Identifying Data 2018/19
Subject (*) Narrative Design Code 730529003
Study programme
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatory 3
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Humanidades
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
López Garrrido, Mercedes Marina
E-mail
mercedes.lopez@udc.es
Lecturers
López Garrrido, Mercedes Marina
E-mail
mercedes.lopez@udc.es
Web
General description Nesta asignatura afondaremos nos elementos, técnicas e factores a ter en conta á hora de crear a parte narrativa dun videoxogo: historia, trama, tema, personaxes, guión, experiencia de xogo, xéneros...Ademais, coñeceremos os termos imprescindibles da linguaxe narrativa e os recursos á nosa disposición para levar a cabo o deseño narrativo dun videoxogo.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A3 CE03 - Conceptualizar a idea dun videoxogo
A5 CE05 - Crear e aplicar estruturas e elementos narrativos para contar unha historia dentro dun videoxogo
A6 CE06 - Deseñar e crear unha experiencia interactiva lúdica para un videoxogo
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B5 CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo
B6 CG1 - Capacidade de organización e planificación, especialmente na formulación de traballos conducentes á creación dos contidos audiovisuais dixitais que compoñen un videoxogo
B7 CG2 - Capacidade de resolver problemas de forma efectiva, principalmente de carácter tecnolóxico e no campo da creación de contidos dixitais interactivos
B11 CG6 - Capacidade crítica e autocrítica necesaria en todo proceso creativo no que se busca un compromiso coa calidade do traballo, os resultados e as solucións propostas
B12 CG7 - Traballo en equipo. Capacidade de abordar proxectos en colaboración con outros estudantes, asumindo roles e cumprindo compromisos de fronte ao grupo
B13 CG8 - Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica, integrando as diferentes partes do programa, relacionándoas e agrupándoas no desenvolvemento de produtos complexos
B14 CG9 - Capacidade de deseño e xestión de proxectos, resolvendo os aspectos narrativos, técnicos e de xestión do proxecto de videoxogo
C1 CT1 - Habilidades comunicativas e claridade de exposición oral e escrita
C2 CT2 - Capacidade de traballo persoal, organizado e planificado
C3 CT3 - Habilidade para a xestión da información
C4 CT4 - Capacidade de abstracción, análise, síntese e estruturación da información e as ideas
C5 CT5 - Asunción da importancia da aprendizaxe ao longo da vida e capacidade de autoaprendizaje mediante a inquietude por buscar e adquirir novos coñecementos
C6 CT6 - Capacidade de enfrontarse a situacións novas e utilizar o coñecemento, tecnoloxía e información dispoñibles para resolver os problemas cos que debe de enfrontarse
C7 CT7 - Comprender e valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico na profesión e no avance socioeconómico e cultural da sociedade
C8 CT8 - Coñecemento e utilización das novas tecnoloxías necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
O alumnado coñécerá os elementos e conceptos básicos da narrativa aplicados ao deseño narrativo para videoxogos. AJ5
AJ6
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ14
CJ3
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7
Adquirirán os coñecementos necesarios para poder realizar o deseño narrativo dun videoxogo e artellar todos os elementos que del forman parte: trama, personaxes, diálogos, recursos, xogabilidade... AJ3
AJ5
AJ6
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ11
BJ12
BJ13
BJ14
CJ1
CJ2
CJ3
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7
CJ8

Contents
Topic Sub-topic
1. Introducción -Estruturas narrativas clásicas
-Xéneros
-Conceptos básicos da linguaxe audiovisual
-Narrativa lineal vs narrativa non lineal
-Crossmedia e transmedia
2. Narración e personaxes -Historia, trama e tema.
-Conflicto e tensión. O dilema.
-Arquetipos e personaxes
-Diálogos
-Recursos narrativos
3. Deseño narrativo para videoxogos -Tipoloxía de xogadores
-Estruturas narrativas nos videoxogos.
-Deseño da narración interactiva.
-Outras formas de contar a historia: Cutscenes e narrativa ambiental.
4. Narrativa e experiencia de xogo -Game story vs player story
-Player Agency
-Soportes e experiencia de usuario
5. O traballo de deseño narrativo en videoxogos -Equipo e roles
-Documentos de deseño narrativo

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Workshop A3 A5 A6 B7 B12 B13 C2 5 15 20
Supervised projects A3 A5 A6 B1 B2 B4 B6 B11 B13 B14 C1 C2 C4 C8 5 30 35
Multiple-choice questions B1 B3 B7 B11 B13 C3 C4 C5 1 4 5
Guest lecture / keynote speech A5 A3 B1 B2 B3 B5 B6 B11 C3 C4 C5 C6 C7 10 5 15
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Workshop Os alumnos desenvolverán tarefas prácticas na aula relacionadas cos conceptos explicados e coñecementos adquiridos na sesión maxistral, co apoio e supervisión do profesorado.
Supervised projects Os alumnos desenvolverán un traballo que será tutelado polo docente no que deberán aplicar os conceptos e fundamentos explicados en clase.
Multiple-choice questions Test de resposta múltiple individual sobre os coñecementos adquiridos na materia.
Guest lecture / keynote speech Exposición do programa teórico da materia e temas relacionados, para facilitar a aprendizaxe e o desenvolvemento dos traballos prácticos a realizar polo alumnado. A asistencia regular será valorada na calificación da asignatura.

Personalized attention
Methodologies
Workshop
Supervised projects
Description
No Obradoiro e no Traballo Tutelado ofrecerase ao estudante apoio, seguemento e asesoramento individual, tanto na propia aula como nas titorías. Empregaranse tamén as comunicacións a través de Moodle e correo electrónico para a supervisión de traballos e resolución de dúbidas relacionadas coa materia.

No caso de estudantes con Dispensa académica, dado a orientación e peso da parte práctica da materia, acordaranse co alumnado fórmulas personalizadas de titorización que permitan ao alumno o seguemento, aprobeitamento e superación con éxito da asignatura, sempre respectando a organización e calendario da mesma.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Multiple-choice questions B1 B3 B7 B11 B13 C3 C4 C5 Resolución dun cuestionario breve tipo test, relacionado cos contidos expostos nas sesións maxistrais e obradoiros. 20
Workshop A3 A5 A6 B7 B12 B13 C2 Entrega de todas as prácticas realizadas na aula de clase relacionadas coas sesións maxistrais. 40
Supervised projects A3 A5 A6 B1 B2 B4 B6 B11 B13 B14 C1 C2 C4 C8 Entrega dun traballo final consistente no deseño narrativo dun videoxogo. 50
 
Assessment comments
Para superar a materia é imprescindible ter aprobado o traballo tutelado
(mínimo 2,5 puntos), ter entregadas un mínimo do 50% das prácticas
realizadas no obradoiro e obter un mínimo de cinco puntos na
calificación final (suma do traballo tutelado, prácticas do obradoiro e
nota do exame).

Para a avaliación da materia é preciso ter
participado nas 3 actividades evaluables: prácticas (obradoiro),
traballo tutelado e exame. No caso de non desenvolver algunha destas
actividades, a calificación será a de "Non presentado".

A asistencia e participación nas clases será valorada positivamente.

Os
estudantes con dispensa académica deberán presentar as prácticas
relacionadas co obradoiro e o traballo final en tempo en forma (os
prazos deberán ser consensuados coa docente a principio de curso). Así
mesmo, deberán acudir ao exame na data prevista ou ben realizalo nunha
data anterior se existise algunha incompatibilidade.

Sources of information
Basic Solarski, Chris (2017). Interactive stories and video game art : a storytelling framework for game design. Boca Raton : Taylor & Francis
Rogers, Scott (2014). Level up! : the guide to great video game design. Chichester : John Wiley & Sons
Block, Bruce A. (2008). Narrativa visual : creación de estructuras visuales para cine, video y medios digitales. Barcelona : Omega
Schell, Jesse (2015). The art of game design : a book of lenses. Boca Raton : CRC Press
Skolnick, Evan (2014). Video game storytelling : what every developer needs to know about narrative techniques. Berkeley : Watson-Guptill

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Character Design/730529010
Video Game Design Workshop 1/730529005
Gameplay Design/730529011
Level Design/730529013
Video Game Design Workshop II/730529015
Environment Design/730529012

Subjects that continue the syllabus

Other comments
  • Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostido e cumprir co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social" do "Plan de Acción Green Campus Ferrol". A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:
· Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático
· Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos
· En caso de ser necesario realizalos en papel:
- Non se empregarán plásticos.
- Realizaranse impresións a dobre cara.
- Empregarase papel reciclado.
- Evitarase a impresión de borradores.
  • Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural
  • Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais
  • Incorpórase perspectiva de xénero na docencia desta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...)
  • Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.
  • Deberanse detectar situacións de discriminación e se proporán accións e medidas para correxilas.


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.