Identifying Data 2020/21
Subject (*) Graduation Project Code 730G04068
Study programme
Grao en enxeñaría en Tecnoloxías Industriais
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Obligatory 12
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Computación
Economía
Empresa
Enxeñaría Civil
Enxeñaría Industrial
Enxeñaría Naval e Industrial
Matemáticas
Química
Coordinador
Camba Fabal, Carolina
E-mail
carolina.camba@udc.es
Lecturers
Arce Ceinos, Alberto
Calvo Rolle, Jose Luis
Camba Fabal, Carolina
Castro Santos, Laura
Crespo Pereira, Diego
Cruz Lopez, Maria Pilar de la
Díaz Díaz, Ana María
Fernández Martínez, José
Filgueira Vizoso, Almudena
Garcia del Valle, Alejandro
Gosset , Anne Marie Elisabeth
Lamas Galdo, Isabel
Lara Coira, Manuel
Lema Rodríguez, Marcos
López López, Manuel
Rodríguez Gómez, Benigno Antonio
Zaragoza Fernandez, Maria Sonia
E-mail
alberto.arce@udc.es
jose.rolle@udc.es
carolina.camba@udc.es
laura.castro.santos@udc.es
diego.crespo@udc.es
pilar.cruz1@udc.es
ana.ddiaz@udc.es
j.fernandezm@udc.es
almudena.filgueira.vizoso@udc.es
alejandro.garcia.delvalle@udc.es
anne.gosset@udc.es
isabel.lamas.galdo@udc.es
manuel.lara.coira@udc.es
marcos.lema@udc.es
manuel.lopez.lopez@udc.es
benigno.rodriguez@udc.es
sonia.zaragoza1@udc.es
Web
General description O traballo fin de Grao é un Exercicio orixinal a realizar individualmente, presentar e defender ante un tribunal universitario, consistente en un proxecto no ámbito da enxeñaría técnica industrial de natureza profesional no que se sinteticen e integren las competencias adquiridas nos ensinos.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Non se modifican os contidos.

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas

*Metodoloxías docentes que se modifican
Ningunha

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Tendo en conta a variedades dos docentes que se encargan da dirección dos TFG, a frecuencia e a vía pola que se canalice a atención personalizada debe ser acordada entre docente e estudante.

4. Modificacións na avaliación
O estudante defenderá o seu traballo diante do tribunal de maneira presencial ou por algún xeito virtual ou remoto segundo as circunstancias, a oportunidade e a dispoñibilidade e contestará ás preguntas que se lle formulen.

*Observacións de avaliación:
Non hai modificacións

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai modificacións

Study programme competencies
Code Study programme competences
A29 TFG Exercicio orixinal a realizar individualmente e presentar e defender ante un tribunal universitario, consistente nun proxecto no ámbito das tecnoloxías específicas da Enxeñaría Industrial de natureza profesional no que se sinteticen e integren as competencias adquiridas nas ensinanzas.
B2 CB2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo
B3 CB3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 CB4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como leigo
B5 CB5 Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprenderen estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B7 B5 Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas
B9 B8 Adquirir unha formación metodolóxica que garanta o desenvolvemento de proxectos de investigación (de carácter cuantitativo e/ou cualitativo) cunha finalidade estratéxica e que contribúan a situarnos na vangarda do coñecemento
C3 C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C5 C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C6 C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer e comprender os métodos de cálculo, deseño e representación para o desenvolvemento dun proxecto no ámbito da súa especialidade. Capacidade para a aplicación práctica dos coñecementos antes citados. A29
B2
B3
B4
B5
B7
B9
C3
C5
C6

Contents
Topic Sub-topic
O tema siguiente describe os contidos establecidos na ficha da Memoria de Verificación O alumno realizará individualmente unha obra orixinal, presentaraa e defenderaa ante un xulgado universitario. O traballo pode ser estructurado en xeral como segue: (REGULACIÓN DO PROXECTO FIN DA CARREIRA EPS)
a- Completar proxectos de calquera área na que a lexislación actual recoñeza as competencias da profesión de enxeñeiro industrial.
b. O desenvolvemento dunha parte específica dun proxecto, que pola súa complexidade pode ter a entidade e a importancia dunha completa.
c. Proxectos de investigación e desenvolvemento no campo da Enxeñería Industrial. Poden propoñer temas de proxecto Fin de Grao aos profesores do Centro con docencia no grao de Enxeñaría Industrial, os estudantes que cumpran o requisitos para solicitar o proxecto final e as empresas que o desexan.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Mixed objective/subjective test B4 B7 1 24 25
Supervised projects A29 B2 B3 B5 B9 C3 C5 C6 27 243 270
 
Personalized attention 5 0 5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Mixed objective/subjective test Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica.
Supervised projects Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais).
Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe por o profesor titor.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
O titor supervisará o desenvolvemento do traballo fin de grao ata a súa finalización

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Mixed objective/subjective test B4 B7 O alumno defenderá o seu traballo diante do tribunal e contestará as preguntas que se lle fagan
O alumno entregará o TFG de acordo coa normativa vixente, este traballo representa o 70% da nota final segundo os seguintes aspectos
Adaptación do contido aos obxectivos previstos 20%
Aspectos técnicos 40%
Aspectos formais 10%

A presentación oral estricta, terá un peso na nota final de 30%
100
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments
<p>Para axudar a conseguir un entorno inmediato sostible e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saludable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol", a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:<ul>
  • Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático,
  • Realizaranse a través de Moodle, en formato digital sen necesidade de imprimilos,
  • No caso de ser necesario realizalos en papel:<ul style="list-style-type:square">
  • Non se emplearán plásticos
  • Realizaranse impresións a dobre cara.
  • Emplearase papel reciclado.
  • Evitarase a impresión de borradores.</ul>
  • Debese hacer un uso sostible dos recursos e deben prevenirse os impactos negativos sobre o medio natural</ul>


  • (*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.