Identifying Data 2019/20
Subject (*) Video Game Development Workshop Code 730529028
Study programme
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
Second Obligatory 3
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Enxeñaría Civil
Coordinador
Seoane Nolasco, Antonio José
E-mail
antonio.seoane@udc.es
Lecturers
Castro Pena, Luz
Seoane Nolasco, Antonio José
E-mail
maria.luz.castro@udc.es
antonio.seoane@udc.es
Web
General description O alumno aplicará nun proxecto e de maneira supervisada, os coñecementos adquiridos no resto de asignaturas do cuatrimestre, aplicándoos sempre que sexa posible, ao videoxogo deseñado nas asignaturas de Taller de Deseño 1 e Taller de Dieeño 2 do primeiro ano.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A16 CE16 - Crear os modelos dixitais de obxectos, estruturas e escenarios para videoxogos
A17 CE17 - Analizar e interpretar as formas, aspectos e movementos a partir do mundo real ou da arte conceptual para recrear os elementos necesarios dun videoxogo
A18 CE18 - Coñecer os fundamentos artísticos e técnicos que permitan conceptualizar gráficamente os elementos dun videoxogo
A20 CE20 - Coñecer os fundamentos e técnicas específicas que se aplican na creación de videoxogos 2D
A21 CE21 - Coñecer a tecnoloxía dos dispositivos de captura de movemento
A22 CE22 - Aplicar os dispositivos de captura de movemento para crear e integrar animacións corporais e faciais en motores de videoxogos
A23 CE23 - Coñecer as distintas contornas alternativas de aplicación de videoxogos
A25 CE25 - Analizar, avaliar e optimizar o rendemento dun videoxogo
A26 CE26 - Coñecer e utilizar as tecnoloxías emerxentes ou máis actuais utilizadas no desenvolvemento de videoxogos
A30 CE30 - Construír, compoñer e programar un videoxogo
A31 CE31 - Analizar e avaliar a experiencia lúdica do usuario no xogo
A32 CE32 - Crear, animar e programar personaxes autónomos e manexados polo xogador dentro de motores de videoxogos
A33 CE33 - Coñecer e aplicar as técnicas que permiten simular dentro de videoxogos comportamentos físicos do mundo real
A34 CE34 - Coñecer e utilizar as características específicas dos dispositivos móbiles no deseño e desenvolvemento de videoxogos
A35 CE35 - Coñecer os fundamentos de intelixencia artificial aplicados en videoxogos
A36 CE36 - Aplicar técnicas de intelixencia artificial para definir comportamentos con aparencia intelixente para obxectos e personaxes dun videoxogo
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B5 CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo
B6 CG1 - Capacidade de organización e planificación, especialmente na formulación de traballos conducentes á creación dos contidos audiovisuais dixitais que compoñen un videoxogo
B7 CG2 - Capacidade de resolver problemas de forma efectiva, principalmente de carácter tecnolóxico e no campo da creación de contidos dixitais interactivos
B8 CG3 - Coñecementos informáticos, en especial os relativos ao uso de tecnoloxías e programas de última xeración no campo de estudo
B10 CG5 - Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas con que deben enfrontarse
B11 CG6 - Capacidade crítica e autocrítica necesaria en todo proceso creativo no que se busca un compromiso coa calidade do traballo, os resultados e as solucións propostas
B12 CG7 - Traballo en equipo. Capacidade de abordar proxectos en colaboración con outros estudantes, asumindo roles e cumprindo compromisos de fronte ao grupo
B13 CG8 - Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica, integrando as diferentes partes do programa, relacionándoas e agrupándoas no desenvolvemento de produtos complexos
C1 CT1 - Habilidades comunicativas e claridade de exposición oral e escrita
C2 CT2 - Capacidade de traballo persoal, organizado e planificado
C3 CT3 - Habilidade para a xestión da información
C4 CT4 - Capacidade de abstracción, análise, síntese e estruturación da información e as ideas
C6 CT6 - Capacidade de enfrontarse a situacións novas e utilizar o coñecemento, tecnoloxía e información dispoñibles para resolver os problemas cos que debe de enfrontarse
C8 CT8 - Coñecemento e utilización das novas tecnoloxías necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida
C9 CT9 - Capacidade para dirixir e xestionar equipos de persoas e grupos de empresa
C10 CT10 - Capacidade de traballo en equipo e facilidade para a integración en equipos multidisciplinares

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
O alumno aprenderá a aplicar nun proxecto os coñecementos adquiridos no resto de asignaturas de desenrolo de videoxogos do cuatrimestre, aplicándoos siempre que sexa posible, no videoxogo deseñado nas asignaturas de Taller de Deseño 1 e Taller de Deseño 2 do primeiro ano. O alumno aprenderá a crear e programar a interactividade necesaria así como a integrar los elementos necesarios para facer un videoxogo. AJ16
AJ17
AJ18
AJ20
AJ21
AJ22
AJ23
AJ25
AJ26
AJ30
AJ31
AJ32
AJ33
AJ34
AJ35
AJ36
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ10
BJ11
BJ12
BJ13
CJ1
CJ2
CJ3
CJ4
CJ6
CJ8
CJ9
CJ10

Contents
Topic Sub-topic
Proceso de producción dun videoxogo Fases da producción
Construcción dun nivel Integración de assets
Organización e optimización da escena
Creación de entornos e efectos complexos
Desenrolo da interacción e lóxica dos niveis do xogo Programación dos elementos interactivos do nivel
Programación dos elementos autónomos do nivel
Diálogos
Eventos guionizados
Cinemáticas
Integración e desenrolo de persoaxes Construcción e composición de persoaxes
Desenrolo da animación de persoaxes: movemento corporal e facial
Desenrolo da lóxica de comportamento de persoaxes: movemento, combate, diálogos, etc.
Desarrollo de interfaces e da experiencia de usuario Desenrolo das interfaces visuais
Desenrolo da interacción usuario-xogo

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A18 A20 A30 A31 C3 C4 4 0 4
Case study A18 A20 A26 A30 A31 C4 2 4 6
Problem solving A16 A22 A25 A30 A31 A32 A34 A36 B2 B3 B7 B8 B10 B12 B13 C6 C8 0 17 17
Supervised projects A36 A35 A34 A33 A32 A31 A30 A26 A25 A23 A22 A21 A20 A18 A17 A16 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B13 C2 C3 C4 C6 C8 C9 C10 12 30 42
Oral presentation B3 B4 B6 C1 C2 C3 C4 1 3 4
 
Personalized attention 2 0 2
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Clases teóricas presenciais, onde se exporán os conceptos básicos que o alumnado debe coñecer e que serán de aplicación nos traballos prácticos, tanto presenciais como non presenciais.
Case study Analizaranse distintos xogos e verase como se aplican os contidos vistos en clase en cada un dos exemplos analizados
Problem solving Coa supervisión do profesorado, e principalmente con traballo personal, non presencial, o alumnado terá que desenvolver os contidos que se propoñan en cada proxecto
Supervised projects Coa supervisión do profesorado, e principalmente con traballo personal, non presencial, o alumnado terá que desenvolver os contidos que se propoñan en cada proxecto
Oral presentation Presentarase públicamente o proxecto ou traballo feito o longo da materia

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
O alumnado resolverá nas tutorías as dúbidas ou problemas que se atope durante o traballo non presencial. No caso de alumnado con dispensa académica recoméndase a asistencia a titorías para supervisar a elaboración dos traballos da materia.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Oral presentation B3 B4 B6 C1 C2 C3 C4 O alumnado realizará unha presentación oral do proxecto de videoxogo que desenrolou ao longo do taller. 10
Supervised projects A36 A35 A34 A33 A32 A31 A30 A26 A25 A23 A22 A21 A20 A18 A17 A16 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B13 C2 C3 C4 C6 C8 C9 C10 O traballo tutelado que deberá realizar o alumnado consistirá no desenrolo completo e funcional dun nivel do xogo deseñado ao longo do taller. 90
 
Assessment comments

Para poder superar a materia o alumnado deberá asistir a todas
as presentacións da convocatoria na que se presente. De non cumprilo, terá a
cualificación de suspenso (0).

Os documentos referentes aos traballos tutelados entregaranse o
mesmo día das presentacións e antes de comezar as mesmas.

Se o alumnado non realiza a presentación ou non entrega algún
dos documentos requiridos, recibirá a cualificación de suspenso (0).

As faltas de ortografía, así como a falta de lexibilidade dos
documentos presentados poderán facer que devanditos documentos considérense
como non aceptables e por tanto consideraranse non presentados.

A asistencia presencial á materia non é obrigatoria. As
presentacións e recursos utilizados na materia poñeranse a disposición do
alumnado. 

No caso de alumnado con dispensa académica realizarase a
supervisión dos traballos nas titorías da materia. Devanditos traballos
poderanse realizar cos recursos proporcionados sen necesidade de asistencia
presencial, aínda que se recomenda a asistencia a titorías. En calquera caso, o
alumnado con dispensa académica deberá realizar de maneira presencial a
presentación oral dos traballos.

As
condicións son iguais para todas as convocatorias e oportunidades para a súa
avaliación.


Sources of information
Basic

Dado que se aplicará o coñecemento adquirido ao longo do cuadrimestre, utilizarase como base a bibliografía do resto de materias do devandito cuadrimestre.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Character Design/730529010
Interface Design/730529014
Gameplay Design/730529011
Level Design/730529013
Computer Graphics Fundamentals/730529004
Narrative Design/730529003
Environment Design/730529012

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Level Develpment and Visual Programming/730529024
Character Development I. Appearance/730529025
Character Development II. Behaviour/730529026
Interface Design and User Experience/730529027

Subjects that continue the syllabus
Final Year Dissertation /730529030

Other comments
“Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":
            A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:
             •  Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático
             •  Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos
             •  En caso de ser necesario realizalos en papel:
                  -     Non se empregarán plásticos
                 -      Realizaranse impresións a dobre cara.
                 -      Empregarase papel reciclado.
                 -      Evitarase a impresión de borradores.


Ademais:
• Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural
• Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais
• Incorpórase perspectiva de xénero na docencia desta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas…)
• Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.
• Deberanse detectar situacións de discriminación e propoñeranse accións e medidas para corrixilas.


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.