Identifying Data 2018/19
Subject (*) Concept Art II. Environments Code 730529017
Study programme
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department
Coordinador
E-mail
Lecturers
Fariña Lamosa, Ángel José
E-mail
angel.farina@udc.es
Web
General description Nesta asignatura introducirase ò alumnado na conceptualización e representación visual dos contornas dun videoxogo. O alumnado aplicará de maneira supervisada os coñecementos adquiridos para crear os contidos visuais necesarios para conceptualizar os contronas dun videoxogo.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A18 CE18 - Coñecer os fundamentos artísticos e técnicos que permitan conceptualizar gráficamente os elementos dun videoxogo
A19 CE19 - Crear a arte conceptual dos distintos elementos necesarios para facer un videoxogo
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B5 CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo
B11 CG6 - Capacidade crítica e autocrítica necesaria en todo proceso creativo no que se busca un compromiso coa calidade do traballo, os resultados e as solucións propostas
C1 CT1 - Habilidades comunicativas e claridade de exposición oral e escrita
C2 CT2 - Capacidade de traballo persoal, organizado e planificado
C4 CT4 - Capacidade de abstracción, análise, síntese e estruturación da información e as ideas
C6 CT6 - Capacidade de enfrontarse a situacións novas e utilizar o coñecemento, tecnoloxía e información dispoñibles para resolver os problemas cos que debe de enfrontarse
C8 CT8 - Coñecemento e utilización das novas tecnoloxías necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
O alumno aprenderá a conceptualizar de maneira visual as contornas dun videoxogo. AJ19
BJ1
BJ2
BJ3
CJ1
Adquirirá os coñecementos necesarios para conceptualizar de maneira visual, a través de esbozos e ilustracións, as contornas dun videoxogo. AJ18
BJ4
BJ5
BJ11
CJ2
CJ4
CJ6
CJ8

Contents
Topic Sub-topic
Perspectiva Tipos de perspectivas que se poden aplicar nun videoxogo.
Volumen Representación tridimensional do volumen no formato bidimensional
Color Tipos de colores. Cualidades. Psicoloxía. Armonía.
Composición Equilibrio. Puntos de interese.
Estilo Expresividade. Silueta. Línea de acción.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Workshop A18 B2 B11 C4 C6 C8 20 0 20
Supervised projects A18 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B11 C1 C2 C4 C6 C8 0 70 70
Student portfolio A19 A18 B1 B5 C2 C4 0 39 39
Guest lecture / keynote speech B3 B4 C1 20 0 20
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Workshop O alumnado realizará os traballos prácticos que reforzarán os conceptos expostos en cada sesión, co apoio e supervisión do profesorado.
Supervised projects O alumnado realizará os traballos prácticos propostos na aula, co apoio e supervisión do profesorado.
Student portfolio Cada alumn@ realizará unha showreel cos traballos prácticos solicitados polo profesorado.
Guest lecture / keynote speech Clases teóricas presenciais, onde se exporán os conceptos teóricos que o alumnado debe coñecer e que serán de aplicación nos traballos prácticos.

Personalized attention
Methodologies
Workshop
Description
Durante cada sesión do obradoiro, os alumnos recibirán de forma individual correccións sobre o seu traballo.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A18 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B11 C1 C2 C4 C6 C8 Presentación de traballos e informes / Avaliación continua 60
Student portfolio A19 A18 B1 B5 C2 C4 Presentación dun portfolio persoal que mostre os mellores traballos realizados 40
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Mike S. Fowler (2002). Animation background layout. From student to profesional.
Betty Edwards (2000). Drawing on the right side of brain.
Hans P. Bacher (2008). Dream worlds. Production Design in animation.
Betty Edwards (2006). El color (Crecimiento personal).
Marcos Mateu Mestre (2016). Framed Perspective Volume 1.
Scott Robertson (2013). How to Draw: Drawing and Sketching Objects and Environments.
Richard Ormund (1970). John Singer Sargent; Paintings, Drawings, Watercolors.
Ed Gherther (2010). Layout and Composition for animation.
Khang Le, Mike Yamada, Felix Yoon, Scoot Robertson (2005). The Skillful Huntsman.

Complementary Juanjo Guarnido, Juan Díaz Canales (2014). Blacksad. Edición Integral.
Juan Díaz Canales, Juanjo Guarnido (). BLACKSAD. LA HISTORIA DE LAS ACUARELAS .
Juan Díaz Canales, Juanjo Guarnido (). BLACKSAD. LA HISTORIA DE LAS ACUARELAS 2 .
Enrique Fernández Peláez (). BRIGADA.
Juan Díaz Canales, Juanjo Guarnido (). CÓMO SE HIZO... BLACKSAD .
Guy Delisle (). CRÓNICAS BIRMANAS .
Sonny Liew (). EL ARTE DE CHARLIE CHAN HOCK CHYE .
Art Spiegelman (). MAUS : RELATO DE UN SUPERVIVIENTE .
Art Spiegelman (). METAMAUS: VIAJE AL INTERIOR DE UN CLÁSICO MODERNO, MAUS (RESERVOIR GRÁFICA) .
Guy Delisle (). PYONGYANG .


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Concept Art I. Characters/730529007

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

“Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":

A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:

Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático

Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos

En caso de ser necesario realizalos en papel:

Non se empregarán plásticos

Realizaranse impresións a dobre cara.

Empregarase papel reciclado.

 Evitarase a impresión de borradores.

 

Ademais:

• Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural

• Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais

• Incorpórase perspectiva de xénero na docencia desta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas…)

• Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.

• Deberanse detectar situacións de discriminación e propoñeranse accións e medidas para corrixilas.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.