Identifying Data 2022/23
Subject (*) Internship Code 730529031
Study programme
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
Second Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Computación
Economía
Empresa
Enxeñaría Civil
Enxeñaría Naval e Industrial
Enxeñaría Naval e Oceánica
Química
Coordinador
Díaz Díaz, Ana María
E-mail
ana.ddiaz@udc.es
Lecturers
Castro Pena, Luz
Díaz Casás, Vicente
Díaz Díaz, Ana María
Seoane Nolasco, Antonio José
E-mail
maria.luz.castro@udc.es
vicente.diaz.casas@udc.es
ana.ddiaz@udc.es
antonio.seoane@udc.es
Web http:// https://www.udc.es/es/emprego/practicas/
General description Estancia de prácticas nunha empresa realizando tarefas relacionadas coa titulación.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A4 CE04 - Coñecer o proceso de produción dun videoxogo
A29 CE29 - Crear e dirixir proxectos e empresas de videoxogos
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B5 CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo
B7 CG2 - Capacidade de resolver problemas de forma efectiva, principalmente de carácter tecnolóxico e no campo da creación de contidos dixitais interactivos
B8 CG3 - Coñecementos informáticos, en especial os relativos ao uso de tecnoloxías e programas de última xeración no campo de estudo
B9 CG4 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras
B11 CG6 - Capacidade crítica e autocrítica necesaria en todo proceso creativo no que se busca un compromiso coa calidade do traballo, os resultados e as solucións propostas
B12 CG7 - Traballo en equipo. Capacidade de abordar proxectos en colaboración con outros estudantes, asumindo roles e cumprindo compromisos de fronte ao grupo
B13 CG8 - Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica, integrando as diferentes partes do programa, relacionándoas e agrupándoas no desenvolvemento de produtos complexos
C1 CT1 - Habilidades comunicativas e claridade de exposición oral e escrita
C2 CT2 - Capacidade de traballo persoal, organizado e planificado
C3 CT3 - Habilidade para a xestión da información
C4 CT4 - Capacidade de abstracción, análise, síntese e estruturación da información e as ideas
C6 CT6 - Capacidade de enfrontarse a situacións novas e utilizar o coñecemento, tecnoloxía e información dispoñibles para resolver os problemas cos que debe de enfrontarse
C8 CT8 - Coñecemento e utilización das novas tecnoloxías necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida
C10 CT10 - Capacidade de traballo en equipo e facilidade para a integración en equipos multidisciplinares

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecemento dunha empresa real e capacidade para integrarse na estrutura da mesma para desenvolver nela unha tarefa profesional do ámbito do mestrado. Ser capaz de realizar unha estancia nunha empresa realizando tarefas relacionadas coa súa titulación. AJ4
AJ29
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ7
BJ8
BJ9
BJ11
BJ12
BJ13
CJ1
CJ2
CJ3
CJ4
CJ6
CJ8
CJ10

Contents
Topic Sub-topic
tema único Realización de prácticas en empresas, organizacións administrativas, económicas ou profesionais europeas, tanto dos sectores publicos coma privados, ou de calquer outra forma que se estableza, colaborando ou formándose en tarefas técnicas no ámbito da súa titulación.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A4 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C6 C8 C10 149 0 149
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects O alumnado realizará as prácticas nunha empresa ou institución europea, na cal realizará un traballo relacionado coas competencias da súa titulación.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
As prácticas estarán titorizadas por un/unha titor/a profesional e por un/unha titor/a académico/a, que serán as persoas encarregadas de que se realicen correctamente.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A4 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C6 C8 C10 Unha vez rematadas as prácticas o/a estudante e o/a titor/a profesional deberán presentar os seus informes ó titor/a académico, sendo esta última persoa a que porá a nota do/a estudante.
100
 
Assessment comments
Para ser avaliado/a, o/ a alumno/a deberá ter subido ao Moodle da materia de prácticas correspondente o proxecto formativo, o informe profesional e a memoria final de prácticas con anterioridade ao inicio do período de avaliación de dita oportunidade.

Abrirase esta tarefa para subir dita documentación, en caso de dúbida ou que exista algún problema contacte no correo de prácticas externas: subdireccion.practicas.epef@udc.gal

A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:
  • Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático.
  • Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments
“Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":
            A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:
             •  Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático
             •  Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos
             •  En caso de ser necesario realizalos en papel:
                 -      Non se empregarán plásticos
                 -      Realizaranse impresións a dobre cara
                 -      Empregarase papel reciclado
                 -      Evitarase a impresión de borradores


Ademais:
• Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural
• Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais
• Incorpórase perspectiva de xénero na docencia desta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas…)
• Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade
• Deberanse detectar situacións de discriminación e propoñeranse accións e medidas para corrixilas



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.