Identifying Data 2022/23
Subject (*) Concept Art II. Environments Code 730529017
Study programme
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Expresión Gráfica Arquitectónica
Coordinador
López Chao, Vicente Adrián
E-mail
v.lchao@udc.es
Lecturers
Castro Pena, Luz
López Chao, Vicente Adrián
E-mail
maria.luz.castro@udc.es
v.lchao@udc.es
Web
General description Nesta materia introducirase o alumnado na conceptualización e representación visual das contornas dun videoxogo. O alumnado aplicará de maneira supervisada os coñecementos adquiridos para crear os contidos visuais necesarios para conceptualizar as contornas dun videoxogo.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A18 CE18 - Coñecer os fundamentos artísticos e técnicos que permitan conceptualizar gráficamente os elementos dun videoxogo
A19 CE19 - Crear a arte conceptual dos distintos elementos necesarios para facer un videoxogo
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B5 CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo
B11 CG6 - Capacidade crítica e autocrítica necesaria en todo proceso creativo no que se busca un compromiso coa calidade do traballo, os resultados e as solucións propostas
C1 CT1 - Habilidades comunicativas e claridade de exposición oral e escrita
C2 CT2 - Capacidade de traballo persoal, organizado e planificado
C4 CT4 - Capacidade de abstracción, análise, síntese e estruturación da información e as ideas
C6 CT6 - Capacidade de enfrontarse a situacións novas e utilizar o coñecemento, tecnoloxía e información dispoñibles para resolver os problemas cos que debe de enfrontarse
C8 CT8 - Coñecemento e utilización das novas tecnoloxías necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
O alumnado aprenderá a conceptualizar de maneira visual as contornas dun videoxogo. AJ19
BJ1
BJ2
BJ3
CJ1
Adquirirá os coñecementos necesarios para conceptualizar de maneira visual, a través de esbozos e ilustracións, as contornas dun videoxogo. AJ18
BJ4
BJ5
BJ11
CJ2
CJ4
CJ6
CJ8

Contents
Topic Sub-topic
TEMA 00: INTRODUCIÓN Arte de concepto de contornas.
Referentes en arte de concepto de contornas.
Fundamentos de arte: Thumbnailing, perspectivas, composición, iluminación, cor e textura.
TEMA 01: TÉCNICAS DE DESENVOLVEMENTO DE CONCEPTOS Thumbnailing
Planos de profundidade
Contraste e puntos clave
Ferramentas en contornas dixitais
TEMA 02: PERSPECTIVA Tipos de perspectivas que se poden aplicar nun videoxogo. O punto de vista. Debuxo ao natural
TEMA 03: COR Tipos de cores. Cualidades. Psicoloxía. Harmonía. Volume.
TEMA 04: ILUMINACIÓN Luminosidade da cor e volume en dúas dimensións. Proxección da luz e das sombras. Ferramentas dixitais para traballar a luz. Perspectiva atmosférica.
TEMA 05: TEXTURA Fundamentos de debuxo orgánico. Técnicas de edición dixital: phototexturing, photobashing, digital matte painting.
TEMA 06: COMPOSICIÓN Equilibrio. Puntos de interese. Composición da imaxe. Maquetación de láminas (model sheets). Storyline.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Workshop A18 B2 B11 C4 C6 C8 21 0 21
Supervised projects A18 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B11 C1 C2 C4 C6 C8 0 70 70
Student portfolio A18 A19 B1 B5 C2 C4 0 37 37
Guest lecture / keynote speech B3 B4 C1 21 0 21
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Workshop O alumnado realizará os traballos prácticos que reforzarán os conceptos expostos en cada sesión, co apoio e supervisión do profesorado.
Supervised projects O alumnado realizará os traballos prácticos propostos na aula, co apoio e supervisión do profesorado.
Student portfolio Cada alumna/o realizará unha showreel cos traballos prácticos solicitados polo profesorado.
Guest lecture / keynote speech Clases teóricas presenciais, onde se exporán os conceptos teóricos que o alumnado debe coñecer e que serán de aplicación nos traballos prácticos.

Personalized attention
Methodologies
Workshop
Description
Durante cada sesión do obradoiro, o alumnado recibirá de forma individual correccións sobre o seu traballo.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A18 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B11 C1 C2 C4 C6 C8 Presentación de traballos e informes / Avaliación continua 80
Student portfolio A18 A19 B1 B5 C2 C4 Presentación dun portfolio persoal que mostre os mellores traballos realizados 20
 
Assessment comments

First Chance Assessment

Each student must actively attend 80% of the theoretical and practical sessions. All practices must be delivered in a timely manner to be eligible for evaluation at the first opportunity. The objective is to encourage continuous monitoring of the subject through weekly collective or individual feedback.

Academic dispensation (class attendance exemption)

Those students who have an academic exemption must contact the professor to establish the method of monitoring the subject and the preparation of works to pass the subject in the first call.

Second chance evaluation

The student who has not passed the subject in the first opportunity or the student who does not comply with 80% of attendance, must attend the second opportunity call.. The student will be evaluated through a face-to-face graphic-theoretical test.

Academic fraud

Fraudulent performance of tests or assessment activities will directly imply a grade of 0 (FAIL) in the subject in the corresponding call, invalidating the rest of the grades obtained.


Sources of information
Basic Sean Lagh (ed.) (2020). Art fundamentals: light, shape, color, composition, perspective, depth & anatomy . 3dTotal Publishing
Marisa Lewis (ed.) (2016). Beyond art fundamentals: A guide to emotion, mood and storytellig for artists . 3dtotal Publishing
Juan Díaz Canales y Juanjo Guarnido (2005). Blacksad: cómo se hizo . Barcelona: Norma Editorial
James Gurney (2010). Color and light: a guide for the realist painter . Kansas City: Andrews McMeel Publishing
Hans P. Bacher (2018). Dream worlds: production design for animation . Abingdon, Oxon: Routledge
Robh Ruppel (2021). Graphic L.A. Los Angeles: Designstudio Press
James Gurney (2009). Imaginative realism: how to paint what doesn't exist . Kansas City: Andrews McMeel Publishing
Ian Roberts (2007). Mastering Composition: Techniques and Principles to Dramatically Improve Your Painting . North Light Book
John Canemaker (1999). Paper dreams : the art & artists of Disney storyboards . New York: Disney Editions
Alex Galuzin (2016 ). Preproduction Blueprint: how to plan game environments and level designs . North Charleston: CreateSpace
Hans P Bacher (2015). Sketchbook: composition studies for film . Laurence King
Amid Amidi (2011). The Art of Pixar: The Complete Colorscripts and Select Art from 25 Years of Animation . San Francisco: Chronicle Books
Naughty Dog Studios (2020). The art of The Last of Us: part II . Milwaukie: Dark Horse Books
Tia Kratter (2017). The color of Pixar. San Francisco: Chronicle Books
Hans P Bacher (2016). Vision: Color and Composition for Film . Talisman

Complementary Michael Neilson (2020). The Art of Crash Bandicoot 4 : It's About Time . Santa Monica, California: Activision Publishing
StudioMDHR (2019). The art of Cuphead . Milwaukie: Dark Horse Books
Titan Books (2020). The art of Death Stranding . London: Titan Books
Ian Tucker (ed.) (2020). The art of Ghost of Tsushima . Milwaukie: Dark Horse Books
Eric S. Trautmann (2004). The art of Halo: creating a virtual world . New York: Del Rey
Paul Davies (2017). The Art of Horizon zero dawn . London: Titan Books
Bioware (2017). The Art of Mass Effect : Andromeda . Milwaukie: Dark Horse Books
Future Press (2020). The art of Ori and the Will of the wisps: a Future Press Art Book . Hamburg: Future Press
ArenaNet (2020). The complete art of Guild wars : ArenaNet 20th anniversary edition . Milwaukie: Dark Horse Books
Nick Stuttner y Wil Murray (2017). The last Guardian : an Extraordinary Story . Hamburg: FuturePress
Nintendo (2018). The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Creating a Champion . Milwaukie: Dark Horse Books


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Concept Art I. Characters/730529007

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

“Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":

A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:

-Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático

-Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos

En caso de ser necesario realizalos en papel:

-Non se empregarán plásticos

-Realizaranse impresións a dobre cara.

-Empregarase papel reciclado.

 -Evitarase a impresión de borradores.

 

Ademais:

• Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural

• Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais

• Incorpórase perspectiva de xénero na docencia desta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas…)

• Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.

• Deberanse detectar situacións de discriminación e propoñeranse accións e medidas para corrixilas.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.