Identifying Data 2020/21
Subject (*) Industrial Heat Transfer Code 730G03020
Study programme
Grao en Enxeñaría Mecánica
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Third Obligatory 6
Language
Spanish
Teaching method Hybrid
Prerequisites
Department Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Construcións Navais
Enxeñaría Naval e Industrial
Coordinador
Lamas Galdo, Isabel
E-mail
isabel.lamas.galdo@udc.es
Lecturers
Lamas Galdo, Isabel
E-mail
isabel.lamas.galdo@udc.es
Web
General description Aportar ao alumno os fundamentos da transmisión de calor e introducilo no equipo básico implicado nesta operación.
Asentar e completar os coñecementos do alumno sobre conducción e convección de calor, incorporar o estudio da radiación como mecanismo de transporte.
Estudiar os fundamentos da transmisión de calor en fluxo externo e interno de fluidos para a súa posterior aplicación a operacións basadas na mecánica de fluidos.
Dar unha visión global dos equipos de intercambio de calor de uso industrial, e capacitar o alumno para realizar o deseño de algúns equipos sinxelos.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Non se realizarán cambios

*Metodoloxías docentes que se modifican
Non se realizarán cambios

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico, moodle e teams. Consultarase diariamente.

4. Modificacións na avaliación
Non se realizarán cambios

*Observacións de avaliación:
Os exames serán de forma non presencial.

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios

Study programme competencies
Code Study programme competences
A21 TEM3 - Coñecementos aplicados de enxeñaría térmica.
B1 CB01 - Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita encontrarse a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo
B2 CB02 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo
B3 CB03 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 CB04 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como leigo
B5 CB05 - Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprenderen estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 B3 - Ser capaz de concibir, deseñar ou poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación con rigor científico para resolver calquera problema formulado, así como de comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a un público tanto especializados como leigo dun xeito claro e sen ambigüidades
B7 B5 - Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas
B8 B7 - Deseñar e realizar investigacións en ámbitos novos ou pouco coñecidos, con aplicación de técnicas de investigación (con metodoloxías tanto cuantitativas como cualitativas) en distintos contextos (ámbito público ou privado, con equipos homoxéneos ou multidisciplinares etc.) para identificar problemas e necesidades
B9 B8 - Adquirir unha formación metodolóxica que garanta o desenvolvemento de proxectos de investigación (de carácter cuantitativo e/ou cualitativo) cunha finalidade estratéxica e que contribúan a situarnos na vangarda do coñecemento
C1 C3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C2 C4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C3 C5 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C4 C6 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C5 C7 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C6 C8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Applications of thermal engineering. A21
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4
C5
C6

Contents
Topic Sub-topic
The following topics develop the contents indicated in the Verification Memory (Memoria de Verificacion), which are:

Thermal engineering. Heat transfer
Industrial refrigeration
Air conditioning
1. Introduction Introduction
Heat transfer modes
Conservation of energy
2. One-dimensional steady heat conduction
Introdution
General heat conduction equation
Cartesian coordinates
Thermal contact resistance
Cylindrical coordinates
Spherical coordinates
Fins
3. Numerical methods Introduction
Solution of the governing equations
4. Transient heat conduction Lumped system analysys
Semi-infinite solids
Other cases
5. External forced convection Introduction
Flow across flat plates
Flow across cylinders
Flow across spheres
Flow across tube banks
Other cases
6. Internal forced convection The entrance region
Laminar flow
Turbulent flow
Non-circular tubes
Distribution of temperature
7. Free convection Introduction
Vertical plates
Inclined and horizontal plates
Cylinders
Spheres
8. Boiling and condensation Boiling
Condensation
9. Heat exchangers Introduction
DTML method
Epsilon-NUT metho
10. Radiation heat transfer Fundamentals
Radiation heat transfer
11. Refrigeration Fundamentals
Refrigeration procedures

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A21 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 18 36 54
Problem solving A21 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 17 68 85
Mixed objective/subjective test A21 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 4 6 10
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Classes.
Problem solving Problem solving. Students must deliver exercises.
Mixed objective/subjective test Exam/s

Personalized attention
Methodologies
Guest lecture / keynote speech
Problem solving
Mixed objective/subjective test
Description
Attention will be provided by personalized attention, e-mail and Teams.

Academic dispense is allowed. Students who request it must contact teacher to realize additional homework.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Problem solving A21 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 Students must deliver exercises 30
Mixed objective/subjective test A21 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 Exam/s 70
 
Assessment comments

The
evaluation criteria of the 2nd opportunity are the same as those of the 1st
opportunity except that, in case of partial exams, the mark obtained in these
will not be taken into account in the 2nd opportunity.

In order to pass it will be necessary to obtain at least 4 in the final exam and 5 in the global score.


Sources of information
Basic Incropera, F. P.; DeWitt, D. P., (). Fundamentos de Transferencia de Calor y Materia 5ª Ed. Pearson Eduación
Cengel, Y.A. (). Heat Transfer. A Practical Approach. McGraw-Hill
Mills, A.F. (). Transferencia de Calor. Irwin
Sáiz Jabardo, J.M., Arce Ceinos, A., Lamas Galdo, M.I. (). Transferencia de Calor. Universidade da Coruña
Holman, H.P. (). Transferencia de Calor. McGraw-Hill

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Thermodynamics /730G03014

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Fluid Mechanisc /730G03018

Subjects that continue the syllabus
Graduation Project/730G03068

Other comments

To help achieve a sustained immediate environment and meet the objective of action number 5: "Healthy and sustainable environmental and social teaching and research" of the "Green Campus Ferrol Action Plan":

            The delivery of the documentary works that are made in this matter:

              • Will be requested in virtual format and / or computer support

             • It will be done through Moodle, in digital format without the need to print them

             • If it is necessary to make them on paper:

                  - Plastics will not be used

                 - Double-sided prints will be made.

                 - Recycled paper will be used.

                 - Printing of drafts will be avoided.

              • A sustainable use of resources and the prevention of negative impacts on the natural environment must be made

              • The importance of ethical principles related to the values ??of sustainability in personal and professional behaviors must be taken into account

              • Gender perspective is incorporated into the teaching of this subject (non-sexist language will be used, bibliography of authors of both sexes will be used, intervention in class of students will be encouraged ...)

              • Work will be done to identify and modify prejudices and sexist attitudes, and the environment will be influenced to modify them and promote values ??of respect and equality.

              • Discrimination situations must be detected and actions and measures will be proposed to correct them.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.