Identifying Data 2015/16
Subject (*) SHIP´S GRAPHIC REPRESENTATION Code 730G01141
Study programme
Grao en Arquitectura Naval
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Third FB 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Naval e Oceánica
Coordinador
Junco Ocampo, Fernando
E-mail
fernando.junco@udc.es
Lecturers
Álvarez García, Ana
Junco Ocampo, Fernando
E-mail
ana.alvarez1@udc.es
fernando.junco@udc.es
Web http://www.udc.es
General description NESTA MATERIA MÓSTRASE TODAS As TECNOLOXÍAS NECESARIAS PARA INTERPRETAR PLANOS DE CONSTRUCIÓN NAVAL E REALIZAR TRAZADOS GRÁFICOS SOBRE O PLANO DE FORMAS DO BUQUE

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Capacidade para a resolución dos problemas matemáticos que poidan formularse na enxeñaría. Aptitude para aplicar os coñecementos sobre: álxebra lineal; xeometría; xeometría diferencial; cálculo diferencial e integral; ecuacións diferenciais e en derivadas parciais; métodos numéricos; algorítmica numérica; estatística e optimización.
A2 Comprensión e dominio dos conceptos básicos sobre as leis xerais da mecánica, termodinámica, campos e ondas e electromagnetismo e a súa aplicación para a resolución de problemas propios da enxeñaría.
A3 Capacidade para comprender e aplicar os principios de coñecementos básicos da química xeral, química orgánica e inorgánica e as súas aplicacións na enxeñaría.
A4 Coñecementos básicos sobre o uso e programación dos ordenadores, sistemas operativos, bases de datos e programas informáticos con aplicación en enxeñaría.
A5 Capacidade de visión espacial e coñecemento das técnicas de representación gráfica, tanto por métodos tradicionais de xeometría métrica e xeometría descritiva, coma mediante as aplicacións de deseño asistido por ordenador.
A6 Coñecemento axeitado do concepto de empresa, marco institucional e xurídico da empresa. Organización e xestión de empresas
A19 Coñecemento da hidrodinámica naval aplicada.
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaboradora.
B6 Comportase con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B7 Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo.
B8 Actitude orientada ao traballo persoal intenso.
B9 Capacidade de integrarse en grupo de traballo.
B10 Actitude orientada á análise.
B11 Actitude creativa.
B12 Capacidade para encontrar e manexar a información.
B13 Capacidade de comunicación oral e escrita.
B14 Manexo de sistemas asistidos por ordenador.
B15 Concepción espacial.
B16 Fixar obxectivos e tomar decisións.
B17 Analizar e descompoñer procesos.
B18 Capacidade de abstracción, comprensión e simplificación de problemas complexos.
B19 Motivar ao grupo de traballo.
B20 Capacidade de negociación.
B21 Abertos ao cambio.
B22 Vontade de mellora continua.
B23 Positivos fronte a problemas.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Graphical explanation of various concepts of naval terminology A1
A2
A3
A4
A5
A6
A19
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
B23
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Explanation of several draws lines plan based A1
A2
A3
A4
A5
A6
A19
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
B23
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Make multiple practical drawing exercises lines plan based A1
A2
A3
A4
A5
A6
A19
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
B23
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8

Contents
Topic Sub-topic
CONCEPTS OF NAVAL TERMINOLOGY THEORETICAL

EXPLANATION OF DELINEATION OF LINES PLAN AND OTHER AUXILIARY DRAWS USED AT SHIP DESIGN

SHIP CONSTRUCTION OF ANY VESSEL
Graphical explanation of various concepts of naval terminology

Explanation of several draws lines plan based

Make multiple practical drawing exercises lines plan based

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Introductory activities A1 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B12 C4 C7 10 10 20
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A4 A3 A5 A6 A19 B4 B3 B2 B1 B5 B6 B7 B8 B9 B12 B14 B15 B19 B20 C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 30 25 55
Supervised projects A1 A5 B4 B3 B2 B1 B10 B11 B13 B16 B17 B18 B21 B22 B23 C6 8 16 24
Objective test A1 A5 B1 B2 B3 10 10 20
Problem solving A1 A5 B1 B2 B3 12 12 24
Workshop A1 A2 A4 A3 A5 A6 A19 B20 C3 C5 C8 1 1 2
 
Personalized attention 5 0 5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Introductory activities LEARNING TERMINOLOGY AND IDENTIFICATION OF PLANS
Guest lecture / keynote speech STRUCTURAL DEVELOPMENTS AND PLAN DRAWING BODY
Supervised projects TRACES STRUCTURAL PRACTICES
Objective test PRACTICAL EXERCISES
Problem solving PRACTICAL EXERCISES
Workshop PRACTICAL EXERCISES IN CLASS ON TEACHING EXPLAINED IN THE MASTER CLASS

Personalized attention
Methodologies
Objective test
Guest lecture / keynote speech
Problem solving
Workshop
Supervised projects
Introductory activities
Description
PERSONALIZED CARE CONSULTATIONS TO MAKE THE STUDENT

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Objective test A1 A5 B1 B2 B3 WILL EVALUATE THE SOLUTION OF THE EXAM. WILL BE CONSIDERED FOR THIS EVALUATION POSITIVE OR NEGATIVE PARTICIPATION IN STUDENT PRACTICES 90
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A4 A3 A5 A6 A19 B4 B3 B2 B1 B5 B6 B7 B8 B9 B12 B14 B15 B19 B20 C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 BE EVALUATED LEARNING THIS PHASE 1
Problem solving A1 A5 B1 B2 B3 BE EVALUATED LEARNING THIS PHASE 1
Workshop A1 A2 A4 A3 A5 A6 A19 B20 C3 C5 C8 BE EVALUATED LEARNING AND BEING PRACTICAL ASSISTANCE FOR THIS ACTIVITY STUDENT ATTENDANCE REQUIRED AT LEAST 75% OF THE DEDICATED TIME TO THEM. THE NOT EVEN ATTENDANCE AT PRACTICES TO THOSE IN THE LECTURES WILL BE EVALUATED NEGATIVELY 1
Supervised projects A1 A5 B4 B3 B2 B1 B10 B11 B13 B16 B17 B18 B21 B22 B23 C6 BE EVALUATED LEARNING THIS PHASE 6
Introductory activities A1 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B12 C4 C7 BE EVALUATED LEARNING THIS PHASE 1
 
Assessment comments

Salvo a proba obxectiva , o resto das probas avaliásense só unha vez , na convocatoria primeira


Sources of information
Basic MOLERO VERA, J. (2011). AutoCAD 2012 : guía rápida. Barcelona : Inforbooks
JUNCO-OCAMPO, F. (2002). Dibujo Naval. Ferrol : Escola Politécnica Superior
AENOR (2000). Dibujo técnico. Normas básicas. Madrid:AENOR
CRUCELAEGUI CORVINOS, A. (1985). Geometría y representación de carenas: diseño de formas asistido por ordenador. Madrid: ETSIN
GEORGE C., MANNING D (1957). La teoría y técnica del proyecto de buques. Boston: Massachussets Institute of Technology
NUÑEZ BASAÑEZ J. (1987). Proyecto de formas. Madrid: ETSIN

 

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Fundamentos da Construción Naval/730112101
Expresión Gráfica/730112106

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus
Fundamentos da Construción Naval/730112101
Expresión Gráfica/730112106

Other comments
<p>It is recommended to attend the lectures. Attendance at practical classes is compulsory basically Conducting practices is mandatory and failure to attend them negatively valued</p>


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.