Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Proxecto Multidisciplinar Código 730G05131
Titulación
Grao en Enxeñaría Naval e Oceánica
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Optativa 4.5
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Naval e Industrial
Coordinación
Munín Doce, Alicia
Correo electrónico
a.munin@udc.es
Profesorado
Bouza Fernandez, Javier
Díaz Casás, Vicente
Munín Doce, Alicia
Correo electrónico
javier.bouza@udc.es
vicente.diaz.casas@udc.es
a.munin@udc.es
Web
Descrición xeral Desenvolvemento dun proxecto de grupo multidisciplinar no campo da enxeñería naval e oceánica.

Competencias do título
Código Competencias do título
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como leigo
B5 Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprenderen estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas
C1 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da profesión e para a aprendizaxe ao longo da vida
C2 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C3 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras
C4 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas que deben enfrontarse
C5 Asumir como profesionais e cidadáns a importancia da aprendizaxe ao longo da vida
C6 Valorar a importancia da investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade
C7 Capacidade de traballar nun ámbito multilingüe e multidisciplinar.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Resolver en equipo un problema de enxeñaría proposto por unha empresa do sector. B2
B3
B4
B5
B6
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7

Contidos
Temas Subtemas
Caracterización do problema. Análisise de alternativas
Criterios de decisión
Desarrollo de solucions Implementación de solucions
Caracterización
Presentación de resultados

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral B2 B3 B4 B5 B6 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 15 15 30
Solución de problemas B2 B3 B5 B6 C1 C6 C7 10.5 7 17.5
Traballos tutelados B2 B3 B4 B5 B6 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 10 50 60
 
Atención personalizada 5 0 5
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Explicación dos coñecementos e técnicas da asignatura
Solución de problemas Realización de problemas específicos da materia.
Traballos tutelados Elaboración e defensa do anteproxecto

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Seguimento continuo do avance do proxecto.
Tutorías de grupos reducidos para resolver as incidencias ou dificultades detectadas na elaboración do proxecto.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados B2 B3 B4 B5 B6 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 Elaboración e defensa en grupo dun anteproxecto co alcance descrito non moodle dá materia. A memoria terá un valor do 80% da calificación e un 20% a defensa do mesmo. 100
 
Observacións avaliación

O caracter de trabajo en grupal e participado to alumnado na materia require o caracter presencial da mesma, polo que para ser evaluado e necesario participar nun mínimo do 80% das horas presencíais. Por este motivo non é posible a aplicación de excepción no caso de alumnado con dispensa académica.

Por este mesmo motivo na segunda oportunidade só poderá presentarse a revisión de traballos e defensas preentadaos na primeira oportunidade e non acadaran o aprobado.

A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:

    Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático.
    Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos.


Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións
Debe haber un uso sostible dos recursos e evitar impactos negativos non naturais

       Debemos ter en conta os principios éticos relacionados cos valores de sostibilidade do noso comportamento persoal e profesional.

       Unha perspectiva de xénero incorpórase a este tema (empregarase unha linguaxe non sexista, empregarase bibliografía de autores de ambos sexos, fomentando a intervención en clase de estudantes)

       Faras traballo para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e ou ambiente será influenciado para modificalas e promover valores de respecto e igualdade.

       Deben detectarse situacións de discriminación e propoñer accións e medidas para os corrixilos.


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías