Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Enfermaría Materno-Infantil II Código 750111302
Titulación
Diplomado en Enfermaría
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo Anual
Terceiro Troncal 6.5
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Saúde
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web http://campusvirtual.udc.es/moodle
Descrición xeral Al finalizar el proceso de enseñanza-aprendizaje de Enfermería Materno-Infantil II el alumno estará capacitado para prestar cuidados integrales básicos destinados a promover, prevenir, conservar y rehabilitar la salud del niño desde su nacimiento hasta la adolescencia:

•Participar en la atención de la comunidad, teniendo en cuenta la realidad de la población infantil y adolescente en ella.
•Realizar las acciones encaminadas a la vigilancia y seguimiento del niño sano, así como la detección precoz de los niños de alto riesgo.
•Identificar las necesidades de salud del niño sano y enfermo, desde el nacimiento a la adolescencia en los diferentes contextos en que se encuentra (familia, comunidad, medio hospitalario)
•Valorar y detectarlos problemas relacionados con las necesidades básicas alteradas del niño y del adolescente.
•Establecer una correcta comunicación con el niño, la familia y equipo de salud.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Xogo de rol (role playing) 4 0 4
Estudo de casos 2 3 5
Prácticas clínicas 50 0 50
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Estudo de casos
Prácticas clínicas

Atención personalizada
Metodoloxías
Xogo de rol (role playing)
Estudo de casos
Prácticas clínicas
Descrición
La atención personalizada que se describe en relación a estas metodoligías se conciben como momentos de trabajo presencial con el profesor, por lo que implica una participación obligatoria para el alumno.
La forma y e lmomento en que se desarrollará se indicará en relación a cada actividad a lo largo del curso del plan de trabajo de la materia

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Xogo de rol (role playing) 5
Prácticas clínicas 0
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías