Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A24 |
TEM5 - Coñecementos e capacidade para o cálculo e deseño de estruturas e construcións industriais. |
B2 |
CB02 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
B3 |
CB03 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B5 |
CB05 - Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprenderen estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 |
B3 - Ser capaz de concibir, deseñar ou poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación con rigor científico para resolver calquera problema formulado, así como de comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a un público tanto especializados como leigo dun xeito claro e sen ambigüidades |
B7 |
B5 - Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas |
B9 |
B8 - Adquirir unha formación metodolóxica que garanta o desenvolvemento de proxectos de investigación (de carácter cuantitativo e/ou cualitativo) cunha finalidade estratéxica e que contribúan a situarnos na vangarda do coñecemento |
C1 |
C3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C2 |
C4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C3 |
C5 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C4 |
C6 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C5 |
C7 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C6 |
C8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Cálculo e deseño de estructuras e construccións industriais |
A24
|
B2 B3 B5 B6 B7 B9
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Os bloques ou temas seguintes desenvolven os contidos establecidos na ficha da Memoria de Verificación |
Análisis de estructuras mediante ordenador
Normativa Estrutural |
Tema 1: DESEÑO E CÁLCULO DE ESTRUCTURAS MEDIANTE ORDENADOR. |
1.1.- Tipos de programas de Diseño e Análise Estructural
1.2.- Deseño e análise de estructuras mediante ordenador. Resolución de casos prácticos. |
Tema 2: NOCIÓNS BÁSICAS DA NORMATIVA ESTRUCTURAL. |
2.1.- Introducción á normativa de Accións.
2.2.- Introducción á normativa de Deseño Estructural.
2.3.- Resolución de casos prácticos |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
24 |
45 |
69 |
Solución de problemas |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
10 |
12 |
22 |
Prácticas a través de TIC |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
10 |
12 |
22 |
Traballos tutelados |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
10 |
15 |
25 |
Proba mixta |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
4 |
6 |
10 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
O profesor establecerá as liñas xeráis a seguir polos alumnos, e dará orientacións precisas do traballo a desenrrolar. |
Solución de problemas |
O alumno terá que resolver unha serie de casos prácticos de aplicación dos conceptos estudados. |
Prácticas a través de TIC |
O alumno terá que resolver unha serie de casos prácticos de aplicación dos conceptos estudados mediante o oso de programas informáticos. |
Traballos tutelados |
O alumno terá que resolver unha serie de casos prácticos de aplicación dos conceptos estudados mediante o oso de programas informáticos e outras técnicas de análise. |
Proba mixta |
Proba escrita utilizada para a avaliación do aprendizaxe |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
O alumno conta có apoio do profesor a través das tutorías, así como das dúbidas que plantexe nas clases maxistráis e nas prácticas e traballo tutelado |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
Os traballos tutelados resoltos de xeito individual ou colectivo na clase, avaliaránse en función do traballo realizado polo alumno. Serán levados a cabo nas horas asignadas para tal fin, e o profesor asignará unha nota según o grao de coñecemento e aprendizaxe que mostre o alumno. Ademáis, valorarase a calidade dos traballos entregados, tanto no seu aspecto técnico, como formal. |
30 |
Solución de problemas |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
Os problemas resoltos de xeito individual ou colectivo na clase, avaliaránse en función do traballo realizado polo alumno. Serán levados a cabo nas horas asignadas para tal fin, e o profesor asignará unha nota según o grao de coñecemento e aprendizaxe que mostre o alumno. Ademáis, valorarase a calidade dos traballos entregados, tanto no seu aspecto técnico, como formal. |
10 |
Proba mixta |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
Esta proba consiste nun exame onde o alumno resolverá os problemas plantexados polo profesor. |
50 |
Prácticas a través de TIC |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
Os problemas resoltos de xeito individual ou colectivo na clase, avaliaránse en función do traballo realizado polo alumno. Serán levados a cabo nas horas asignadas para tal fin, e o profesor asignará unha nota según o grao de coñecemento e aprendizaxe que mostre o alumno. Ademáis, valorarase a calidade dos traballos entregados, tanto no seu aspecto técnico, como formal. |
10 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). C.T.E. Documento Básico DB-A ACERO.
Simoes, Simoes, Gervasio (2010). Design of steel structures. Ernst & Sohn
(). EC3.
Argüelles, Argüelles, Bustillo y Atienza (2013). Estructuras de Acero. Bellisco
(). Instrucción de acero estructural EAE . Ministerio de Fomento |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
CÁLCULO/730G03001 | INFORMÁTICA/730G03004 | ÁLXEBRA/730G03006 | RESISTENCIA DOS MATERIAIS/730G03013 | RESISTENCIA MATERIAIS II/730G03027 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
ESTRUTURAS METÁLICAS/730G03035 | ESTRUTURAS II/730G03036 | ESTRUTURAS DE FORMIGÓN/730G03037 | VIBRACIÓNS/730G03040 |
|
Observacións |
<p>&nbsp;Para axudar a conseguir un entorno inmediato sostible e cumplir co obxetivo da acción número 5: “Docencia e investigación saludable y sustentable ambiental y social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol": &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p><p>Débese de facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural.</p> |
|