo práctico por parte do grupo
Multiple-choice questions Test de resposta múltiple individual
Guest lecture / keynote speech Explicación dos contidos do programa teórico da materia mediante a exposición oral, guiada co uso de presentacións, a través de medios audiovisuais

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
Nesta materia aceptse a dispensa académica.

Para o seguimento da mesma pediranse o/s traballo/s prácticos de forma online.
A presentación do traballo será presencial ou online.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B12 B14 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 Desenvolvemento e defensa de caso/s e traballo/s práctico/s 70
Multiple-choice questions A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 Test de resposta múltiple indivudual 30
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

FERRÉ TRENZADO, J.M. y FERRÉ NADAL, J.(1997). Nuevos productos. Cómo organizar la búsqueda de ideas en la empresa y desarrollar y lanzar un nuevo producto al mercado sin riesgo. Diaz de Santos.

HUGUET RODRIGUEZ, J y LÓPEZ-HUERTA, J.J.(2012). Todo lo que hay que saber sobre videojuegos y marketing. Valencia: Wolters Klumer España

CARRILLO MARQUETA, J y SEBASTIÁN MORILLAS, A. (2010). Marketing Hero. Las herramientas comerciales de los videojuegos. Madrid: Esic

ULRICH. K. (2012). Diseño y desarrollo de productos. Mexico: Mcgraw-Hill

FERNÁNDEZ DEL HOYO, A. (2009). Innovación y gestión de nuevos productos: una visión estratégica y práctica. Madrid: Pirámide

Santesmases, M. (2012). Marketing. Conceptos y Estrategias. Madrid: Madrid: Pirámide 6ª ed 

Armstrong, G y Kotler, P. (2018). Principios de Marketing. Pearson, 17ª ed. 

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Strategic Marketing of Video Games/730529001

Subjects that continue the syllabus
Video Game Operative Marketing/730529022

Other comments

Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumplir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saludable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol" a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:

  •  Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático 
  •  Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 
  •  En caso de ser necesario realizalos en papel: 

  1.  Non se empregarán plásticos 
  2.  Realizaranse impresións adoble cara
  3.  Empregarase papelreciclado 
  4.  Evitarase a impresión de borradores



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.