Identifying Data 2020/21
Subject (*) Ship and offshore design 2 Code 730G05037
Study programme
Grao en Enxeñaría Naval e Oceánica
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Obligatory 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Naval e Industrial
Coordinador
Díaz Casás, Vicente
E-mail
vicente.diaz.casas@udc.es
Lecturers
Bouza Fernandez, Javier
Díaz Casás, Vicente
García San Gabino, Carlos Segundo
Puente Varela, Basilio
E-mail
javier.bouza@udc.es
vicente.diaz.casas@udc.es
c.gsangabino@udc.es
basilio.puente@udc.es
Web
General description O contido do curso abrangue o desenvolvemento de coñecementos e técnicas para o proxecto dunha embarcación ou dispositivo mariño con base nos requisitos esperados de actividade. Así, o obxectivo do curso é desenvolver o conxunto de cadernos que compoñen o proxecto dun barco.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Non se fai ningunha modificación no contido.

2. Metodoloxías
As metodoloxías de ensino mantéñense pasando a cara a internet por medio de plataformas institucionais.

3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes
Mantéñense mecanismos de atención personalizada, convertendo a cara a internet a través de plataformas institucionais.

4. Modificacións na avaliación

Non se realizan cambios na avaliación.

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Non se fan modificacións na bibliografía.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A36 Knowledge of the methods of project of the systems of naval propulsion.
A37 Knowledge of the methods of project of the auxiliary systems of the ships and artifacts.
C1 Using the basic tools of the technologies of the information and the communications (TIC) necessary for the exercise of its profession and for the learning throughout its life.
C2 Coming across for the exercise of a, cultivated open citizenship, awkward, democratic and supportive criticism, capable of analyzing the reality, diagnosing problems, formulating and implanting solutions based on the knowledge and orientated to the common good.
C3 Understanding the importance of the enterprising culture and knowing the means within reach of the enterprising people.
C4 Recognizing critically the knowledge, the technology and the available information to solve the problems that they must face.
C5 Assuming the importance of the learning as professional and as citizen throughout the life.
C6 Recognizing the importance that has the research, the innovation and the technological development in the socioeconomic and cultural advance of the society.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer e aplicar os métodos de proxecto dos sistemas auxiliares e a propulsión de buques e artefactos. A36
A37
C1
C2
C3
C4
C5
C6

Contents
Topic Sub-topic
Los bloques o temas siguientes desarrollan los contenidos establecidos en la ficha de la Memoria de Verificación, que son: Bloque I. Potencia de propulsión, hélice e timón
Bloque II. Viabilidade do sistema de propulsión y de xeneración de enerxía eléctrica
Bloque III. Especificacion e cálculo dos principais equipos e servicios do buque
Disposición xeral. Potencia de propulsión, hélice e timón
Caracterización do sistema de propulsión e goberno. Cálculo da potencia de propulsión e cálculo do propulsor
Caderna mestra Xustificación de escantillóns e cálculos de resistencia lonxitudinal.
Plano de cuaderna maestra.
Francobordo e arqueo Cálculo de francobordo
Cálculo de arqueo
Definición da planta propulsora e seus auxiliares Xustificación do equipamento de propulsión.
Definición de servizos e equipos de propulsión auxiliar.
Estimación de consumo e verificación de autonomía.
Equilibrio térmico.
Esquema preliminar da cámara de máquinas
Definición da planta eléctrica Elección das características de distribución de enerxía eléctrica.
Justificación do balance eléctrico.
Diagrama xeral da instalación eléctrica.
Equipos e servizos Descripcción dos servicios e equipos do buque
Xustificación das características de servizos e equipamentos.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A36 A37 C1 C2 C3 C4 C5 C6 5 55 60
Guest lecture / keynote speech A36 A37 C6 19 0 19
ICT practicals A36 A37 C6 10 25 35
Problem solving A36 A37 C6 C7 10 0 10
Oral presentation A36 A37 C1 C2 C3 C4 C5 C6 1 0 1
Mixed objective/subjective test A36 A37 C1 C2 C3 C4 C5 C6 1 0 1
Problem solving A36 A37 C1 C2 C3 C4 C5 C6 15 5 20
 
Personalized attention 4 0 4
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Elaboración do anteproyecto dun buque ou artefacto
Guest lecture / keynote speech Explicación dos coñecementos e técnicas da asignatura
ICT practicals Elaboración do anteproyecto dun buque ou artefacto
Problem solving Elaboración do anteproyecto dun buque ou artefacto
Oral presentation Defensa do traballo tutelado realizado.
Mixed objective/subjective test Proba escrita sobre os contidos da materia
Problem solving Estudio de casos particulares e principales dificultades no desenvolvimiento no proxecto do buque

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Guest lecture / keynote speech
Problem solving
Description
Seguimento continuo do avance do proxecto.
Tutorías individualizadas o de grupos reducidos para resolver as incidencias o dificultades detectadas na elaboración no proxecto.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Oral presentation A36 A37 C1 C2 C3 C4 C5 C6 Defensa do traballo tutelado realizado. 10
Mixed objective/subjective test A36 A37 C1 C2 C3 C4 C5 C6 Proba escrita sobre os contidos da materia 20
Supervised projects A36 A37 C1 C2 C3 C4 C5 C6 Elaboración dun anteproxecto co alcance descrito non moodle dá materia.

O seguimiento contínuo dos traballos está condicionado ao cumprimento dos prazos estabrecidos, en caso contrario só evaluarase a entrega final.
70
 
Assessment comments

Na segunda oportunidade o alumnado terá que
realizar novamente a proba mixta así como a entrega da totalidade dos traballos tutelados e a
presentación oral do mesmo. 

Dado que a asistencia ás clases non
se evalúa dentro da asignatura, os requisitos que aqueles alumnos con
dispensa de asistencia a clase terán que cumprir, tanto en primeira como
en segunda oportunidade, serán os mesmos requisitos que aqueles sen
esta dispensa, sendo necesaria a entrega en prazo dos traballos
tutelados e realización da presentación oral do mesmo.


A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:

    Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático.
    Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos.


Sources of information
Basic Watson (1998). Practical ship design.
Alvariño y Otros (2000). Proyecto básico del buque mercante.
Fernado Junco (2003). Proyectos de buques y artefactos.
Schneekluth (1987). Ship Design for Efficiency & Economy.
(). SOLAS.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Marine propulsion systems 1/730G05027
Ship auxiliary systems 1/730G05028
Ship and offshore design 1/730G05032
Marine propulsion systems 2/730G05034
Ship auxiliary systems 2/730G05035
Electrical and electronic systems/730G05036

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

Debe haber un uso sostible de dous recursos e previr os impactos negativos no medio natural

 

       Hai que ter en conta dous principios éticos relacionados cos valores da sostibilidade nos comportamentos persoais e profesionais.

 

       A perspectiva de xénero incorpórase ao ensino desta materia (empregarase unha linguaxe non sexista, empregarase bibliografía de autores de ambos sexos, fomentarase a intervención en clase de alumnos)

 

       Farase traballo para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e o ambiente será influído para modificalos e promover valores de respecto e igualdade.

 

 Deben detectarse situacións de discriminación e propoñer accións e medidas para corrixilos.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.