Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||
Asignatura (*) | ALGEBRA | Código | 730G04006 | ||||||
Titulación |
|
||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Primero | Formación básica | 6 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidad docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Matemáticas |
||||||||
Coordinador/a |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | |||||||||
Descripción general |
A Alxebra Liñal proporciona ferramentas matemáticas básicas para o desenrolo das competencias esenciais no traballo do enxeñeiro. |
||||||||
Plan de contingencia |
1. Modificacións nos contidos: non se modifican os contidos. 2. Metodoloxías: mantensen todas as metodoloxías. Eventualmente, as sesións de docencia poderían ser no presenciais se así o dispoñen as autoridades académicas. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: as titorías terán lugar por medios telemáticos (Teams ou correo electrónico). 4. Modificacións na evaluación: se a proba mixta final non pode realizarse de forma presencial e si foi posible efectuar de forma presencial algunha das probas de seguimento do curso, o peso das diferentes metodoloxías na evaluación final será: resolución de problemas 10%, traballos tutelados 30%, proba mixta 60%. No caso de que non se puidera facer proba presencial algunha, manteranse os pesos ordinarios na evaluación. 5. Modificaciones da bibliografía o webgrafía: nos temas que sexan impartidos por medios non presenciais proporcionarase algún recurso online adicional. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías |