Identifying Data 2019/20
Subject (*) Simulation Code 730529032
Study programme
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
Second Optional 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Naval e Industrial
Coordinador
Lugris Armesto, Urbano
E-mail
urbano.lugris@udc.es
Lecturers
Lugris Armesto, Urbano
E-mail
urbano.lugris@udc.es
Web http://moodle.udc.es
General description O obxectivo é aprender a simular dentro dun motor de videoxogos o comportamento físico do mundo real. Isto inclúe a simulación de sustancias
con comportamentos moi particulares, como pode ser o caso das sustancias líquidas ou gasosas.

O alumno tamén aprenderá fundamentos básicos da física asociada ao comportamento de obxectos (p.ex.: vehículos) ou efectos (p.ex.: explosións)
que poidan ser necesarios dentro dun videoxogo.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A30 CE30 - Construír, compoñer e programar un videoxogo
A33 CE33 - Coñecer e aplicar as técnicas que permiten simular dentro de videoxogos comportamentos físicos do mundo real
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B5 CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo
B6 CG1 - Capacidade de organización e planificación, especialmente na formulación de traballos conducentes á creación dos contidos audiovisuais dixitais que compoñen un videoxogo
B7 CG2 - Capacidade de resolver problemas de forma efectiva, principalmente de carácter tecnolóxico e no campo da creación de contidos dixitais interactivos
B8 CG3 - Coñecementos informáticos, en especial os relativos ao uso de tecnoloxías e programas de última xeración no campo de estudo
B10 CG5 - Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas con que deben enfrontarse
B11 CG6 - Capacidade crítica e autocrítica necesaria en todo proceso creativo no que se busca un compromiso coa calidade do traballo, os resultados e as solucións propostas
B13 CG8 - Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica, integrando as diferentes partes do programa, relacionándoas e agrupándoas no desenvolvemento de produtos complexos
C2 CT2 - Capacidade de traballo persoal, organizado e planificado
C4 CT4 - Capacidade de abstracción, análise, síntese e estruturación da información e as ideas
C5 CT5 - Asunción da importancia da aprendizaxe ao longo da vida e capacidade de autoaprendizaje mediante a inquietude por buscar e adquirir novos coñecementos
C6 CT6 - Capacidade de enfrontarse a situacións novas e utilizar o coñecemento, tecnoloxía e información dispoñibles para resolver os problemas cos que debe de enfrontarse
C7 CT7 - Comprender e valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico na profesión e no avance socioeconómico e cultural da sociedade
C8 CT8 - Coñecemento e utilización das novas tecnoloxías necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Comprender os fundamentos físicos dos fenómenos que se poden simular en videoxogos, como movemento de vehículos, tecidos ou partículas. BJ1
BJ3
BJ4
BJ5
BJ7
BJ10
CJ4
CJ5
CJ7
Aprender como se aplican devanditos conceptos de forma práctica dentro dun motor de videoxogos. AJ30
AJ33
BJ1
BJ2
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ10
BJ11
BJ13
CJ2
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7
CJ8

Contents
Topic Sub-topic
Físicas Mecánica de sólidos
Contacto e impacto
Líquidos Fundamentos de simulación de líquidos
Aplicación nun motor de videoxogos
Roupa e pelo Simulación de roupa e pelo nun motor de videoxogos
Partículas Fundamentos de simulación de partículas
Efectos de partículas nun motor de videoxogos (fume, lume)
Vehículos Introdución á dinámica de vehículos
Simulación de vehículos nun motor de videoxogos

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A33 B1 B5 B8 C4 C5 C7 C8 17 0 17
Problem solving B2 B5 B7 B8 B10 B13 C4 C5 C6 C7 C8 11 0 11
Supervised projects A30 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B13 C2 C4 C5 C6 C7 0 54 54
Case study A33 A30 B1 B2 B3 B5 B7 B8 B10 B13 C7 9 0 9
Seminar B10 C7 C5 4 0 4
Simulation A30 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B13 C2 C4 C5 C6 C7 C8 0 54 54
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Explicación en clase das bases teóricas da simulación
Problem solving Solución de problemas básicos de mecánica de sólidos, contacto, dinámica de vehículos, etc.
Supervised projects Aplicación da simulación física a un videoxogo: traballo en clase
Case study Ver cómo se simulan os diferentes fenómenos físicos dentro dun motor de videoxogos
Seminar Charla dun experto na materia
Simulation Aplicación da simulación física a un videoxogo: traballo autónomo

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Case study
Simulation
Description
Todas as prácticas serán realizadas baixo a tutela do profesor. Tamén se poderán resolver dúbidas durante o horario de tutorías.

No caso de estudantes con dispensa académica, proporcionarase ao estudante material para que poida realizar a maioría das prácticas de forma non presencial, e o profesor atenderao durante as tutorías sempre que este solicíteo, ou noutro horario se non puidese acudir no horario de tutorías.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A30 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B13 C2 C4 C5 C6 C7 Avaliarase o grao de consecución dos obxectivos do proxecto, de acordo á complexidade do mesmo 40
Case study A33 A30 B1 B2 B3 B5 B7 B8 B10 B13 C7 Avaliarase a capacidade do alumno para resolver os problemas prácticos expostos 20
Simulation A30 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B13 C2 C4 C5 C6 C7 C8 Avaliarase o grao de consecución dos obxectivos do proxecto, de acordo á complexidade do mesmo 40
 
Assessment comments

No caso de estudantes con dispensa académica, a avaliación basearase nun seguimento do traballo realizado durante o curso, e no proxecto final que devanditos alumnos tamén terán que realizar.


Sources of information
Basic Tavakkoli, A. (2015). Game Development and Simulation with Unreal Technology. CRC Press
Emperore, K. & Sherry, D (2015). Unreal Engine Physics Essentials. Packt Publishing

Complementary Beer, F.P. and Johnston, E.R. (2013). Mecánica vectorial para ingenieros: Dinámica. McGraw-Hill
Goldstein, H. (2009). Mecánica clásica. Reverté
Beer, F.P. and Johnston, E.R. (2013). Mecánica vectorial para ingenieros: Estática. McGraw-Hill


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social" do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":

A entrega de traballos que se realicen nesta materia:
- Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático.
- Realizarase a través da web da materia, en formato dixital, sen necesidade de imprimilos.
- En caso de ser necesario realizalos en papel: non se empregarán plásticos; realizaranse impresións a dobre cara; empregarase papel reciclado; evitarase a impresión de borradores.

Débese facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural.


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.