Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Traballo Fin de Grao Código 730G04068
Titulación
Grao en enxeñaría en Tecnoloxías Industriais
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 12
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Análise Económica e Administración de Empresas
Enxeñaría Industrial 2
Enxeñaría Naval e Oceánica
Matemáticas
Métodos Matemáticos e de Representación
Coordinación
Camba Fabal, Carolina
Correo electrónico
carolina.camba@udc.es
Profesorado
Arce Ceinos, Alberto
Calvo Diaz, Jose Ramon
Camba Fabal, Carolina
Castro Santos, Laura
Cruz Lopez, Maria Pilar de la
Díaz Díaz, Ana María
Fernandez Feal, Maria Mercedes del Coro
Gosset , Anne Marie Elisabeth
Lamas Galdo, Isabel
Lamas Rodriguez, Adolfo
López Beceiro, Jorge José
Lopez Peña, Fernando
Prieto Garcia, Abraham
Correo electrónico
alberto.arce@udc.es
jose.ramon.calvo@udc.es
carolina.camba@udc.es
laura.castro.santos@udc.es
pilar.cruz1@udc.es
ana.ddiaz@udc.es
coro.ffeal@udc.es
anne.gosset@udc.es
isabel.lamas.galdo@udc.es
adolfo.lamasr@udc.es
jorge.lopez.beceiro@udc.es
fernando.lopez.pena@udc.es
abraham.prieto@udc.es
Web
Descrición xeral O traballo fin de Grao é un Exercicio orixinal a realizar individualmente, presentar e defender ante un tribunal universitario, consistente en un proxecto no ámbito da enxeñaría técnica industrial de natureza profesional no que se sinteticen e integren las competencias adquiridas nos ensinos.

Competencias do título
Código Competencias do título
A28 TFG Exercicio orixinal a realizar individualmente e presentar e defender ante un tribunal universitario, consistente nun proxecto no ámbito das tecnoloxías específicas da Enxeñaría Industrial de natureza profesional no que se sinteticen e integren as competencias adquiridas nas ensinanzas.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como leigo
B5 Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprenderen estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B7 Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas
B9 Adquirir unha formación metodolóxica que garanta o desenvolvemento de proxectos de investigación (de carácter cuantitativo e/ou cualitativo) cunha finalidade estratéxica e que contribúan a situarnos na vangarda do coñecemento
C3 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C5 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C6 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Coñecer e comprender os métodos de cálculo, deseño e representación para o desenvolvemento dun proxecto no ámbito da súa especialidade. Capacidade para a aplicación práctica dos coñecementos antes citados. A28
B2
B3
B4
B5
B7
B9
C3
C5
C6

Contidos
Temas Subtemas
Proxecto no ámbito de las tecnoloxías específicas de la enxeñaría técnica industrial de natureza profesional, no que se sinteticen e integren as competencias adquiridas nos ensinos. .

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Presentación oral B4 B7 0 50 50
Traballos tutelados A28 B2 B3 B5 B9 C3 C5 C6 0 200 200
 
Atención personalizada 50 0 50
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Presentación oral Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica.
Traballos tutelados Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais).
Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe por o profesor titor.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
O titor supervisará o desenvolvemento do traballo fin de grao ata a súa finalización

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral B4 B7 O alumno defenderá o seu traballo diante do tribunal e contestará as preguntas que se lle fagan 100
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías